Çocuğumu anasınıfına yazdırdım ama gitmek istemiyor

0

Merhaba siz degerli arkadaşlarıma birsey sormak istiyorum benim 2015 dogumlu oglum var ana sinifina yazdirdim ama gitmek istemiyor bu sene alsam okuldan seneye ana sinifina verebilirmiyim

0 0
10 yanıt - paylaş
0

Benim oglum da 2015 temmuz ayı bizimki tutuyor ama ben vermedim seneye rapor alip anasinifina yollicam gitmek istemiyorsa seneye verin

0

2015 üçüncü ay doğumlaysa seneye ilk öğretim mecburî ekim doğumlu olanlar rapor alabiliyor seneye sizin çocuğunuza rapor vermezler doğrudan kaydı birinci sınıfa çıkar

0 0
paylaş
0

Oglum 2014 lu mart ayı zorunlu birinci sınıf okuldan alsanız bile sen istemediğin için aldık denemeyin çocuğun yanında gitmek istemiyor felan demeyin alacaksanız virusten kapandi deyin yoksa seneye gerçek eğitim hayatına gectiginde yine aynısını yaparım diye düşünür

0

Seneyede bişey degismeyecektir üstelik onun tutturmalari karşısında o sizi alt ederek her istedigine yon verebilecegini dusunecektir. Siz kararli olun zor bir süreç olsada bu onun ve sizin için en iyi davranış olacaktır almayın sakin. Hiç yollamasaydiniz sorun olmazdı ama artık çok geç.

0

Seneye zorunlu ve rapor alınamıyor diye biliyorum benimde oğlum 2015 mart doğumlu 2 senedir anasınıfına gidiyor. Seneye 1. Sınıfa gidecek. Tabi siz daha iyibilirsiniz ama keşke almayıp direnseniz bu sene 1. Sınıfa hazırlık oluyor ve daha rahat geçiş yapılıyor. Üstelik sınıf mevcutları azaltıldı ve çok steril ortamları

0

Dogum aynına göre eylül ayına kadar seneye 1.sınıf zorunlu olur ekim kasım aralıksa anasınıfına verebilirsiniz ancak

0 0
paylaş
0

Böyle bir zamanda virüs varken anasınıfı neden acil düşünüyorsunuz zaten şuan kısıtlı etkinlikler evde siz ona birseyler gösterin ama bu ortamda okula gönderip boşuna hasta etmeyin

0

Bu durum cocuktan cocuga degisiyo bence oglum anasinifina gittigi sene mahalleden arkadasida ayni siniftaydi ama cocuk ne yaptilarsa ortama alisamadi ogretmenimizde cok sabırlı davranamadi aslinda hakkida vardi cunku en az 45 dk onu icerde tutmaya calismakla geciyodu .agliyodu bagiriyodu kapidan iceri girmek istemiyodu ogretmene vurmaya baslamisti artik .en son annesi babasi onu aldilar gondermediler ve ertesi sene direk 1. sinifa basladi ve hic problem yasamamislar.ilk basta bizde dahil olmak uzere ogretmenlerde anasinifinda yapamayan 1. sinifta da yapamaz diye dusunduler ama oyle olmadi.yani kendi cocugunuzu daha iyi tanirsiniz ogretmenine alisamamis olabilir arkadaslariyla anlasamamis olabilir umdugu ortami bulamamis olabilir ama biraz deneyin fikri degismezse ozaman alirsiniz daha iki gun gittiyse cok yeni bakarsiniz alisir.bi konusun niye gitmek istemiyo belki bi orta yolu bulursunuz

0

Çocuğunuz tek çoçuk mu

0

Sizde birlikte birseyler yapın evde okuldada arkadaşlarıyla birlikte oynamak İlk başlarda zor olur zamanla alışır

Anne ya da anne adayıysan