Bebeklere su verilmeli midir

0

Hanimlar az ├Ânce esimle bir konu hakkinda konusuyorduk. Aa dur dedim bizim annelere sorayim yani sizlere esim de diyor ki kim onlar ­čÖé Siz de benim gibi rahatca buraya aklina takilanlari danisanlardan misiniz? ÔŁĄ´ŞĆSu her gittigimiz doktor farkli s├Âyl├╝yor. Bazilari bebege asla su vermeyin baz─▒lar─▒ ise verin diyorlar.

0 0
13 yan─▒t - payla┼č
0

Bebe─čim 6 ayl─▒k do─čdu─ču g├╝n├╝n 1 hafta sonras─▒ bu zamana kadarda verdim birinci cocugumada verdim hi├ž bi┼čey de olmuo valla k─▒z─▒ma susayinca resmen agl─▒o su verince duruo

0 0
payla┼č
0

bizim ebede ver dedi ben ilk 1hafta ┼čonra verdim ilk zamanlar 3 4 ├žay ka┼č─▒─č─▒ sonra sonra fazlastirdim ┼čimdi ise biberona koyuyorum istedi─či kadar icio

0 0
payla┼č
0

Anne sutu alan bebebge 6ay su ver─▒lmez. 2cocugum var ─▒k─▒s─▒n─▒de vermedim. H─▒cte kab─▒z olmad─▒lar masallah.

0

Eskilerimiz dogan bebege dogar do─čmaz su verirlermis simdikiler su verilmez diye bas bas ba─čr─▒n─▒yor ve cogu bebekte bu y├╝zden olmayan hastal─▒k yok kimse kusura bakmas─▒n eski nesil daha sa─čl─▒kl─▒ simdikilerden bebege su verilir sar─▒l─▒k olmas─▒n diye bebege su verilir emdikten sonra a─čz─▒nda pamukcuk olusmas─▒n diye bebege su verilir b├Âbrek ve bag─▒rsaklar─▒ rahat cal─▒┼čs─▒n diye onun icin iki evlad─▒m var ikisinede su verdim gayette sa─čl─▒kl─▒lar

0 0
payla┼č
0

Sudan ne zarar gelir diyosunuz ama su zehirlenmesi diye bisey var nete girip arastirabilirsinz ve verdiginiz su kadar cocuk sutten mahrum kaliyo 6 ay anne sutunden baska hicbirsey vermedim ne kabiz oldu nede cisi kristallesti aksine ayni su gibiydi idrari haa 2 3 saate meme veriliyosa bilemem ama surekli yarim saatte saat basinda emen cocukta suya ihtiyac yok

0

su verilemeyen bebeklerin bir coguda zehirli isalden ├Âl├╝yor yada bagirsak ve b├Âbreklerinde s─▒k─▒nt─▒ olusuyor ├Âzellikle yaz aylar─▒nda sen yaz─▒n iki g├╝n su icme bak─▒y─▒m durabiliyormusun bizde bardak bardak su icsin demiyoruz. Emzirdikten sonra bir iki cay kas─▒g─▒da olsa agz─▒nda yara pamukcuk olusmas─▒n diye veriyoruz

0 0
payla┼č
0

Kizlarim sut verdim icim su hic vermedim oglum fazla emedi 3 ay sonra mama verdim icin mecbur veriyorum

0

Bebe─čim 6 ayl─▒k do─čdu─ču g├╝n├╝n 1 hafta sonras─▒ bu zamana kadarda verdim birinci cocugumada verdim hi├ž bi┼čey de olmuo valla k─▒z─▒ma susayinca resmen agl─▒o su verince duruo

0

Beni doktor s├╝rekli uyar─▒r,emdi─či s├╝rece su verme der,s├╝t├╝n ├žo─ču su zaten der. Benim annemde su vermemi┼č emzirirken. Tercih meselesi. Ben v├╝cudunun kar┼č─▒lad─▒─č─▒n─▒ bildi─čim i├žin ekstradan verme gere─či duymuyorum.

0

Bend e verme geege─▒ duymad─▒m ve 6ay h─▒c vermedim. Cocuklar sadece ac─▒kt─▒─▒ ─▒c─▒n deg─▒l. Susaf─▒g─▒ ─▒c─▒nde emer. Su ver─▒rsen─▒z karni s─▒ser ve anne suyunu gere─či kadar alamaz. Bence su yerine emz─▒r─▒n. Su 6aydan ├Ânce gerekli s─▒sl─▒ktem baska b─▒ ise yaram─▒yor. Anne sutu onun suyunu zaten kars─▒l─▒yor

0

Ben yurt d─▒┼č─▒nda do─čum yapt─▒m bebe─či kontrole geldiklerinde bezinide ci┼č yoktu doktor uyard─▒ 2 saat sonraki kontrolde yine yoksa ser├╝m tak─▒lacak die su vermemi soyledi bende dinlendim verdim ├žok ┼č├╝k├╝r bir zararn─▒ gormedim hatta bence suyada ihtiya├žlar─▒ var

0 0
payla┼č
0

tabiki can─▒m bebege su verilir biz nas─▒l bir iki saat su icmeden duram─▒yorsak onlarda ayn─▒ yaz g├╝nleri bebeklerde zehirli isal su kayb─▒ndan oluyor iki evlad─▒m var ikisinede her emzirmeden sonra verdim oglum yaz bebegiydi dogar dogmaz verdim

0

Ilk o─člumu 8 ay sadece anne s├╝t├╝ verdim hi├ž su vermedim ikinci o─čluma da s├╝rekli verdim suanda biri 9 di─čeri 10 ayl─▒k. Ke┼čke ilk o─čluma da verseydim ┼č├╝k├╝r bi s─▒k─▒nt─▒ yok. Su yani ne zarar─▒ olabilir ki diye d├╝┼č├╝n├╝yorum ┼čimdi.

Anne ya da anne aday─▒ysan