Biontech aşısı sonrası yan etkileri yaşayan var mı

0

Arkadaşlar 10 gün oldu biontech asisi olmustum kemik agrisi mide bulantim gecmedi kötüyüm basina gelen bu kadar uzun süre yan etki gören varmi???Korkuyorum

  Pastoral   -   Diğer
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Bende şunu merak ediyorum herkes aşı oldum diye heryere serbest giriyor. Uçağa biniyo test yok başka kalabalık yerlerde aşılıysan tamamsın eee bu virüs aşılılara geçmiyormu kaç kişi aşıdan sonra korıona oldu. Peki aşılılar böyle heryere rahat girecekse bizi onlardan kim koruyacak. Test yapmıyolar hadi pozitifse nolacak kısır döngü oldu saçma sapan şeyler yapılıyo iyice çivisi çıktı

0 0
paylaş
0

Aşı olsanda olmasanda ölümsüz olmuyorsun. Aşı veya corona vadesi gelmemiş kimseyi öldürmez. Nasibimizde ne varsa onu yaşarız. Tedbir bizden taktır Allahtan. Herkezde bi ezber var hepsi aynı agız yok icerini bilmiyoz yok 3 4 sene sonra ortaya cıkcak sanki
Kullandımız ilaclarında hic yan etkilerini okumuyoruz. Sıgara ne kadar zararlı ama iciliyor, cola ne kadar zararlı cocuklar su gibi tüketiyor şimdi tek derdimiz aşının yan etkilerimi?
Yok aşı öldürcek
Yok kısırlaştırcak diyorlar, aşı vurulanların öldünü düşünün ölmeyenlerinde kısır oldunu düşünün e kim kalcak o zaman dünyada 😀 yapmayın Allah aşkıma o kadar doktor profesor kral başkan aşı oluyo bitek sizmisiniz akıllı olan.
Aşı olmayana saygım var lütfen aşı olanı cahil yerine koymayın.

0

Bu asilari yaptiran yaptirmiyana catiyor. Asil hic kimse yaptirmicakti karsi konukucaktiki. Bakalim yaptiriyorlarmiydi. Niye halan inanmiyorsunuz bu asilarin zehir olduğuna ben su an yaptirmadim evet yasaklar geliyor bizede. Ama herkes baş kaldirsaydi bu duruma gelmezdi.
Hala inaniyor herkes asinin iyi olduguna. Yaptiran bir cok insanin yan etkilerini hic kimse okumuyor görmüyor sanirim

0 0
paylaş
0

asi konusunda anlamadigim ve kizdigim nokta su.. benim bedenim.. ne oldugunu bilmedigim birseyi istemiyorum cunku bedenim onlarin oyuncagi degil.. yaptiranlara saygim var esimde yaptirdi.. ama nedense biz yaptirmak istemeyenlere saygi yok.. ve en onemli nokta asi olanlar test olmadan ucus yapip coronayi dagitabiliyorken neden biz asisizlara suc veriliyor? cok asi olan var.. tatilr gidip geldiler test yaptirmadan.. en buyuk patlamayi bir kac haftaya yasiyacagiz kesin ve biz asi olmayanlar resmen ikinci sinif muamelesi gorcez.. ama ben yaptirmicam.. isten cikarim coxuklarim evde ders gorur yinede ben bu asiyi olmam cocuklarimada yaptirmam.. bana birsey olmayacagina dair garanti verilmedigi surece.. kizamik vs o asilarda kagit imazalattirilmadi dr sorumluluk bende asiyi uretenlerde dedi.. hadi bakalim bu asidada oyle olsun ozaman dusunurum

0

Teste para vermeye raziyim ne olursa olsun sonuna kadar gide bildi yere kadar vurdurmucam ve çocuklarimada ayni şekilde kesinlikle nekadar çikmaza girsekte bilmedim bir adde ve içeri yaptirmam

0

Birkaç sene sonra çıkacak yan etkileri,ruhsatı olmayan ve içeriği bir türlü açıklanmayan aşının zararları aynı anda birde yangınlar???? küreselleşme değilde ne.....

0

Aşı olanda korona oluyor olmayanda.. 1. Doz aşı oldum ölüyordum nefes alamadım çok kötü etkiledi ikinciyi olmadım olmamda ecelim geldiyse korona bahanesi olur.. Her 6 ay ben aşı korkusu yasayamam doğrusu

0

Asi olun diyenler asi olanlara da corona bulasiorsa bn niye gidip yaptiracagam ozaman anlamiorum asi olanlar test yaptirsin bakim test sonuclari positif cikacak bide asi olmayanlara tepeden bakan bir kitle var

0

2 ci aşi benim anami belledi desek yeri var ben ölüyorum sandim çok şükür 2 hafta sürüyor zaten sonra normalle dönüyorsun 😇ben moderna oldum kizlarim biontek cok şükür onlarda hicbirsey olmadi 😇 2 gün kol agrisi ve baş agrilari bende hersey oldu mide bulantisi ates sıtma sürekli uyku tad almama iştahsızlık 1 hafta 4 kilo verdim dr aradim hemen gel dedi corona sandi ama degildim

0 0
paylaş
0

Öleceksekde coronadan ölek sanki dünyada tek ölüm nedeni corona oldu ben inzluenza gribine yakalandim bundan 3.5 sene önce 1 hafta hastanede yattim hamileydim ona bile aşı olmadım gripten ölen kaldimi kalpkrizinden ölen kaldimi coronadan korktugunuz kadar allahtan kormuyorlar
Allah isterse hersey olur Kontakt aşı bahane aşı olanlar ölümsüz sanki aşı olanda corona oluyor tanıdığım var aşı oldu hastaneye yatti 1 hafta yogumbakimda

0

Türizim kalkindi Kasalar para doldu Sonrada Dendi 4 Dalga Alin size dalga resmen oyun içinde oyun asi olmak isteyen olur olmayanada kul hakkina giriyon denmez Kul Hakkina giren Çok güzel Devletlerimiz Oyun oynayan devlet lerimiz onlar giriyo hakka bize deyil bizleri Buhala getiren devletlere Helal etmeyin hakkinizi Saygilar

0 0
paylaş
0

Ben almam asısı vurundum elhamdulıillah ikincı gun bıraz kolum acıdı igne yerı col sukur ikincıyıde vurundum bır kac gun yorgun gibi oldum gectı sukur insallah gecer ev doktorunuza gıdın

Anne ya da anne adayıysan