Çocuğuna Dost devam sütü veren var mı?

0

Hayırlı geceler bayanlar bu sütten kullanan varmi acaba kızım 26 aylık dr günde 2 bardak süt icebilecegini söyledi normal süt veriyorum aslında ama bi arkadaşım çocuğuna bu sütten verdiğini söyledi bilgi almak istedim şimdiden herkese tessekkür ederim

Çocuğuna Dost devam sütü veren var mı?
  SonBaHaRR   -   Ürün Önerisi
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Merhaba ben kısa bı dönem kullandım. Bir bardak normal süt bir bardak devam sütü verdim.cok şekerli olduğu için çocuk pek sevmedi bıraktık sonrasinda

0

Çocuğunuz normal süt içiyorsa Bence ona devam edin daha iyi değiştirmeye gerek yok ama yeni ama Çocuğunuz zayıf ve güçsüz s verirseniz çocuğunuza faydası olur Yine Siz tabii ki siz bilirsiniz normal bir kilosu varsa vermenize gerek yok sütü değiştirmenize

0

Ben veriyorum canim ne kabızlık oldu ne baska bisey denemek amacli icireyim dedim sevince gunde 1 biberom bazen 2 biberon iciyor zaten kutu 2 biberonluk

0

Günlük süt alın daha iyi bu uht sütlerin hiçbir faydası yok marketlerde günlük cam şişede sütler var 3 zaten onların ömürleri onlardan icirin kutu sutlerde hiçbir besleyicilik yok

0 0
paylaş
0

Çoğu doktor süt önermiyor artık . Çiğneme güdüsünü zayıflatıp yemek yeme ve dengeli beslenmeyi engelliyor diye. Onun yerine yoğurt kefir peynir daha faydalı dedi bana. Ilerde yemek yediremezsin demişti. Birde sütteki kazain küçük çocuklardaki algıyı kapatıyormuş. Zorunlu kalırsanda sabah ev sütü ver gece verdiğinde geniz eti büyümesi ve reflü yapar. Bi araştır bana paketteki sütler çok sağlıksız geliyor sütü dolaba bile koymuyorlar ve bozulmuyor🤔

0

Ben bimden yada kasaptan normal günlük süt alıyorum sabah bir biberon akşam yatarken bir biberon daha veriyorum. Ayrıca bende devamsutu verdim oğluma ama şekerli olduğu için yarıda birakiyordu o yüzden devam etmedim. Her doktor kafasına göre konusuyor kendi çocuğunuz doktoru siz olun cocuk en çok sizinle zaman geçiriyor.

0

Bana doktorum bunları onermemıstı sekerlıymıs bunun tadı sonra dıger sutu sevmez ve ıcmez demıstı

0

11 aylıkken bende kullanmaya başladım günlük bir kutu içiyor 1ayda öncesi mama yiyordu ama ayaklandigi için baya bı kilo kaybetti bununla tekrar toparlandı kabız falanda etmedi tam tersi guzel

0

Yapmayın gözünüzü seveyim bunlarin ıçinde ki süt degil. Süt iki gunde bozulur bunlar aylarca rafta kalan ürünler. Fabrikasyon raf ürünü. Yolculuk seyehat vs olurda mecburen kullanırsin. Köylüden orjinal süt alma imkanin varsa bunlara niye meyil ediyorsunuz. 😥 çocuklarınıza bunu yapmayın lütfen

0

Çocuğunuzu kefire alıştırın. Efsane bişey yapmış olursunuz. Tadını sevmezse içine muz gibi tatlı meyve katın.

0

Haberlerdede gördüm dr devam sutlerini kesinlikle vermeyin dedi cocuklariniza şekerli bi madde bir gun gun bile kalmaz bozulurken bunlar raflarda aylarca kalıyor, vitamin falanda yok içerisinde dedi bende bir haftalık baslamistim vermeye bundan duyunca hemen kestim vermedim.

0

UHT’li süt yerine alabiliyorsanız günlük sütler hatta çiğ sütler yani eskiden annelerimizin bize kaynatıp, süzüp içirdiği sütler en makbul olanı...

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan