Adet gecikmesi

0

Merhaba anneler
ben 1 haziranda doğum yaptım sezeryanle,gecen ay adet oldum bu ay adetim 3 gün gecikti ağrısı var sancısı var hamile olamam eşim korunuyor bu bir normal süreçmidir?
başına gelen var mı teşekkür ederim ..

0 0
8 yanıt - paylaş
0

Bu dönemde zaman iğne ilaç vs kullanımı da adet gecikmesi yapabiliyor. Sinir stres de geciktiriyor

0 0
paylaş
0

Mevsimsel degisikliklerde stres zamanlarında biz hormonol olarak etkileniyoruz malesef bundan gecikme olabiliyorum her mevsim gecisinde oluyor benim kist. Yoksa tabi belliki hamile olma ihtimaliniz yok gibi yazmissiniz . Hafta icine kadar bekleyin bi maydonoz kaynatin icin mis hemen oluyor kadınlarda zararsiz kistler olusabiliyo bunlarda etkiliyo .adet söktürücu bisey vucutta iltihap yogunlugundan adeti geciktiriyo maydoozda dogal antibiyotik oldugu icin söker

0

Cok agri kesici antibiyotik falan ictiysen oda geciktirir Benim bu ay cok migrenim tuttu bende ictim mecburen benimkide gecikti

0

Doktora gidin tahlil yaptırın benimde olmuştu aynı sorun kanım demirim düşmüş ilaç kullandım normale döndü

0

Bende gecikti. Diye söktürücü ıctim hepte içerdim aslında bu sefer hamileymisim malesef evliyseniz baktırin bi düzensiz demeyin

0 0
paylaş
0

Benim 15 gün gecikti iki kez test yaptım birşey çıkmadı soğan kaynatıp içtim sabah akşam aç karnına 3. Güne geldi

0 0
paylaş
0

Bi keresinde benim de 15 gün gecikmişti kesin hamileyim demiştim ama 2 sefer aralıklarla test yapmama rağmen sonuç negatifti kan tahlili yaptıracaktım randevu almıştım adet gördüm olabiliyor arada

+1

adetlere 10 güne kadar gecikebilir bu sizin yaşadığınız stres hava değişiminden kaynaklanabilyr

Anne ya da anne adayıysan