Bebeğim için biberon önerir misiniz

0

Slm arkadaşlar 2 aylık bebeğim var sadece anne sütü alıyor kilosu düşük olduğundan mama takviyesi yapmayı düşünüyorum ama biberon tutmuyor hiç bir şekilde midesini bulandırıyor acaba nasıl alıştırabilrm veya önerdiğniz biberon var mı ?

  Hasrett   -   Ürün Önerisi
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Bebeğinizin doyup doymadıgini cisli bezlerden ve kilosundan anlaşılır. 24 saatlik toplam bez ağırlığı 1 margarini geçiyorsa ve kilo alimi iyiyse doyuyordur. Sizin bebeğiniz kilo aliyor ayrıca zayıf olmasi sağlıksız olduğunu göstermez tam aksine kilolu olmasi zarardir obeziteye kadar gider ve mama bebeği boş yere sisirerek zarar verir

0 0
paylaş
0

Sadece anne sutu ver sık sık emzir bence mama verme kendin iyi beslen bol sebze yemekleri corbalar ye uzerine bol bol su ic cok sütun gelir oda bebegine yeter zaten 2 aylik anne sütü alan çovuklarin bağışıklık sistemi güclu oluyo mama ile beslenen cocuklar sık hasta oluyo ben 3 cocuk annesiyim tecrubelerime dayanarak soylüyorum 6 aylik olunca ek gidalara gecersin

0 0
paylaş
0

Canım en sağlıklı anne sütü o bebeğe mama versen zaten ana sütünü unutur sen beslenmeme iyi dikkat et sık sık emzir diyar süt yapan gıdalara yönel rezane çayı,süt, yoğurt,pekmez,bulgur,pilavı iyi süt,yapar,daha,çok,aç interneti daha çok şeyler var.

0 0
paylaş
0

Benimde uc aylik benimkide biberonu alinca kusacak gibi oluyodu slikon uclar war onlardan werin dusuk kilolu cocuklar daha cabuk hasta oluyo blli muddet werin ama emzirin ondan sonra ilk once anne sutu ben 30 cc den basladim aptamil kullaniyorum

0

Sakin verme kilosu gayet iyi SIK SIK memzir birsey olmaz anne sütù gibi varmi hem bebegi hastada olmaz cok anne sütù aldigindan

0 0
paylaş
0

Anne sutu yetmiyor diye bisey yoktur Allah her bebegin rizkini verir sakin kafaniza gore mama vermeyin bende ilk basta sutum yetmiyor saniyordum ama masallah bebegim 3 aylik hemsire 5 aylik bebek boyu kilosunda dedi sık sık emzir

0

Bir bebeğin ayda alması gereken en iyi kilo 1 kilodur.siz zaten sütünüzle bunu yapabilmişsiniz maşallah.hiç ek mama filan gerek yok.bende böyleydim.hatta çişli bezlerini tartıyordum.😅😅seni emmesi yeter hiç sıkıntı yok

0

Devamlı emzir cnm sakın manaya alıştırma birde sütünü biraz sağ çay bardağına sabaha kadar dursun bak bakalım üstü ne kadar kaymak tutuyor eder sütun kaymak tutarsa sütun yağlıdır ozaman zamanla alır kilosunu

0 0
paylaş
0

Mamaya baslarsan seni birakir gaz ve kabizlik sorunu yasarsiniz . Mamalarin sindirilmesi zordur. Doktorlar gerekli gorurlerse zaten size tavsiye ederler . Sık sık emzirmeye calisin emzirdikce sutunuz gelicektir. Bnmde 3 aylik bebegim var surekli emziriyorm her istediginde emziriyorm bir iki gundur huysuz ve meme reddine basladi ona ragmen ayakta emzirmeye calisiyorm .

0 0
paylaş
0

Bebeğin ilk altı aylık döneminde alması gereken kilo 500-1000gr arasıdır sizin bebeğiniz zaten üst sınırda kilo almış. İçinde ne olduğunu bilmediğimiz mamayı vermektense ne güzel anne sütü almış. Eğer göğsüm boşalmıyo rahatsız oluyorum diyorsanız sağın buzluğa atın anne sütü bağış grubu var ordan ihtiyacı olana verirsiniz. Ama sakın mamaya başlayıp çocuğu anne sütü gibi büyük bir nimetten mahrum bırakmayın

0 0
paylaş
0

Bebeğinin kilosunun düşük olup olmadığına sen karar veremezsin doktora götürüp sütun yetersiz mama vermelisin şu marka mamayı kullanacaksın derse kullanırsın yoksa kafana göre mama verme sonradan çok pişman olursun

0

Biberon cokmu rahat anlamadım gecenin bi yarısı Biberon hazırlamak uykulu uykulu zor..bide susturmasi çalış. .ver memeyi emsin uyusun.ohh misss

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan