Bebeklerde covid

0

Kızlar çok kötü bir şey oldu oğlum(4 ayı bitirdi şuan 5’ci aydan gün aldık) geçen gün çok kötü ateşlendi ve ateşi hiç düşmedi 41.1 vs hep yüksekti. Hasteneye vs yattık. Covid dediler ters negatif çıktı ama testler bebeklerde daha hassas yapıldığı için çıkmıyor varsa bile Her neyse yani sonrasında bende pozitif çıktım. Bebekte covidmiş yani. Sütüm gelmiyor bebek devam sütü içmiyor vs zayıfladı iyice. Ek gıdaya mı geçeyim ne yapayım perişanız ne olur yardım edin be yapmam gerekiyor? Doktorumuz yok burada ulaşamıyorum ve pozitif olduğumuz için acil dışında başka yere de gidemiyoruz. Sizlere cevap veremeyebilirim bebekle zar zor başa çıkmaya çalışıyorum. Teşekkür ederim şimdiden.

0 0
12 yanıt - paylaş
0

Canim benim ayni olayi bende yasadim bebeğim covid oldu ateslendi bizde ayni şekilde covid olduk o hastanede biz evde 16 gun gecirdik hastanede mama verildi eve gelince de sütüm yoktu artik bende mamaya devam ettim bebelac ve aptamil kullandim zayif bi bebek değil gelişimi boyu posu normal ve biz bunlari yasadigimiz da bebegim 13 gunluktu sen hic endise yapma ilk olarak mamaya basla sonrasında tadim yaparak devam et zaten tadim yaparken doyasiya yemiyorlar 2 3 kaşık en fazla yedikleri
Ama mamayi uzun bi sure birakma ben tecrube edinerek soyluyorum ek gida icinde yinede en dogru karar bebegini yakindan takip eden doktoru vermeli

0

Cok gecmis olsun ek gıdaya gecseniz de kendini toplamaya yetmez zaten maksimum vereceğiniz tadımlık yemek kaşığıdir mamayi değiştirin farklı bir mama deneyin bence ancak mamaya beslenerek kendini toplar

0

Ek gida anne sutunun yerine gecmez mutlaka mama alin . Daha cok kucuk oglum 20 ay biyunca emdi suan iki yasinda her ogununu guzel yiyor ona ragmen gunde bir kere hala mama veriyorum . Cok gecmis olsun

0

Ek gıdaya 4. Ayda geçtim ama doyumluk veremiyorsunuz ki. Sonuçta sürekli beslenmesi lazım ve siz bunu ek gıda ile yaparsa niz şu an iyi olmaz. Bol sivi alması lazım vücut trmizmicek kendini bu şekilde. O yüzden formül mama almanız lazım başka yolu yok. Ekstra da sebze meyve püresi tadımlık olarak istiyorsanız başlarsınız. Ama direk bir bardak çorba veremezsiniz sonuçta

0

Ek gida vermeyin ağır gelir hastayken.mama da ısrarcı olun.ayrica bol bol su verin zinco şurup vermişti bize doktor birde

0 0
paylaş
0

çok agliyolar biz de 5gun hastanede yattik koviddi oğlum 2 aylıkken oldu hicmi etmiyo üzülme geçer Allah sifanızı versin bol bol emzir senin sütun ona şuan antibiyotik olcak 4 aylık ek gıda içinde küçük daha cnm sen yemek yemeye çalış sütun gelir geri uzuldugunde sutde etkilenoyor

0 0
paylaş
0

Geçmiş olsun korkmayın iki gün içinde atlatıyor bebekler🙏inşallah sizin de öyle olur ek gıda derken çorba deneyin bence biz dördüncü ayda başladık yoğurtla sonrasında herşeyi denedik. Beşinci ayda yavaştan yemeye başlamışlardı. Denenebilir ama mama ya da sütün yerini tutmaz eğer sıvı alımı yoksa mutlaka doktora götürün acil de olsa sıvı almadığını söylerseniz müdahale edeceklerdir. Serum falan takılır belki bilmiyorum o ayda takılıyormu? Ama dediğim gibi iki gün sonra geçecek inşallah o yüzden korkmayın🙏

0 0
paylaş
0

Devam sütü içmiyor derken istemiyor demek istediniz sanırım farklı bir marka deneyin ısısını değiştirin mesela kızım mamayı biraz sıcağa yakın içerdi ılık istemezdi.ateslenince yemeleri kesiliyor zaten mamayı az ölçek yapıp sık sık verin 2 3 yudum da içse kardır ve suya başlayın bence mama verecekseniz hastalık döneminde icsin

0

Yumusak biberon ucu alin anne memesine yakin biberon ve biberon ucu kullanin ac kalinca muhakkak alacaktir bebekler bebelac gold u reddetmiyolarmis tadi daha gusel diyolar diger mamalara gore brn de onu kullaniyorum bi deneyin derim cok gecmis olsun.Bir de ek gidaya gecseniz bile her ogunde degil bir yada iki ogunde o da tadimlik verebilirsiniz doyumluk olmaz daha organlari o kadar gelismemistir sindiremeyebilir hem alerjik reaksiyon da gosterebilir hic tatmadigi seylere baslayinca ,bu hastalikta bi de o sekilde ugrasmayin bu donemi atlatin yavastan baslarsiniz ek gidaya

0 0
paylaş
0

Kac gunden beri ates yapiyo bizde covit gecirdik benimkileri biri 2 yasinda biri 3 aylıktı gecirdinde

0 0
paylaş
0

Protein ağırlıklı beslenip bebeği çok sıkça emdirsin ne kadar emerse o kadar süt olur ve bebek çabuk iyileşir, hasta iken yememesi normal ama bu açığı anne sütü ile kapatın, siz yumurta, bulgur pilavı, yoğurt, ev yapımı turşu sarımsak yiyin

0 0
paylaş
0

Udi hindi yağı icirin sabah akşam bir çay kaşığı hem ateşe iyi gelir. Devam sütü için marka değişimi yapın biz neredeyse 6-7 kere değiştirmek zorunda kaldık çok gaz yaptığı için şuan bebelac kullanıyoruz hiç gaz yapkiyor en azından benim kızıma yapmadı. Ek gıda için erken olabilir hemen sindiremeye bilir ama tadımlık olarak çorba, püre şeklinde verebilirsiniz. Sütüm gelmiyor diye dusunmeyiniz emzirme sutunuz çoğalır.. ıntagramda bebeimgeliyor takip edin ordan soru sorabilirsiniz hemen cevap alırsınız ve faydalı bilgiler var.

Anne ya da anne adayıysan