Bebeğinin kalbinde delik olan var mı

0

Arkadaşlar bu gün bebek kardiyoloji ve nörolojiye gittim rutin kontrol icin bebegim erken dogum oldu kardijoloji kalbinde cok kücük delik var dedi küvezde yattıgı zamanda dinlediler duyulmayacak kadar üfürüm var önemi yok zamanla kapatır dediler moralim bozuldu basina böyle bisey gelen oldu mu

0 0
13 yanıt - paylaş
0

Kaç haftalık dogdu bebeğiniz sizinki gene küçükmüş bize kuvezde ille anjiyo yapmamız gerekiyor dediler biz yaptırmadık hatta kapanmaz bu demişlerdi 1 yaşına geldiğinde kapandı hamd olsun

0

Benim oğluma da 2 hafta önce üfürüm sesi geliyor dedi doktor. Haftaya kardiyolog görecek. 2 buçuk aylık. Ilk kontrolünde demedilerdi. Yüzde doksan dokuz önemsiz bir sey ama ihmal etmeyiz demişti. Bakalim 25 inde gidicez

0

Bizde prematüre doğduk bizdede cok ufak igne ucu kadar delik var dedi ama bu her cocukta olur dedi 6.ayimizda bida gitcz

0

erken doğmadı 38 haftada doğdu ama solunum sıkıntısından kuvezde yattı 2. ayda mutlaka kardiyoloji görsün dediler götürdüm doktor aynı şeyi.bana da söyledi kalbinde bi açıklık var ama önrmli bişey değil genel olarak bütün çocuklarfa da oluyor zaten ve bir sene içinde de kapanıyor dedi. tüm çocukları muayene etmediğimiz için geneli bilmiyor dedi oğlunu şuan muayene ettiğimiz için görebiliyorum dedi. ve 8 aylıkken bir daha getir dedi o zaman kadar da kapanırmış büyük ihtimal. üzülmene gerek yok yani. genel olarak çoğu bebekte aslında olan bişeymiş

0 0
paylaş
0

Bizde 34 haftalık doğduk doğduğunda dediler kalbinde ufurum var dün 1 aylık olduk bugün kardiyoloji de randevumuz vardı deliğin 2 tane olduğunu birinin büyük olduğunu genelde bu tarzdakilerin ameliyat olduklarını söyledi doktor kalp damarı akciğeri baskı yapabilir dedi 1 ay sonraya kontrol verdi bakicak değişiklik varmı diye 3.ayina kadar ameliyat olması gerek eğer 3.ayi geçerse bebeğin ömrü kısalır dedi falan falan anlattı o kafayla ne anladıysam aklımda o kaldı tek doktorla kalmak istemedim bir doktor daha görsun istiyorum çok hızlı nefes alıp veriyor evdeyken bsey olur diye çok korkuyorum doktorun dediklerine ayrı üzülüyorum küçücük bedeniyle kaldirabilirmi o ameliyatı insallh ameliyata gerek kalmadan iyileşir yavrum rabbim. Tüm yavrulara şifa versin inşallah 🤲

0

Benim bebeğiminde doğuştan delik ve uyurum kalp damarları dikaliydi çok şükür duzeldi

0 0
paylaş
0

Benim oğlumda da var doğduğunda söylediler 4.5 ml di kalp delik olduğunu kalp kspakçığına yakın olduğundan tehlikeli dedi Dr. Şuan 3 buçuk aylık 1 yaşına kadar takip edilecek her ay kapanmazsa ameliyat dedi Dr bize çok üzgünüm bundan dolayı lütfen banada dua edin..

0 0
paylaş
0

kardiyoloji dr bana bebekler dogdugunda kalbinde 3 delik olur ve dogduktan sonra kapanir demişti en son gitmemde artik gelmene gerek yok dedi hersey yolunda korkma zamanla kapaniyormus

0

Oğluma 1 aylıkken baya şiddetli üfürüm var dedi dr 6. ayına kadar takip edicez 6 aydır sonra geçmezse çocuk kardolojisi takip etmesi lazım ama korkmayın küçük bebeklerde genelde oluyor ve masum üfürüm geneli demişti doktorumuz 4 aylıkken azaldı şimdi 5 aylık 3 gün önce kontrolü vardı hiç üfürüm duyulmadı sizde korkmayın çoğu bebekte oluyormuş bende çok kafaya takmıştım sizde her ay takip edin

0

Evet benim kızımda da vardı ufak üfürüm var dediler ve kapanacağını net olarak söylediler kapandı üzülmeyin inanın ki kapanır bu arada kızım çok küçük doğdu buna rağmen kapandı 🙏

0

Hemen hemen hep diyolar 6. Ayda yine kontrol istiyorlar. Benimde öyle dediler 2 hafta önce gittim hicbir sorun yokmuş.merak etmeyin stres yapacak bi durum degil

0

Bizde 36 haftalık doğduk.Üfürüm var dendi.Kardiyolojiye gittik açıklık var dedi.Genelde bebeklerde özelliklede erken doğan bebeklerde oluyor zamanla kapanıp gidiyo kendiliğinden dedi.6 ay sonra kontrol dedi.Gittik ve şükür bşyi kalmamış gayet iyi demişti.

0 0
paylaş
0

Eşimin yeğeninin böyle bir problemi oldu ama sonra kendiliğinden kapandı çok şükür su an 2 sınıfta gayet sağlıklı🥰

Anne ya da anne adayıysan