Çocuğuna risperdal kullananlar

0

3 yasındaki ogluma doktor risperdal verdı.Kullanmaya başladık fakat cocuk gulup oynarken ansızın cıglık atıp bagırmaya baslıyor. boyle bır durumla karsılasan var mı?

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Yazmıyım diyorum ama yaşı çok küçük değil mi risperdal için. Biz 7-9 yaş arası kullandık. Bu yaz kestik iyi ki kesmişiz karaciğeri mahvolmuştu. Çocuk ta da davranışlar oturmuş, küçük sorunlar harici pek bişey yaşamadık. Hatta şuan hiç ilaç kullanmıyor.

0

gerçekten yaşı çok küçük bu tür ilaçlar için.çok mecbur değilseniz kullanmasanız

0 0
paylaş
0

Ben dokuz yaşında 10 yaşına girecek Şubat'ta ilacdan korkuyorum vermedim üç yaş çok küçük bence

0

Lütfen vermeyin derim ısrarla... bu yaşta bir çocuğa doktor nasıl ilaç yazabiliyırki yaa.... Doktorunuzu değiştirin bence ayrıca..

0 0
paylaş
0

Asla risperdal vermeyin..
Lütfen sakın vermeyin..
İlerde çocuğunuzu hepten kaybedersiniz
Risperdal yazan doktoru kesinlikle değiştirin

0 0
paylaş
0

Bence ilaç kullanmayın. Yaşı daha çok küçük. Benimde oglum oyleydi havale geçiriyor diye korktuk norolojiye götürdük mr falan çektiler. Bence nöbet te geçiriyor olabilir bi norolojiye gtrn

0

Daha çok küçük vermeyin ne olur ciğerleri tazecik daha bı tarafı düzeltir başka tarafına zarar verir Allah korusun

0

Bakıyorumda herkes doktor olmuş bizde 4 yaşında başladık iyi gelmiyorsa doktora götürürsün öyle kafadan ilaç bırakılmaz kullanılmaz.

0

Doktora bildirin kızıma da abilfy böyle yapmıştı hemen bıraktık risperdala geçtik o da uzun vadede sıkıntı çıkardı yaza kadar ağır ağır bıraktırmaya çalışıyrz

0

Işte bu ilaç öyle bir ilacki kimine şifa kimine zehir oluyor her bünye farklı bizde üç yaşında başladık okadar iyi geldiki yaklaşık yedi aydir kulaniyoruz iki ay sonra kesecek doktor

0 0
paylaş
0

Bu tür ilaçların az dozlarda başlatılıp, birden bırakılmaması gerektiğini biliyorum. Oğluma EPİLEPSİ teşhisi konduktan sonra, Epilepsi ilacı kullandığını belirtmeme rağmen RİSPERDAL verdi doktor, prospektüsünü okuduğumda EPİLEPSİ ilacıyla dikkatli kullanılması ve EPİLEPSİ'yi tetiklediği veya yoksaa EPİLEPSİ' ye yol açtığı yazıyordu. İlacı çok kısa bir süre kullanmıştım, direk azaltarak kestim. Oğlumun EPİLEPSİ başlangıcı çığlık çığlığa bağırarak başlamıştı. Bir NÖROLOJİ görsün ve EEG çektirin derim.

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan