Bebeğine blw yaptıran var mı

0

Sevgili anneler herkese iyi geceler kızım 8 aylık ek gıdaya 6.ayda geçtik.yari blw daha çok kendim yediriyordum son üç gündür tamamen blw yapıyoruz ama hiç bir şey yemiyor ağzına bile götür muyor eline alıyor inceliyor ve direk atıyor kilo problemi yaşayacak diye korkuyorum sizce pes etmeden devam etmek mi daha sağlıklı yoksa ben mi yedireyim ? Birde tam olarak blw nin özet olarak tekniği esas uyulması gereken özellikleri nelerdir? Çünkü pes etmek istemiyorum blw aşığıyım.simdiden teşekkür ederim🙏

  Jelibonn   -   Ek Gıda-Beslenme
0 0
8 yanıt - paylaş
0

Ben de şuracıkta bekleyeyim.
her gün tek öğün blw yapıyoruz ama benimki tabaktaki yemekleri savurup tabağı kemiriyor sanırım dişleri kaşınıyor ona bagliyorum bi türlü çıkmayan dişlerimiz var. 😥

0

6. Ayında blw ile başladık iki ay hep kendi yedi ama tam 8. Ayda sizdeki gibi ek gıda reddi yaşadık ben bunun benden kaynaklı olduğunu düşünerek ve çevre baskısıyla kendim yedirmeye başladım 10. Aya giricez artık ben verdiğimde de kendi yediğinde de eskisi gibi iştahlı yemiyo sadece meyveleri kendi yiyo. Bebeğiniz şu an atak döneminde olabilir harika haftalar uygulamasını yada kitabını edinin mutlaka. Şu anda gıda hala ek olmalı yani kiloyu besinlerden almıcak öncelik anne sütü yoksa formül süt olacak. Bizim doktorumuz bir lokma bile ağzına götürüyosa onu ek gıda almış öğün yapmış sayabilirsin der hep. Karşısında hep abartarak yiyin ve pes etmeyin benim düştüğüm hataya düşmeyin çünkü geçecek. Blw türkiye kitabını okuyabilirsiniz bir de aynı isimde grup var ona da üye olabilirsiniz

0

bu ay atak ayı old dan istahda azalma olabilir pes etmeden vermeye devam edin hatta size tavsiyem damak kaşıntısı da vardır mutlaka bi tık soğuk olsun dolaptan çıkarın az bekletin ısıtmadan verin onun soğukluğu iyi gelir ona yemek ister birde siz de karşısında onunla birlikte yiyin teklif edin ısrarci olmayin blw den klasige geçerseniz geri dönmeniz zor olur yarı klasik yarı blw ilerleyebilirsiniz ama kafa karışıklığı yaşamayacagindan emin olarak misal sulu gıdayı siz verip parmak besini ona yemesi icin biraktiginizda yemiyorsa ama siz kendiniz vermeye kalkinca ağzını acıyorsa kafası karışıyor demektir

0

besinleri bir miktar soğuk verin deneyin yine ayni şekilde yaparsa klasik verebilirsiniz ama unutmamasi acısından mutlaka bazi besinleri direk verin kendi yesin

0

Bnm kızımda çok gzl ek gıda alıyordu buz 5 ayda başladık şuan tam 8 aylığız bir haftadır hiç bisi yesin istemiyor bnde yedirmeye zorlanıyorum htt sıkmayim DİE 2 öğün veriyorm ek gıdayı bu ayda bişi mi var anlamadm gitti bnde

0

benım kuzenım ılk kızında kendısı yedırmıstı 2. kızında blw ogrenıp blw yaptırmştı bana dedıgı kelıme keske ılk cocuktada bılseydım bunu uygulardım cok guzel oluyor demıstı

0

blw bebegın kasları acısından daha uyugun ve daha ıslevlı bebegın kasları erken gelısmeye baslıyor oyuzden bence blw devam edın

0 0
paylaş
0

ben ılk blw le basladım havuc vs suda haslayıp onune oyuyordum avucuna verdım o sekılde ılerledık 1 yas sonrası dblw kestım ama ben kendım yedırmeye baswladım

Anne ya da anne adayıysan