Bebeklerde kolik sancısı

0

Arkadaşlar birşey sorucam size yeğenimin bebeği kolik miş neden kaynaklanmış olabilir gaz problemi var benim iki kızım var şükür olsun öyle bir şeyle karşılaşmadım allah da karşılaştırmasın kimsenin bebeğini

0 0
10 yanıt - paylaş
0

4bucuk ay çektim kiraz çekirdeği mikrodalga ısıtıp koyuyordum rahatlıyordu birde nane çayı demleyip veriyordum çok faydası oldu kolik bebek çok zor

0 0
paylaş
0

Benim bebeğim de kolikti çareyi eski köy besiklerinde buldum ağladığı zaman elini ayaklarını kundak yapıp salliyorduk kabul ona alisinca da devamlı onu istiyordu hic bir yere gidilmez hale gelmişti yani iki ucu ... değnek ama öneririm 4 ay çektim onunla çözüm buldum

0 0
paylaş
0

Benim bebeğimde kolik saatlerce agliyor ve susmuyor sebebi yok 6 ya kadar sürüyormuş uykuyu geçtim ne yemek yiyebiliyorum ne de WC gidebiliyorum sürekli ağlıyor 😶😶😶

0 0
paylaş
0

Benim bebegimde kolikti, cok zor, o şekilde cocuk buyutmek, 7.24 ağlar hic susmaz..
Uyku hic yoktur

0 0
paylaş
0

Yediklerine içtiklerine dikkat etsin gaz yapmayan şeyler tercih edebilir kolik bebek zor benim kızımda öyleydi biogaia Damla vermişti doktoru onunla biraz rahatlamıştı her gün aynı saatte düzenli veriyordum 5kutu bitirdim emen çocuğa kesinlikle bitki çayı koca karı ilacı yapıp vermeyin..emzirip gazını çıkardıktan sonra masaj yapabilir karnına bacaklarına o da sakinleştiriyor ve kesinlikle hamak tavsiye ederim büyüyünceye kadar 2tane parçaladık bilseydim 3.ayda değil doğmadan alırdım saatlerce uyuyordu karnı tok altı kuruysa battaniyede sallar gibi geliyordu gittiğim her yere götürüyordum 6.ayda o ağlamalar uykusuz günler geceler bitiyor geçiyor çokça sabır bu dönemde

0 0
paylaş
0

Cok zor bnim oglum aglamaktan moralirdi ya resmen yapmadigim birsey kalmamisti ama 3 ay sonra kndi kndine gecmisti

0 0
paylaş
0

Benim bebeğim 5 aylık olacak kolik denmişti 1 aylıkken falan. Sonra alerjisi çıktı. Alerji Dr u dedi kolik işte senin uediklerine alerjik tepkime yapıp çocukta gaz yapıyo diye. Diyet yaptığımda beri rahatız şükür.
Gaz masajı yapın bı de 2 saatte bı. O kadar ilaç damla kullandok Daha iyi gelen bısı yok bence

0 0
paylaş
0

Ben 8 ay çektim rabbim kimseye çektirmesin ne gece ne gündüz yollarda uyuttuk geceleri artık kaç kere morardı diye doktor yollarından donduk aman mı çok zor ama iyiki varlar tek sorun uykusuz olmamız olsun onların sağlığı yerinde olsun yeter ki

0 0
paylaş
0

Sab simplex gaz damlasi sabah ogle aksam en fazla her verisinizde 15 damla birkac gunr hicbiseyi kalmaz benim oğlumun koligi boyle gecti kolik zaten gaz sorunu kabizlik yaşayan bebekler yani yapamadiklwri icin aglamq krizleri oluo ve gürültülu ses onlari rahatlatir son ses elektrik süpürgesi acsin youtubedan ya da fon makinesi sesi olabilir o seste rahatlayip hemen uyucaktir guzel bi gaz damlasi kullanmazsa bebekte annede bu surecte cok yipranir erkek bebeklerin yuzde 90 nı kolik oluyor malesef kizlar da cok nadir bu durum

0 0
paylaş
0

Benim ilk kızım da kolikti , hem de emziremedim, çok ağlardı susturamazdım ayağımda çarşafla her yerde salladım uyusun diye.. normal bebekler nasıl oluyor emiyor kendi kendine uyuyup uyanıyor mu. Şimdi 2. Ye hamileyim inşallah bu da kolik olmaz, bende normal bir bebek görürüm

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan