Bebekler ne zaman oturur

0

Bebekler oturmaya ne zaman başlamalı ?

0 0
10 yanıt - paylaş
0

5 aydan sonra yavaş yavaş destekleyebilir sin bence

0

Benim kızım 6 aylıkken oturdu ve emekledi şimdi ise koltuktan tutuna tutuna gidiyor daha yürüyemiyor 11 ayligiz

0

Benimki 6 aylik arkasinda yastiga dayanarak oturuyor ama bazen düsüyor tabi kendi basina oturamiyor 😂

0 0
paylaş
0

6 aylik ben oturtuyorm erkenmi acaba bnde dusunuyorum ama oturmak istiyo yatirinca agliyo cokta guzl oturuyo oynuyo

0 0
paylaş
0

Annem derdi altıncı ayda aldana aldana yedinci ayda yenice yenice gercekten de oyle oldu.

0

benim kızım 3 bucuk aylıktı ana dizinde yatiyordu dogrulup kendisi oturuyordu bir kac kez düstü hatta cok hevesliydi oturmaya 5 aylikti oturttum ama mama sandalyesinde hafif yatar pozisyonda

0 0
paylaş
0

6 aydan sonra yavaş yavaş yastık destegi ile orurur fazla deil ama az az 8 aydan sonra tamamen oturta bilirsiniz

0 0
paylaş
0

Her bebek farklı aceleye gerek yok. Benim kızımda çok yavaş yürürdü dışarda.Şimdi yürüyüp arkasına bakıyor anne sen yürümüyorsun seni beklemekten yoruldum diyor. büyüyünce beğenmezler sizi boşverin. ne zaman oturursa ne zaman yürürse yürüsün.

0 0
paylaş
0

Hiç bir şey yapmadım 7 aylıkken emekledi 9 aylıkken emekleyip kendi kendine düzelip oturmayı ögrendi şuan 10 aylık bir yerden tutup ayakta kalmayı öğrendi destekle falan diycekler hiç gerek yok herşeyin zamanı ve vakti var hiç bir bebeklede bebeğimi kıyaslamadım her bebeğin gelişimi farklıdır 5 ayda oturup 10 ayda yürüyenler var bi sıkıntı gözlemlemiyorsanız yavaş yavaş acele ye gerek yok😃

0 0
paylaş
0

..her bebek farklıdır.benim bebeğim hiç emeklemedi.Kendi kendine oturmaya başladı ve sonra koltuktan tutunup kalktı.suan 9 aylik koltuktan koltuğa yürüyor yavaş yavaş.herseyin bir vakti var

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan