Balığı ne sıklıkta tüketiyorsunuz

Arkadaşlar balığı ne sıklıkta yersiniz?Hangi balık türünü tercih ediyorsunuz. Fırında pişen balık sevemiyorum bir türlü.

nurayse   -   Ek Gıda-Beslenme
14 yanıt - paylaş

Önceleri mutfak çok kokuyor diye yalnızca fırına atardım büyük balıkları ( levrek, çupra gibi). Sonradan balık tavasında yağlı kağıt ile yapmayı gördüm ve denedim gayet pratik oldu. Hamsiyi, istavriti bu şekilde yapıyorum artik. Vıcık vıcık yağ yok, sıçrama derdi yok. Buralarda (Muş) yalnızca kış ayında balık olduğu için her hafta mutlaka yaparım 👍

paylaş

En az haftada 1 kesin bazen hamsi sardalya tavada bazen çipura firinda denizden ne olursa olsun severiz yeriz

paylaş

Her hafta persembeleri☺️ genellikle buyuk balık alıyoruz az kılçıklı ayıklaması kolay cocuktan dolayı üzerinede harika bi sos sarımsak limon yag tavada çevirip döküyoruz üstüne enfessss

paylaş

Mevsime göre tuketiriz haftada 1 gün mutlaka hamsi,barbun ,mezgit, çipura,levrek,istavrit, çinekop

paylaş

Her salı yiyoruz. Mevsimindeki balıklardan tüketiyoruz. Büyük balıkları genelde fırında yapıyorum. İstavritide fırında yapıyorum. Hamsiyi bazen tavada bazen fırında yapıyorum.

Hamsiyi ve istavriti de fırında yapıyorum ben, hem koku olmuyor hem de ağır olmuyor. Mısır unuyla unlayıp tepsiye diziyorum üzerine tuz ve zeytinyağı döküyorum 20 dk içinde çıtır çıtır oluyor

paylaş

Severek yapmasam da her Pazar evde balık günü. Kızım küçük balıkları çok severek yemiyor. Bir de kılçık meselesi yüzünden zor oluyor. Levrek ve çupira tercihimiz. Sarımsak,kekik ve zeytinyağı ile sos yapıp sürüyorum içine dışına, altına üstüne soğan limon dilimleri ve maydanozla yağlı kağıt arasında fırınlıyorum

haftada en az 1 kere yeniyor, genelde 2. en fazla sardalya hamsi yuzey baligi ve omega 3 orani en yuksek oldugu icin, tavada. nadiren levrek cupra izgara veya firin

paylaş

Merhaba. Haftada 3-4 gün muhakkak yiyoruz, mevsimindeysek 2 güne bir hamsi mutlaka yiyoruz. Salça sarımsak ve maydonoz ile marine ediyorum balıkları, fırında pişiriyorum. Diğer türlü yavan oluyor.
Kızartma balığı çok kurutuyor zaten sağlıklı da değil.

paylaş

Firinda balik yapinca çupra yada levrek tercih ediyorum ustune sarimsakli zsytinyagi sürüp 2 avdet defne yapragi ve karinlarina 2 ser dis sarimsak koyup atiyorum firina haftada en az 2 kez balik yapiyorum bir firinda büyük balik birde hamsi tava yapiyorum

paylaş

Fırında somon fileto ve hamsi
Oğlum somonu çok seviyor kılçığı da olmadığı İçin
Hamsiyi de kılçığına kadar temizlettiriyorum alırken
Onu da fırında yapıyorum bol salata ile
Oğlan ekmeğin arasına koyup balık ekmek yapıyor kendince 😁😁

paylaş

Haftada 1 kez mutlaka tüketmeye çalışıyoruz. Ama olmazsa 10 gün. Deniz Somonu, hamsi, mezgit, zargana falan.

paylaş

Kış tam başlamadan her hafta yapardım ama çok yoruyor beni mutfak duvarlar dolaplar batıyor. Fırındada yiyemiyoruz. Hamsi istavrit palamut somon

paylaş

Haftada 2 bazen 3 kez yiyiyoruz evim amerikan mutfak oldugu icin evde yapmiyorum allahtan kayinbiraderimin balik restauranti var oraya gidiyoruz genellikle barbun mezgit lufer somon veya fener baligi tercih ediyoruz

Anne ya da anne adayıysan