Antibiyotik vajinal mantar akıntı yapar mı

0

Kızlar antibiyotk vajinal mantar akintı yaparmı🤔🤔 bi kutu antibiyotk kullanımı sonucu cok kotu akıntı kasinti oldu 2 gündür mahvoldum travazol kullanıyorum fayda etmedi duş alıyorum biraz rahatlıyor gene başlıyor dr gidemiyorum malum bizim burdaki devlet hastanesi pandemi devlet hastanesi oldu napsam gecer bu kaşıntı bi diyiverin hele 🤔🤔 bitkisel bi yöntemi varmı ??

0 0
14 yanıt - paylaş
0

Antibiyotik yapar kendimden biliyorum o merhemi sürmeye devam et kuru tut ütüle çamaşırını ilaç bitince gecicek

0

Üromisin eczaneden al bi içimlik gece yatmadan iç sabaha hiç bişey kalmıyor üstüne ialç tanımam ne fitil ne travozol krem hepsini kullandım taki bu ilacı içene kadar şiddetle tavsiye ediyorum doktor vermişti bana

0

Bazı antibiyotikler yapıyor.Saglık ocagına gidip aile hekiminize durumu anlatın size ilaç verecektir ve hiçbirşeyiniz kalmayacak.Benimde başıma geldi

0 0
paylaş
0

Evet bana hep yapar o yüzden kullanmamayı tercih ediyorum. Travazol krem kullanabilirsiniz kaşıntıya

0

Evet yapar mantar varsa antibiyotikle birlikte idrar temizleyici ilaç var onuda yazdırın sağlik ocağina ikisini bir kullanin bendede var aynı sorun sağolsun doktorum o ilacı veriyo çok rahat ediyorum

0

Evet antibiyotik yapar çünkü vajina da faydalı bakteriler öldüğü için flora bozulur yerleşik olan mantar türleri faydalı bakterilerin ölmesi ile çoğalırlar bunun için Dr ilaç ve krem yazar

0

Üzüm sirkesi ile suyu karıştır yarı yarıya karıştırıp taharet yap pamuğa dök pansuman gibi durulama kalsın iki saate rahatlarsın

0

Antibiyotik vücuttaki bakterileri etkilediğinden mantar yoğunluğu artarak enfeksiyona sebep veriyor yan etki olarak flora dengesini bozduğundan. Fitil ya da merhem kullanabilirsiniz. Yan etkisi var diye antibiyotiği kesmek doğru değil, sizin bitmiş zaten de ileriki zamanlarda da olursa antifungusit tedaviye başlarsınız eş zamanlı

0

Antibiyotik akıntı ve kasintı yapar bazi kisilerde bu yuzden doktor antibiyotik yazdığında birde vajinal antibiyotik yazması gerekiyor

0

Yapar hemde nasıl ben her antibiyotik de çekerim zamanla geçer travazol kulkanirim soğuk su yapcak bir şey yok gecmis olsun canım

0

Bir cok antibiyotik iyi bakterileride oldurdugu icin bagirsak florasini bozar mantara sebep olur bu yuzden cok gerekliyse antibiyotik alinir lutfen onlemini alin mantar kroniklesirse cok sorun yasarsiniz

0 0
paylaş
0

yan etki yapmış canım antibiyotik kullandığım zamanlarda hiç o şekilde akıntım olmadı benim.İmkanın varsa bi aile hekimine git .

0 0
paylaş
0

Ne sebeple kullandığınızı bilmiyorum ama akıntı mantar oluşumu olduysa ilaç yan etkisi vardır muhakkak.Benim mesela klamoks diye bi antibiyotik var ona alerjim var bi tablet atsam kaşıntıdan duramıyorum

0

Aile hekimi yok mu ona gidin antibiyotik yapar bazen mantar vs travozol iyidir zaidin mi bi tane krem daha var dı ama unuttum adını geçmiş olsun sıcak suya biraz sirke koyun 10 dakka o suda oturun

Anne ya da anne adayıysan