Anaokulu öğretmenimiz çocuklar arasında ayrımcılık yapıyor

0

Merhaba akıl almak istiyorum bnm.buyuk oğlum 5.5 yaşında anaokuluna gidiyor ama öğretmen sürekli ayrımcılık yapıyor hem bana hem cocuguma okul başından beri aynı aramizda bı problem yaşandı ama müdürle yaşandı hocayla değil hatta bni müdüre yonlendirende kendiydi büyütülecek bişey değil çocuğa yansıtılacak bişey hiç değil uzamasin diye anlatmıyorum yoksa anlatirim özel değil ama bugün artık sinirden kudurdum bu sefer apaçık niyetini belli etti canlı derste resfebe yaptık ama bnm çocuğuma sen sus soyleme sakin dedi çocuğum söylemek için kendini yirtsada öğretmenim öğretmenim diyor parmak kaldırıyor yok. diğer çocuklar hepsi paltir kuldur lafa atlıyor bnm çocuğuma sen sus deyip duruyor bişey demedim diyemedim çünkü öyle laf ebeligi yapıp bişey söyleyemem kendimi yerim herzaman ne yapabilirim de ağzının payını verebilirim bn hocanın evet içimde hirsim birikti çok ofkelendim ama zekam laf sokmaya yetmiyor genelde alttan alan olur böyle şeyler diyen biriyim çünkü ama çocuğumu niye eziyor herkesin içinde bu bir değil iki değil bana bı akıl verin lutfen

  HilalKabaDayı   -   Sohbet
0 0
13 yanıt - paylaş
0

Bu nasıl saçma bişe ya kesinlikle bir eğitimci tavrı böyle olmamalı neden hala bile bile gönderiyorsunuz çocuğu ne gibi bı fayda bulacak ki yavrucak size tavsiyem ilk işiniz okul değişikliği olsun çocuğunuz adına çok üzüldüm siz veya öğretmen hisleriniz arasında kalmış bı çocuk söz konusu hicbise çocuklarımızdan önemli değil olmamalı

0

Sınıfını değiştirseniz 5.5 yaşındaki çoçukla uğraşan bi insan😔 - bi eğitimci😔 bileyim hoş değil kardeş hiçç uğraşmaya değmez ki ana sınıfı diyosunuz başka yere verin rabbim sabrını arttırsın iyilik versin senin için dileğim 💐

0

Bu durumu direk olarak videolandırıp gerekli yerlere şikayet edin asla alttan almayın böyle durum benim başıma gelse elimden geleni yaparım anlayacakları dilden konuşurum

0

Ezdirme kardeşim çocuğunu bugün siz ezdirirseniz hep ezik kalır canlı dersi kaydedin gerekli yerlere şikayet edin siz çocuğunuzu hangi hakla ayırabilir

0

Çocuk her lafa karışıp heyecan yapıyorsa o yüzden sus demiş olabilir dahası her Veli çocuğunu ön plana koymak istiyor öğretmen diğer çocuklara da söz hakkı vermek istiyor uzaktan eğitim zor öğretmeni eleştirmek çok kolay anaokulu öğretmenleri işi daha zor bir problem varsa öğretmenle özel görüşün emin olun eğitimsel bir açıklaması vardır iyi günler .

0 0
paylaş
0

Özelden görüşüp söyleyin tepkinizi gösterin çocugunuza şimdi böyle davranıyorsa bu çocuk okulu asla sevmez sizinle öğretmen arasında ne olursa olsun öğretmen çocuga tavır koyamaz ona egitim vermeye devam etmek zorunda

0

Susma canım tam da o sırada canlı yayında herkes ızlerken yaptığı ayrımcalıgı konuş onunla bir eğitimcinin nasıl olması gerektıgını hatırlat rezil olan sen değil o olur insan olsun önce

0

Benim kızımda geçen sene birinci sınıfa başladı ilk günlerde iyiydik. Sonraları ufak bir problem yaşadık. Aynı şey kızıma yapılıyor. Bende öyle sessiz biriyim. Kızım etkilensin istemedim sonuçta dört sene aynı öğretmenle geçecek. Birde bu açıdan düşünün en azından siz seneye başka bir öğretmenle diyaloğa gireceksiniz bizim üç senemiz daha var. İlk izlenim çok önemli oluyor nasıl başlarsa öyle devam ediyor. Sabırlı olun derim. Üç beş ay sonra zaten öğretmeniniz değişecek. Az daha idare edin. Biz hala bazen sıkıntı yaşıyoruz. Aynı sizin gibi. Dikkat ediyorum canlı derslerde benim kızıma çok nadir söz hakkı veriyor. Diğerleri herzaman derslerde daha ilerde benim kızım öğrenmeye çok hevesli olmasına rağmen nedense derslere ilgisi azaldı artık. Eskiden daha iyiydi. Hele de benim kızım dört yaşında kuran okuyan bir çocuktu. Ne yazık ki egitimcinin çocuğun başarısında çok önemi var. Keşke böyle olmasa öğretmenler daha ozverili olsa duygularını kişisel meselelerini mesleğine karıştırmasa. Benim de iki kardeşim öğretmen. İkiside görevini fazlasıyla iyi yapan biri. Hepsi bir olmuyor neyazik ki

0

Ozel olarak konusun telefonda cocuguma da soz hakki veriniz oz güven kaybi yaşamasın belki siz dikkat etmediniz ama ben fark ediyorum lutfen benim çocuğumu es geçmeyin diye... yine yaparsa konu benden cikacak bilginiz olsun de...kimse kimsenin çocuğunu ezemez bh durum travma yaratır.... bizimkide anaokula gidiyor öğretmen tek tek söz hakki veriyor sırayla

0

Size önerim öğretmeninizi arayıp düşüncelerinizi hissettiklerinizi onunla paylaşın belki bir yanlış anlaşılma vardır.sizin bu şekilde düşündüğünüzün farkında bile değildir.Öyle çocuğun okulunu felan değiştirmek çocuk açısından hiç kolay değil helede uzaktan eğitim sürecinde.En önemliside durumu çocuğunuza hidsettirmeyin derim .Tabi karar sizin pozitif düşünün ki pozitif şeyler olsun.😊

0 0
paylaş
0

Bir eğitimci taraf tutamaz o sınıftaki tüm öğrencilere aynı davranmak zorunda hocasından memnun değilseniz gerek çocuk gerekse sizin için sınıfını değiştirin

0

Şimdi genel olarak cevabı kesin bildiğine eminsem bilmeyenler de biraz kafasını çalıştırmaya uğraşssın diye öğrenciyi susturabilirim. Kasıt olmayabilir size öyle gelmiş olabilir valla bu sene birinci sınıf okutuyorum ne kadar söz hakkı versem de çocuklar hep sıra onların olsun istiyorlar bir alınma bir darılma modundalar yoruldum , canlı ders sınıf gibi olmuyor

0

Öğretmenle konuşun kesinlikle yanlis anlasilma var kasdi mi yapıyor. Hic unutmuyorum ben ilkokul 4-5 falandim..müdür yardimcisi kadin resim dersine giriyordu. Bize anlarıni anlatırken bizim memelekte gitmis yufka ile suan hatırlamıyorum bisey daha yedim cok guzeldi halen tadi damagimda falan dedi. Anneme anlattım annemde evde yufka var islatayim da yari gotur madem dedi diger dedigini de koydu ben buna götürürdum.gerizekali kadin bunu torpil icin falan mi yaptigimi dusundu napti cunku cok sessiz sakin kendi halinde basarili bi ogrenciydim. Okul hayatimi zindan etti her gordugunde milletin içinde azarlama bagirma hakkimi helal etmiyorum. Allaha havale ediyorum. O zaman simdiki gibi degik öğretmenden korkulurdu annemde yufka gönderdiğine pisman oldu ana niye boyle yapıyorsunuz cocuguma da diyemedi. Allah bildigi gibi yapsin can verirken benim hakkimin cezasinida ceksin

Anne ya da anne adayıysan