Bebeğine Philips avent emzik kullananlar

0

Bu emzikten alipta çocuğu hemen tutan oldu mu?bı arkadaş gelip bunun silikon olanını nie almadın onları sever genelde çocuklar dedi.ben buna 80 lira verdim ya tutmazsada tatl canı bilir🤣başka emzik alamam👍

Bebeğine Philips avent emzik kullananlar
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Tutar e bebeekde bir bayan bazı bebekler tutmaya biliyor dedi. Her bebek bir değil dedi. İlk oglum hiç birini tutmadı avenyinkini tutdu. Nutunkini aldım tekli tekli al dedi tutmazsa aventinkini alicam sonra denicem digerlerinide

0

Bu zaten silikon kauçuk mu diyecekti acep. Hemen tutmadı büyük k8zim ama h8c bir emzigi istemezdi. 9 aylikken başladı emzige tek bunu aldı ve 15 aya kadar 06 aldı. Küçügumde bunu ve başkasını almiyor bakalim

0

çocuğa bağlı bir durum, bazısı en iyi, en pahalı emziği alsan da tutmuyor, bazısı da 5 tl'lik emziği tutuyor. Ben iki kızıma da 5 10 tl'lik emzik aldım zorlanmadan tuttular

0

Bnm kızımda belediyenin doğum hediyesi diye gönderdiği 5 tl lik emziği tuttu bi dahada bırakmadı kuzenimin eşi almış marka emzik eline bile almadı 😂

0

Benim oğlum daha hastaneden döndükten bir gün sonra marketten aceleyle aldığımız 10 liralık emziği anında tuttu.Sürekli emdi,8 aylıkken kendiliğinden bıraktı.Şimdi kızım iki aylık.Ona ne versem tutmaz.Ağzına değer değmez yüzünü ekşitiyor 🙂 ben de vermiyorum.

0

Tutacagı varsa en ucuzunuda tutar yoksada ıstersenız en pahalısından alın tutmaz

0

5 yaşında olan ogl doğduğu günden 3 yaşına kadar emdi bu emziği cok rahat güzel ve sağlıklı bı emzik çocuğa bağlı çocuk istese bakkal emziği bile alıyor istemese ne yaparsanız yapın almaz

0

40 tane denedim her tavsiye edileni aldm ama yok tutmayınca tutmuyor suan 9 aylık oldu bazen veriyorum napacak diye gene emmiyor 🤣🤣🤣

0

Benim oglum hemen almisti gayette guzel cene kaslarini guclendiriyo ilk oglumda gic birini almadi en paha lisini almistim 50tlye almistimm bende

0

Tutmayan bebek altindan emzikde olsa tutmuycak. Tutacaksada biberon kapaginid emicek. Benimki asla tutmadi ne zaman versem oyuncak gibi oynatip isiriyo. Bendede philips aventdi. Hic takmadim bile. Baskasinida almadim

0

Tutuyor benimkide bundan birinci si üç ay kullandık ikincisine geçtik bir ayı kaldi ömrüne memenin

0 0
paylaş
0

Benim 5 çocuk dan 3 ü tuttu bunu ama 4 dü de 5, 6 aylıkken tuttu. Emzik tutmasını istiyorsan devamlı ver. 5 numara dogar dogmaz tuttu. Ben başka bir emzik vermek istedim. Onu tutmadı çantamda hediye olarak gelmişti birinden, bu emzik vardı. Hemen tuttu. Emzik büyük kolaylık eğer istiyorsan denemeye devam..

Anne ya da anne adayıysan