Bebeğine hazır yoğurt veren var mı

0

Ek gıda olarak hazır yoğurt veren varmı Bi süreliğine şuanda süt alabileceğim yer yok

  PelinUlusoy   -   Ek Gıda-Beslenme
0 0
14 yanıt - paylaş
0

Büyük illerde süt almak sıkıntı olabiliyor Ankara da otururken bulmazdım bulsam da pahalıydı şimdi ilçedeyim hem uygun hem de düzenli aldıgım için sorun yasadığimda söylüyorum

0 0
paylaş
0

Vakitsizligini anlayabiliyorum,bende bir sure verdim hazir yogurt ,bir sure sonra rahatliyosun artik buyudukce ,sonrasinda da doktorumuzun da onerisi ile organik sut almadim guvendigim bir yer olmadigindan etrafimda o yuzden de Şok marketten bakraclik sut alip mayalamaya basladim...

0

Ben ilk çocuğuma hep ksndim mayaladım olmadigi zaman asla hazir yogurt vermedim onu yiyecegine hic yemesin dedim ama verilebilir aslinda mesela simdiki cocuguma mayalayamadigim zaman torku yogurt verebilirim daha vermedim ama

0

Prof dr.lar bizler için bile kendiniz evde mayalayın diyolar çocuklar için tabiki kendi mayaladığımız en iyisi ama arada verilebilir ben de verdim içime sinerekmi hayır çiğ süt alınca sütsüz kalmiyim diye küçük büyük kaplara koyup dondurucuya koyarım yoğurt bitmesine yakın dondurucudan çıkarıp mayalarım küçükken hergün kavanoza mayalıyodum yani en sağlıklısı ev yapımı tadı bile daha güzel oluyo mis gibi kokuyo.

0

Doktorum çiğ sütün birçok bakteri ve zararlı mikroorganizmalar içerdiğini aynı zamanda pastörize edilmemiş yoğurt v.s . Ayrıca içerdiği faydaların birçoğunun pastörize sütte ve yoğurtta tehlikesiz bir şekilde var olduğu söyledi. Yetişkin sağlıklı bireylere sorun yaratmayabilir. Ama çocuk, hamile vs. doktora danışılmalı.

0

Evde mayalıyordum ama hazır yoğurtların daha sağlıklı olduğunu öğrendim hazır yoğurt veriyorum

0

Allah allah 🤔anneler siz hazır yoğurt daha sağlıkkı bilgiyi hangı kaynaktan aldınız?? ve bu bilgiyi de sağlıklı bılgı dıye hangı kaynağa dayanarak yazıyorsunuz?? Arkadaslar evde yaptığınız yopurtla fabrıkalarda ne olduğu belitisisız yoğurdu helede bır bebek için nasıl önerebılıyorsunuz siz denedınız de uygunmu gördünüz düşünülemez.. Size önerimde migroslarda günlük süt satılıyormuş onlardan mayalayabılırsınız bilginize

0 0
paylaş
0

Bende evde bi kaç kez yoğurt mayalamayi denedim fakt tutturamadim.Icimin sindirimi kolay laktozsuz yoğurdunu veriyorum.Severek de yiyor.

0

Güzel arkadaşım, yiğenim ünlü bir yoğurt fabrikasında gıda teknikeri.. İçine hayvan kemik tozu koyuyorlar, ayrıca pastörize işlemi nasıl yapılıyor, fikrin var mı bilemedim😄 O çok bilgili doktoruna selamlarımızı ilet🙋

0

Bende hazır yoğurt veriyorum hatdada böylesinin aslında daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum

0

Marketlerde günlük süt var onlardan mayala ben öyle yapıyorum çokta güzel oluyo

0

benımde kızım 9 bucuk aylık hep ewde yapıyordum kawanozda fırında mayalıyordum son 2 kez olmuyo anlamadım bende 2 haftadır içim yogurt werıyorum ama onceden de içimin sutuyle mayalıyordum

0

Benim ikizlere içimin dogal organik yoğurdun veriyorum çünkü nefes alacak vaktim bile olmuyor bir sıkıntı yaşamadım

0 0
paylaş
0

Bende market yoğurdu veriyorum. Köy yoğurdu alerji yaptı

Anne ya da anne adayıysan