Çocuğumun dişleri düşmeden yerine diş gelmiş

0

Selm arkadaşlar bısey soracağım 6 yasındaki oğlumun üst dişler düşmeden üstüne iki dis çıkmış acaba doktor götürsem yoksa kendiliğinden süt düşler dusermi

0 0
10 yanıt - paylaş
0

Gelen dişlerin yamuk çıkmaması icin
cekilmesi gerekiyor bizdede oldu cektiler

0 0
paylaş
0

Doktora götürün derim ben benimkileri götürdüm hiç anlamadan çıkarıyorlar

0 0
paylaş
0

Aynısı yakın zamanda bizde de oldu. Kendiliğinden düştü dişi. Zaten sallanıyordur o diş.sallanmıyorsa doktor a götürürsen alırlar.

0 0
paylaş
0

Mutlaka gotur dusmeyen disleri cekerler cikan dis daha duzgun cikmasi icin çekilmesi gerekiyo

0 0
paylaş
0

Bazı çocukta düşmüyo yada çok geç düşüyo süt dişi böylece yeni gelen dişte yamuk çıkıyo bizzat yaşadım bence çektirin süt dişlerini yenisi güzel çıksın

0 0
paylaş
0

Doktora götürün bence kafanız rahatlar
merak ettıgınız soruları da doktora
sorarsınız...

0 0
paylaş
0

Cogu zaman dusmuyolar doktora goturun daha iyi bide de oyle oldu kac kez doktor çekiyor...

0 0
paylaş
0

Tabiki göturun düşmesini beklerken yeniler
eğri cikar pedodontiye getirin

0 0
paylaş
0

Acele etmeyin bizde sizin gibi götürdük eğer uzun bir süre eski dişler sallanmaz düşmez ise gelin dedi ve kendiliğinden iyice sallaninca düştüler

0 0
paylaş
0

Aynısını bizde alt dişlerde yaşadık. Doktora göyürdğk hatta. Doktor sallanıyor zaten 1 aya kadar kendisi düşer çekmemize gerek yok dedi. Dediği gibide oldu.

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan