Ankara Şehir hastanesi-korona-maske

0

Merhabalar.. bişey sormak istiyorum.. son bir ay içinde Ankara Şehir Hastanesinde yada Zübeyde Hanım hastanesinde doğum yapan arkadaşlarımız var mı..? Yeni doğan bebeklere maske veya siperlik takıldığını, ve güvenlik amacıyla doğumdan hemen sonra annenin yanından alındığını duydum bebeklerin.. 30haftalık hamileyim ve kafam çok karışık.. eğer bu duyumlarım doğruysa, orda doğum yapmak çok riskli..

  Mltmkrt   -   Doğum ve Sonrası
0 0
10 yanıt - paylaş
0

Kesinlikle şehir Hastanesi ben yeni çıktım hastaneden süperrr özelden hiç bir farkı yok. Bebeği yanından alma olayı falan yok. Zaten tek kişilik odada kalıyorsun

0

Şehir hastanesinde 53 gün oldu doğum yapali 2 gün kaldım refakatçi kaldı. ama refakatçi değişimi olmuyo bir de eşim sadece bı kere 10 dk içeri girdi onu da almadılar bı daha. Onun dışında bebeği alma siperlik falan takma olmadı

0 0
paylaş
0

Ben bir hafta önce gece doğum yaptim esime bana yiyecek getirmek için 15 dk müsade etmislerdi ertesi gun,ama görüş saati yok maalesef ziyaretçi de kabul etmiyorlar. Onun dışında yazdığınız şeyler olmadı. Oda tek kişilik

0 0
paylaş
0

Refakatçi normal doğumda alınmıyor pandemj sebebiyle,ama hastanenin hassasiyeti çok guzel,ben sanssizdim biraz normal doğum ve herşey yolundayken hizlandirilmaya çalışıldı doğumhane de suni sanci verilmek istendi ben sormadan söylenmedi,yani doğuma girene kadar beklemeyin önceden kojusun doktorunuzla diyeceğim o. Normal doğumda 1 gece kaldım ben,sezeryanda 2 gece dediler refakatci alıyorlar sanırım

0

Refakatcide alınmıyor gorusede kimse alınmıyor onun dışında bebeği hep yanındaydı. Maske siperlik falan yoktu. görümcem yeni doğum yaptı çokda memnun kaldi

0

Vallah ben 2 ay. Önce sezeryanla yapdım. Menmun kalmadım refekaçcı almıyolar normal doğumda ama bebeğim hep yanımdaydı kimse almadı. . Hastalıktan dolayı fazla tutmuyorlar

0 0
paylaş
0

Asla tavsiye etmem asla ebe ve doktorlar muhteşemlerdi Allah razı olsun ama 4gün kaldık hemşireler berbattı yardım istiyorsum tersleyip odaya yolluyorlar hiç tavsiye etmem 👍çocuğum sarılık olunca korkularından annemi aldılar içeriye

0

26gün önce sezaryen oldum refakatçi olarak Ablam kaldı 3gün kaldık hemşireler doktorlarda gayet iyi ve ilgililerde hastanede gayet temiz ben memnundum

0 0
paylaş
0

Ben 1 buçuk ay önce orda doğum yaptım virüs nedeniyle sağlık açısından goruse eşimi bile almadilar refakatçi de almiyolar hastane ilgi alaka bakımından çok güzel tertemiz tek.kisilik doğumhaneler ve odalar herşeyi var banyosundan tutunda tvsi mini buzdolabı bile var ama ben doktorum dan memnun kalmadim ins siz iyi doktora denk gelirsiniz

0 0
paylaş
0

4 ay once kizim dogurdum orda cok menmun kaldik hemsireller cok ilgilendi sabaha kadar 15 dakikada bi geldiller

Anne ya da anne adayıysan