Bebek sallamadan nasıl uyur

0

Merhaba biz beb3k dogdugundan itibarn surekli sallayarak yatirdik.
simdi 15 aylik sallamaktan yoruluyorz artik
biz bunu nasil normal uykuya geciririz
Yada neden hoslanir uykuya geciste
tecrubeli anneler ne tavsiye edersiniz.

  DenizliBebişi   -   Uyku
0 0
14 yanıt - paylaş
0

2-3 gece zorlar ama bırakın sallamayın kndi kndine uyusun belki bir iki saat gec yatar ama illa uyuyacak bn kızımı 1 ay salladım sonra alıştı ve 10 aylıktı bıraktım bu sekilde

0

Benim oglumda sallanarak uyuyordu 17 ayliktan beri kendi uyuyor.. yatağına bırakıyorum sag sola donene uyuya kalıyor.. ilk zamanlar cok agladi ama yuz vermedim gunduz de gece de kendi uyuyor

0 0
paylaş
0

Ninni dinliyordu 6 aylıktan itibaren.1 buçuk yasa doğru sallamayı bıraktım piş pisledim sırtına döndü yatakta önce 1 saat sonra yarım saat derken bi iki haftaya 10 dk kadar düştü.sonra kendi uyudu hep.2 yaşında odasını ayırdim.suan 4 yaşında kendi yatar yatağına uyur..kararlilikla olacak iş..

0 0
paylaş
0

Benim oğlum 17 aylık bizde çok şükür 3 haftadır gece kendimiz uyuyoruz artık.gunduz sallıyorum akşam yatağa bırakıyorum pış pış sesini açıyorum onununla uyuyor ki zaten ilk doğduğundan beri bi uygulamadaki pış pış sesiyle sallıyordum. Ilk günler çok çok ağladı elimden tuttup beni cagirdi ama içim yansada dayandım tepkisiz kaldım ağlamalarına sonra 1 hafta sonunda alıştı,artık yatağa bırakınca uyuması gerektiğini biliyor çok şükür. Darısı başınıza 🙏 ayaklarım kendine geldi resmen 😊

0

Ayaga kalkip ziplamiyor mu yahu ben deniyorum ama 3saat bile gecse zip zip hop hop oyunlar falan.. valla tebrik ediyorum hanimlar sizleri 🌷

0 0
paylaş
0

Benim oğlum bi anda kendi uyur olmuştu şimdi emerek uyuyor yatırıyorum ağlayarak kalkıyor arkama oysa ki dalmış oluyor niye böyle oldu anlamadım 2 yaşında a

0

YouTube Pınar Sibirsky videolarını izleminizi tavsiye ederim uyku üzerine bir çok videosu var ve gerçekten başarılı. Umarım işe yarar.

0 0
paylaş
0

Birde bziimki.memede uyuyan tiplerden dusun sallamayi biraktirmak daha. Kolay dogdugundan beri hic ayakta sallama firsatim olmadi

0

Ben çok sallamadım ama. Yataga koyardım ağlardı ama seslnemedim ninni söylerdim yatakta oynaya oynaya yorulup uyur. Ama evde iyice yorarım kendini yatmadan da yoğurt misss uyuyor şimdi maşallah

0

Birlikte yatın bir iki konuştuktan sonra uyuyakalmış numarası yapın. Ama sakın gülmeyin 😄. Biraz seviyor, biraz yüzüme dokunuyor bir müddet sonra uyuyor.

0

Bizimki 25 aylıkken bitirdi ayaklarımın kopacagını hissederdim artık şimdi hadi yatağa diyorum yanına uzanıyorum göz kapama oyunu oynuyoruz güya 😅😅arada sırf beni kaldırmak için kaytarmak icin anne su der uyumuş numarası yaparım öper eder elde deil gülmemek o hareketlerine ama ani bi göz açmamda hemen gevşer böle böle yarım saat sonunda uyumuş olur

0

Kendine ait karanlık odası olsun. Her akşam banyo yaptırın, ninni açın, besleyin ve yatırın. Böyle bir rutininiz olsun ve ısrarla devam edin. İlk iki üç gün zor gelebilir ama çabuk alışıyor bebekler. Ama mutlaka kendine ait alanı olmalı. Ayakta sallamak bebekleri sakinleştirmek yerine daha çok yorup uykuya geçmelerini zorlaştırıyor. Ona alan tanırsanız daha rahat uyuyacağını göreceksiniz.

0

en baştan alıştırmak herşeye daha kolay ben en başta bacaklarım herzaman ağrıdığı için hiç sallamadım kızım sallanmayı bilmiyor uykusu geldiği zaman yanına yatıyorum uyuyor hep buna alıştı onun uyku sinyallerini iyi takip etmelisiniz ne aç ne tok olmalı sessiz bir ortam rahat bir yatak altı temiz olmalı mümkünse uykudan önce bir duş yada suyla oynamasına duşta izin verilmeli yani bir rutin oluşturulmalı ama en önemlisi uykusu geldiğinde yatırılmaya geciktirilmemeli

0

Instagramdan sayfalar var takip edebilirsin ben de 1 haftadır uğraşıyorum uyku saatlerini ayarlamaya çalışıyoruz 11 den 10 a düştü uykuya geçiş saatimiz seda atılgan çocuk gelişimci var onun gönderilerinden faydalanıyorum baya yardımcı oluyor.

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan