Bebeğinde üfürüm çıkan var mı?

0

Arkadaşlar bebeğime üfürüm dediler böyle olup taburcu olan ve kendiliğinden geçen var mı çok korktum

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Sakin ihmal etmeyin 29 yaşındaydim evlendim 2 normal doğumum.oldu birgün rahatsızlandım kalbimin delik olduğunu öğrendim 9 günlük hastane yatışın oldu sonuç doğuştan kalbim delikmis mucize olmuşum hayatta kalıp normal doğum yapmam bile mucizeydi nasıl yaşadın nasıl normal doğum oldu diye doktorlar bile konuşma yapmış ti ameliyat oldum çok şükür kapandı...o delik kilo aldıkça kapanır arkadaşlarlar özel mamalar var kilo alması için de nakadar kilo alırsa okadar iyi çok çabuk geçiyor ameliyatımı oldum 1 seneyi geçti bebeğim bile oldu normal doğum bile yaptım çok şükür hiç bir sıkıntı kalmadı

0

Her zaman gittiğimiz doktordan farklı bi doktora gidelim dedik Kızımı 6 aylıkken gösterdik kalbinde üfürüm var kalp doktoruna götürün dedi. Panik oldum tabi baya. Hemen kendi doktorumuza gittim doktor beye olayı anlattım ve siz farketmediniz mi dedim. Sonuçta doğumdan beri o izliyor kızımı. Bana çocukların çogunda ilk zamanda üfürüm olabiliyor ve biz bunu çogu kez ailelere söylemiyoruz bile çünkü geçici bi durum oluyor zamanla geçiyor dedi ve dinledi kalbini ben üfürüm duymuyorum dedi. Yani anlayacağınız çocuk çok ağlayınca veya üşütünce de üfürüm olabiliyor yine de doktora görünün ama çok panik yapmayın inşallah geçici bi durumdur geçmiş olsun

0

Oğlumdada vardı kardiyoloji muayenesi olduk sorun çıkmadı zaten geçti siz yine muayene olun ama korkmayın genelde masum oluyor

0

Aynı aylıkken benim kızıma da dedi çok korktum ama çocuk kardiyoloji gördü çok şükür rahatladık.İcinizin rahatlaması için en kısa zamanda ne olur ne olmaz bir gösterin siz yine

0

Benim oğullarımda da vardı çocuk kardiyoloji gördü masum üfürüm dedi. Endişelenmeyin ama pandeden sonra yakın bir üni hastanesine götürün

0

Pfa genelde 1 yilda kapanir benim oglanda da vardi. Kapanir onemli degil aglarken morarmalari gecerse getirmenize bile gerek yok ama 1 yasindan snra da aglarken morarma devam ederse gelin dedilerdi. Muhtemelen kapandi

0

Benim kızımda da vardı, çocuk kardiyoloji bölümüne gittiğimizde doktor aa zahmet etmeseydiniz keşke bu önemli bişey değil geçer gider dedi ama yine de muayene etti tabi. Gelelim mi bir yıl sonra kontrole dedim, gerek yok gerçekten dert etmeyin dedi. Yine de gittim ve kapanmış

0

Kızım da var
Şimdi 6,5 yaşında
Belli aralıklarla kontrolü oluyor
Anlaşılabilecek şekilde yazmak gerekirse,kalpten akciğerlere giden damarlarda daralma çıktı bizde
Eğer ilerlerse anjio yapılacaktı
Bizimki ilerlemedi ama iyileşmede olmadı
Genelde ergenliğe kadar geçiyormuş
Çocuk kardiyolojisine gittiğinizde ne derece olduğu çıkar
Allah şifa versin
Oraya gitriğinizde sizinle aynı şekilde başlayan ama ilerlemiş çocuklarla karşılaşınca kendinizi üzmeyin
İyi düşünün
Allah hepsine şifa versin
Beni annelerden biri çok korkutmuştu hala da atamadım üstümden
Kızım çok çabuk yorulur ve nefes nefese kalır hemen,ama gelişiminde yaşıtlarından oldukça ilerdedir
Normalde gelişim geriliği yaşanıyor

0 0
paylaş
0

Benim oğlumda da vardı 4 aylıkken bir doktor fark etti muhtemelen önemsiz dedi ben iki hafta önce çocuk kardiyolojiye götürdüm içim rahat etsin diye çok şükür hiçbir şey çıkmadı masum bir üfürümmüş hatta öyle harika bir doktorla karşılaştım ki her şeyi çok ayrıntılı anlattı karşılaşabileceğimiz bütün durumları söyledi hatta 4 yaşında kızım da yanımızdaydı hiç kardiyoloji muayenesi oldu mu diye sordu hayır diyince onu ücretsiz muayene etti tüm çocuklar bir kez kontrole gelmeli dedi. Böyle iyi doktorlar var mı diye çok şaşırmıştım

0

Benim kizim yeni dogdugu zaman doktor soylemisti ufurum var diye.bazisi yalanci ufurmde olabiliyo demisti doktorumuz.ben goturmustum cocuk kalp bolumunr benjm kizimin kalbinde delik varmis onu ogrendik.1 yasina kadar devamli kontrolr gittik.Allaha sukur kalp kapagina yakin yerde degilmis 1 yasinda kapandi kalbindeki delik.insallah sizinde onemli bisey degildir

0 0
paylaş
0

Kızım 4 aylık iken rutin kontrolde öğrendik ufurum olduğunu şu an 12 yaşında hala ayni ilerleme yada gerileme yok yılda bir kontrole gidiyoruz.

Anne ya da anne adayıysan