Bebeğiniz ne kadarlıkken odasını ayırdınız?

0

Kizlar ikizlerimi gece artik besiklerinde yatirmak istiyorum normalde benle uyuyorlardi esim bizden ayri yatiyo. 7 ayliklar ve gece cok kipirdiyorlar korkuyorum yan odaya almaya bi cesaret verin yada ne yaptiniz nasil ayirdinz. 2 kezde mamaya kalkiyorlar.

  SarıSardunya   -   Sohbet
0 0
16 yanıt - paylaş
0

Gece beslenmesini bırakın önce. Gece beslenmesi sağlıklı değil. Öncelik olarak mutlaka gece beslenmesinden kurtulun sonra ayırın

0

Ben hic kendi yanima.almadim.ama ayni odada kendin yataginda yatiyor 29 aylik oglum.bende istiorum.artik kendi odasina gecsin. yorumlari takio edicem

0

Bebek kamerası kullanabilirsiniz ayrı odasa yatırmak için bn 4.5 yaşında kızım kardeşi 4 aylıkken yanına yatırdım şuan 1 yaşında aynı odada kamera takılı gece boyu açık kamerları her hareketlerini görüp duyuyorm aklımda kalmıyor hiç napıyorlar felan diye çok iyi oluyor bebek kamersı

0

Neden keske ilk bastan besige alistirsaydiniz odada yeriniz varsa uyuyunca yatagina yatirn yatarak beslemeyin

0

Ben İkizlerini 4 aylıkken odalarına yatırmaya başladım Her ağladıklarında yanındaydım Gece boyunca çok rahat oldular hiçbir sıkıntı yaşamadım zaten annelik içgüdüsü ile hemen uyanırsınız

0

Benim ikizler 8 aylık olana kadar benim odamda beşiklerinde yattılar. Daha sonra odalarını hazırladım geçirdim. Telsiz kullandım ık deseler ses geliyor zaten telsizden hemen kalkıp ilgileniyordum. Gece beslenmesini ne zaman keseceklerini onlar biliyor. Kızım 10. Ayda bıraktı oğlum 1 yaşında. Şimdi montessori yatakları var karşılıklı. 28 aylıklar şuan telsiz hala odalarında ne olur ne olmaz diye. 3 yaşında da odalarını ayırıcam. Bir yerden başlamanız gerekiyor. İlk başlarda çok zor hele 2 bebekle ama dirayetli olun zamanla herşey yoluna giriyor

0

Odaya kendiniz icinde tek kisilik bir yatak koyabilirsiniz mesela onlar kendi ayri yataklarinda yatsin sizde ara ara gece yanlarinda hasta olurlarsa mesela yada uyumadiklarinda yanlarinda yatabilirsiniz odalarina alistirma surecinde buyuyene kadar iyce bir yatakta kendiniz icin daha iyiallah kolaylik versin tek cocukla zorken ikizler iki kat zor

0

Valla iyi cesaretiniz okadar minik bebekleri yalnızda yaptırmanız yani asla bir gece bile tanıma alamadım ne bileyim uyku hali elim çarpar kolum üstüne gelirde boğulur diye Allah korusun asla yatarak emzirmedim.uyursam goysum ağzına kapanır diye yani sizinki büyük vesaret

0 0
paylaş
0

Üc aylikken ayirdim ikizlerimi kamera taktim 4 cocugum 4 ünüde yanimda en fazla üc ay yatirdim

0

Maşallah herkes çok erken ayırmış benim oğlum 5 yaşına girdi kizimda 4 yaşında babası hala ayrı yatiyo bizden benmi yanlış yoldayım arkadaşlar

0

6 aylıkken ayırdım park yatak varsa istediği kadar,dönsün bnm oğlumda durmaz,hiç şimdi ayırmazsan sonrası zor,ayırırsın

0

Sana tavsiyem asla gece beslenme güzel doyur gündüz akşam yoğurt yedir keçi boynuzu dokerdim içine biraz ısıtır gece yataklarına ayak altları na yağlardan sur sıcak su koy gaz giderici yağlardan sür çok rahat uyurlar birde beşik dar sa ben çabuk kaldırdım çek yat açtım orda daha rahat uyudular doğru düzgün gece hiç kalkmadim onlar yatak larinda uyudular hep

0

Çok erken ben oğlum 2 yaş olana kadar eşimle ayrı odalarda yattık hiçte sıkıntı olmadı onceligim bebeğim.oldu gece cok kalkıyordu iyikide emzirmeyi kesmemisim diyorum çok şükür şuan 3 e girecek halen bizim.odada odasında hazır ama bende oğlumda hazır değiliz yatsın bizim odada beşiğinde bugünler çabuk geçiyor tadını cikarin

0

Biri 10 biri 6 yasinda cocuklarim ilk gün hastaneden geldigimde kendi odalarina yataklarına yatırdım emzirmeye vs hep odalarina gittim. Bir sıkıntı yaşamadım ayrica hasta olduklarında yanlarinda yatmam gerektiginde ne onlar benim odama geldi ne ben onlarin odasina salonda açtık kanepeyi uyuduk birlikte.

0

4 yas 1.5 yas uyuyana kadar yanlarindayim kucuk 3 yaşına gelse anca yalnız kalabilirler kucuk daha bebek ihtiyacı oluyor baba da görüyor

0

Ben ayırdım ikizleri mi o aylarda ama ilk önce senden ayır kendinden senin odada ama beşiklerinde uyut yataklarına alıştıklarında beşiği tası başka odaya ben öyle yaptım şu an iki yaşındalar be odaları ayrı ilk uyuduğunda saat belirle hergün o saatte uyutmaya çalış ve telefonda uyku müzikleri ile uyut ben kendim söylerdim ama sonradan sesimi kaydettim 1 yıl böyle devam etti şimdi şükür iyiyiz

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan