Çocuklara akciğer filmi çektirmek zararlı mı

0

Merhabalar hanmlar ,dün doktor 4 yaşındaki oglumdan oksurugu var diye akciğer filmi istedi zararı cokmu, sonra çok pişman oldum ,o ara telaşlı bı şekilde cikicaz birazdan diye istediler ,düşünmeden çektrmis bulundum evde aklım başıma geldi şu anki aklım olsa cektrmezdim ,zaten dinlediler sırtını gerekszdi gibi geldi bana zararndan korumak için ne yapmalı

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Ah benim kızım her hafta tomografiye giriyor her hafta skolyoz filmine giriyor ve bu film 1 saat sürüyor o kadar ağır bir radyasyon radyasyona maruz kalıyor demek ki benim kızım ölmediyse seninki de bir şey olmaz ve kızınla beraber ben de içeri giriyorum biz hala hayattayız 10 yıldır hatta 18 yıldır kızım da kalp hastası olduğu için 6 aylığı bir filmde çekiliyor o yüzden yani çıktıktan sonra yoğurt yedirdim bol yoğurt yedir in yoğurt yemiyorsa ayran yedirdi

0

Oğlum astım bronşit olduğu için 3 ayda bir doktor takibimiz var ortalıkta riskli olduğu için garanti olsun diye rötgen istiyor şükür bir sıkıntı olmadı bu zamana kadar sağlık için mecbur yapılıyor bazı şeyler

0

Yapmayın Allah aşkına bu doktorlar ne yapsa yaranamiyorlar tahlil ister suçlu olur istemez bir tahlil bile yapmadı diye söylenilir bu kadar evhamlı olmayın lütfen ne kadar güzel aklında şüphe kalmasın diye istemiş hekim

0 0
paylaş
0

Bizde de astım teşhisi konana kadar 3 kere ciğer filmi çekildi. 2 ay içinde. Ama iyi ki çekilmiş ve teşhis konmuş. Çocuk öksürmekten kurtuldu. Astım ilaçları çok iyi geldi. Bazende fayda zarar oranını kıyaslamak gerekiyor.

0 0
paylaş
0

Hiç de cahil değilsiniz. Endişelenmekte haklısınız. Yediklerimiz ictiklerimizde onda bunda ne var diye diye ortada sağlık diye bişey kalmadı. Size tavsiyem kendinize güvenilir bir cocuk doktoru bulun önce. Gereksiz yere öksürük şurubu ve ateş düşürücü dahi vermeyen biri. Aşılardaki toksinleri atmak için bı alternatif biliyorum ama Mr tomografi röntgen vs. bilmiyorum. Gerekmedikçe bu tür işlemlerden uzak durmak lazım,avmlerdeki cihazlardan çocukları geçirmemek lazım. Herşeyden azar azar kimyasallari topluyoruz sonra genlerimiz bozuluyor. Evet bazıları onu bunu yaptırdı bişey olmadı ama bir alt kuşağın geni bozulabilir ihtimalini hiç düşünmediler .

0

Bence cep telefonu ve İnternet de kullanmamaliyiz.bunlardaki radyasyon DNA nin yapisini dahi bozuyor..haklısınız aslında ama bir tek bu değil çocuğa zararlı olan

0

Gerek görmeseler istemezlerdi diye düşünüyorum bizim ilk akciğer filmimiz 9 günlükken yapılmıştı enfeksiyonun ciğerine inip inmedigine bakmak için yapıldı belki dr bu sebeble kesinleştirmek istemiştir

0 0
paylaş
0

Sağlığı için gerekli bir durum. İyi ki aceleyle çektirmişsiniz. Bir problem varsa tespit edilir. Evdeki adsl cihazları, cep telefonları daha fazla tehlikeli. Allah şifalar versin.

0

Oğlum 2.ayindan beri kronik astım bronşit ve şuan 7 yaşından aldığı ilaçları girdiği rontgenleri tomografilerin emarlarin sayısını unuttum bence biraz fazla abartiyosunuz belkide şuan bu gönderiyi yazarken çocuğunuz kucaginizda yada yanınızda oturuyor ve o rontgenden daha fazla radyasyon aldı 😏

0

Bu evham.neden anlayamadım sokaktan geçen adam istememiş sonuçta dok istediyse vardır bir sebebi Allah başka dert vermesin siz tvden telefondan daha çok uzak tutun..Bu saglik için olanı hicbisi olmaz allahin izniyle

0

biz her gttimizde filim çekiyorlar napalm cektirmeyelimmi zaten tablet telefona bakiyo hep aynı şey sağlık içn yapılmasi lazım

Anne ya da anne adayıysan