Çocuğuna atarax şurup kullananlar

0

Sevgili anneler kızım 6 buçuk yaşında.Ağzında sabahları koku, gece diş gıcırdatma ve ağız akıntısı vardı.Doktorun biri bağırsak kurdu var dedi ilaç verdi geçmedi bir başkası dediki tamamen düzensiz uykudan ,huzursuz uyumaktan ,psikolojik yada huy tabiat dedi ve bu ilacı verdi rahat uyusun diye.çocuğunda bu rahatsızlıklar olan varmı içinizde ..doktorlar size ne önerdi ne dedi paylaşırmısınız ..

Çocuğuna atarax şurup kullananlar
0 0
16 yanıt - paylaş
0

Sakinlestirici ve uyku icin verilen bir ilac bu cocugada verilmez hangi doktor verdi bunu size diplomayi bakkaldan aldı heralde

0 0
paylaş
0

Bahsettiğiniz durumdaydı kızım çocuk dr reflü demişti, ilaçlarla şikayetlerimiz neredeyse geçmişti. Tedavinin devamını için gastroenterolojiye gitmemiz gerekiyor ancak pandemi nedeniyle şu an gidemiyoruz, bizimki düzensiz beslenmeyle alakalı malesef yemek yemiyor inşallah bir gün yerse tüm sıkıntı çözülür 🙏🙏🙏

0 0
paylaş
0

Benim kızım da alerjisi var diye vermişti doktor bir kere icirdim çocuk sersem oldu sürekli uyudu korktum araştırdım çok tavsiye edilen bir ilaç değilmiş ebemizle iletişime geçtim vermememi söyledi bir daha da vermedim ve attım bence kullanmayın

0

Bu şikayetlerle verilen sakinleştiriciyi kullanmayın bence. Başka doktora gitmenizi tavsiye ederim. Barsak kurdu olabilir, Türkiyede barsak kurdu kolay kolay geçmiyor, ben de senelerce çekmiştim, şimdi yurtdışındayım, kızımda oldu. Büyük abdest tahlili yapıldı, türleri varmış ona göre ilaç kullanmak lazımmış. Ve yine türüne göre bir kutu ilaçtan sonra 1-6 ay arası bekleniyor mesela tekrar bir kutu içiliyor. Bazı türlerde ailecek ilaç içilmesi gerekiyor.

0 0
paylaş
0

Canım prospektusunu okuyun içinize sinmezse daha bitkisel bir ilaç vermesini isteyin doktorunuzdan lütfen burda farklı arayislara girmeyin sonuçta her ilacın kendine göre yan etkileri ve bireysel farklılıklarımız var. Her çocuk çok özel ve farklı rahatsızlıkları olabilir birine iyi gelen size kötü gelebilir...

0 0
paylaş
0

salya genelde bağırsak kurdundan oluyor ama. ağız kokusu benim oğlumda da var bizimkinin çürük dişlerden sanırım

0

Bu ilaç ruhsal sıkıntı kaygı bozukluğu depresyon tarzı hastalıklarda kullanılıyor çocuğunuz daha çok küçük isterseniz bir çocuk uzmanına götürün araştırma hastanesine

0 0
paylaş
0

Kullanmayin! Oğlumun vucudu kizarmisti. benek benek olmustu. kendi doktorumuzun oldugu hastaneye acilden gittik. doktorumuz o gun izinliymis. doktorun kocasi da cocuk doktoru. ona gosterelim dedik. neyse onu veriyo musun bunu yedi mi filan sordu bisiler. hoopp ne tahlil ne bisi.. bu ilaci yazdi. cocuk o zaman 7-8aylik filan! Yarim olcek yazmis. ben cay kasigi ile 1 defa verdim. cocuk 8saat kendine gelemedi. yari baygindi bildiginiz. ertesi gun hemen kendi doktorumuza gittik.ilaci soyledik hemen birakin dedi! tahlil yapildi alerjiymis. 2 damla yazdi ve onlarla atlatti. sakin kullanmayin alternatif arastirin

0

Bence kesinlikle bağırsak paraziti. Ataraks çok ağır bir şurup. Çocuk nöroloji görmeden nasıl karar verilmiş buna

0 0
paylaş
0

Küçücük çocuğa ağır psikolojik hastaların kullandığı ilaçlar mı verilirmiş hiç tövbe yarabbi bir yaşıma daha girdim Verme arkadaşım yazık çocuğuna

0 0
paylaş
0

Bu ilaç depresyon stres durumları ruhsal bozukluk sakinleştirici uyku için veriliyor sizin çocuğunuz ise bağırsak solucanı vardır sabah çenesinin yanı beyaz tükürük izleri varsa belirti olyor prazit şurubu için doktora gidin

0 0
paylaş
0

Kullanmayın derim ben hapini kullandim kalp çarpıntı si baygin gibi uyuma ve nefes darligi yaşadım hemen biraktim bunlar icindede yaziyo ciddi yan etkiler

0 0
paylaş
0

Kızımdada dıs gıcırtması vardı kurt dendı ılac verdı gecmedı ama agız kokusu olunca kızımın kesın bogazı ıntıhaplı olur kızom 3yasındayken pedegok gitmiştik cıddı uykuyu sevmeyen bır cocuk bunu verdı 1defa kullandım ve yavrum arabada uyudu o yasa kadar hıc uyuklaması yoktu uyanıncasa halsız keyıfsız hareketlerını gorunce ılacı hemen attık kı kızım cok ama cok hareketlı bır cocuk bence vermeyın halada erken uyanan bır cocuk ne yapalım canları sagolsun uykuauz gunlerımızde elbet bıter

0 0
paylaş
0

kbb ye görürdünüz mu hıc çocuğunuzu geniz eti belirtileri de olabilir çünkü ben kizim da yaşadım geniz etini aldirdiktan sonra uykisuda ağız kokusu da gelişimi de normale döndün ataraksa gelince alerji şurubu yan etkisi uyku yapar fakat gün boyu sersemletir o uykuyu atamaz ben bu yaşımda bu şurubu kaldıramıyorum bence araştırın bağırsak mi geniz etimi başka birseymi esas sorunu bulmaya çalışın geçmiş olsun

0 0
paylaş
0

Ne alerji ilaçı... Bu sakinleştirici asla vermeyin. Çocukların beyni daha gelişmedi. Hücrelere yazık.... Anca uyutacak bu ilaç. Yetişkinler bile unu kullanıyor

0 0
paylaş
0

Bu ilaç hiperaktif cocuklara kullanılan bır ilaç bildiginiz uyuşturuyor siz bilirsiniz ama vermeyın helede doktor kontrolsuz

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan