Çocuklara crocs tarzı terlik önerisi

0

Bir konuda fikrinizi almak istiyorum.Oğluma crocs tarzı terlik almak istiyorum ama crocs marka almak istemiyorum.Çünkü ayakları hemen büyüyor ve sadece bu Yaz giyebilecek bir terliğe o kadar para vermek istemiyorum ama kalitesiz bir şey defolsun istemiyorum🙈
Önerebileceğiniz markalar var Mıdır kullanıp memnun kaldığınız?
Bu arada oğlum 4 yaşında💜

  Nurella   -   Ürün Önerisi
0 0
13 yanıt - paylaş
0

İkinci el ayakkabı terlik alınmaz. Kim giydi nerde giydi ayaklarında nasıl bir hastalık var bilinmez. Aynı zamanda ayakkabı ve terlikler giyilmeue başladıkça ayağın şeklini almaya başlar. Neden kendi ayağına olmayacak şekilde bir ayakkabı alıp ayak yapısını bozun ki. Sokakta giymesi için LCW marka aldım hep terlik. Diğerlerini deneme fırsatımız yoktu. Normal yaz aylarımds giymesi için de Nike sunray'in eski modelinden almıştık yenisi ayağını rahatsız edince newborn marka sandalet almaya devam ettik son 3 yazdır onu giyiyor. Bu yaz terlik almayı bile düşünmüyorum direk sandalet giysin. Ayakkabısını kendi giyebilitor ise terlik hiç düşünmeyin

0 0
paylaş
0

İkinci el olayına yorum dahi yapamıyorum çok kötü geliyor gerçekten. Ben marketts gezer marka görmüştüm balkonda giyer diye aldım tipi crocs, asla ayağından cikarmiyor çok rahat ve kullanışlı oldu aynisindan dışarda giysin diye alicam şimdi şaka gibi 15 liraya almıştım

0

Sonunda instadan bi replika üreticiden hem oğluma hem eşime crocs çakması aldım. Bakalım orjinalin malzemesine de eva diyor, bu da evaymış. Beğenirsem tavsiye ederim size de. Çakma olayını hiç sevmemekle beraber neden bunu tercih ettim bilmiyorum

0 0
paylaş
0

Lcw gecen sene 19tl ye aldım kapıda parkda ama bni şaşırttı cok iyi cıktı

0

Lcw alıyoruz her sene hiç bi sıkıntı yasamadık tertemiz duruyorlar 2.oldu şimdi hatta ona saklıyorum artık o derece temizler 2 tane alıyorum yazı onlarla geciriyor cross a o kadar para vermeye degmez

0 0
paylaş
0

Ben adı sanı olmayan bir çocuk mağazasından aldım geçen yıl 20 TL ye Crocs gibi aynı 3 çocuk daha büyütür.. çevrenizde varsa böyle bir yer bakın derim.

0 0
paylaş
0

Büyük kızıma ve kendime crocs alıyorum hep,
Küçük kızım da istedi fakat kalıp geniş onun ayak ince olunca uyumsuz olduğu İçin lcw aldım fakat ayaklarını vurdu, çorapsız hiç giyemedi şükür bu sene crocs tam uyuyor.
Tavsiyem temiz ikinci el almayı yada temiz ikinci el olarak satmayı düşünüp crocs almak 😅

0 0
paylaş
0

Lcw nin yerligi kizimin parmak üstelerini yara yapti.Ayrice nasira benze tomurcuklar oldu.Fark ettiim an çöpe attim.Crocs ikinci el aliyorum tertemiz mis gibi geliyo.Zaten yikandigi icin ne kadar kirli olabilir ki?

0

Crocs, birkenstock gibi tetkikler çok pahalıdır çünkü kullandıkları hammadde ve üretim tarzı ayak sağlığı için.
Tabi ki marka oluşları da pahalı olmasına bir sebep.
Ancak 2.el temiz crocs sıfır LCW den çok daha iyidir.
İkinci el derken yırtık pırtık üründen bahsetmiyorum.
Denk getirip temizini bulmak marifet zaten.

0 0
paylaş
0

Ben de çocuklarıma hem ev içinde hem dışarda 2 şer çift alıyorum crocs.
Çok pahalı olduğu için dolaptan temiz ikinci el aldım.
Hepsi de şansıma yepyeni geldi.
Bu alternatifi düşünebilirsiniz.
Onun haricinde next marka tetkiklerde daha uygun crocs'a göre. Onu da Instagram da yurtdışı ürün getirenler satıyorlar.
Akinalbella'nin terlikleri de fena değil.
Yine de ikinci el crocs en iyisi.

0 0
paylaş
0

Carfuear ve şokta vardı essem marka aldık valla gayette taş gbı fıyatıda çok ucuz degıl 80 mi neydı iş görür zaten hemen parçalanıyor

0 0
paylaş
0

Akinal marka çok güzel her numarası rengi var ben büyük oğluma aldım 14 yaşında olduğu için siyah istedi ama gök mavisi çok çok güzeldi lacivert ide var kızlar için pembe ve kırmızı da var model de çok benziyor cross a resim atabilirim isterseniz

0 0
paylaş
0

Akınalbella büyüklere vicco çocuklara
Dükkanımız var bi çok veriyoruz çocuklar için benim oğlumda kullanıyor hiç bir sıkıntı yok

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan