9 aylık bebekler emekliyor mu

0

Slm 9 aylık bebeklerınız emeklıyormu destteksız oturuyormu kılodu ne kadar

0 0
11 yanıt - paylaş
0

9.5 aylık kızım 9 kilo boyuna bakmadım desteksiz oturuyor emekliyor bir yerlerden tutunarak yürüyor kendi başına evi yürüyerek cirit atıyor ama tutunarak

0

Tombul olunca totoyu zor kaldırıyorlar çok üzülmeyin. Maşallah iri bebek. Oturması önemli. 6 aylıkken mama sandalyesinde kendi oturuyordu bizimki. 10 aylık hala emeklemiyor. Destekle adım atıyor. Her cocugun gelişimi farklı. D vitaminini eksik etmeyin bence. Kas gelişimi yürüme vs bunlarda cok etkiliymiş

0

Benim kızım 8 aylık desteksiz oturdu 10 ayda emeklemeuye başladı 13 aylık da ilk adimlarini attı

0

9,5aylik kizim 9,500 kg emeklemiyor boyu 70 desteksiz oturuyor

0

Emekliyor oturuyor 9 buçuk aylığız 8500 kiloyuz çok enerjiğiz hiç uyumuyoruz nerdeyse

0

12 aylık kızım desteksiz oturuyor ama 9 aydan sonra oturdu emeklemiyo sürünüyor yürümek içinden gelmiyor galiba hiç hevesi yok geçen nöröloğa götür dük ayagının altında ki et erirse yürür dedi

0

Kızım emeklıyo desteksiz oturuyo tırmanıyo heryere koltuklarda duvarlara tutunarak geziyor yenı 10aylık oldu ve bunlar çok erken basladı yapmaya oğullarım bu kadar erken yapmamıştı yakında yürüyecek gibi adım atıyo durcuk yapıyoruz

0

9,5 aylık 7kg 66 cm 🙈 miniğiz birazcık ama tahliller falan normal çıktı, bi eksiklik sıkıntı çıkmadı.
Diş yok
Emekleme yok, desteksiz oturuyor 1,5 aydır, geri geri sürünüyor,
1 haftadır yüzüstü yatarken oturma pozisyonuna geçebiliyor.
Biyerlere tutunup kalkmaya çalışıyor.
Emeklemeden yürüyecek gibi sanki.
3.bebeğim diğerlerine göre daha geç gelişiyor diş desteksiz oturma, boy kg. 6-7 aylık gibiyiz. Her bebeğin gelişimi farklıdır. Diğer bebeklerle fazla kıyaslamayın, dr unuz gerekli durumlarda yönlendirir zaten. Sağlıklı olsunlar da yavaş yavaş hepsi olur Allah’ın izniyle 🥰

0 0
paylaş
0

10 ocak doğumlu oğlum oturmuyo 🤦‍♀️ emeklemiyo da bir ay erken doğu ondan mı bilmiyorum bnde endişeleniyorum. Daha yeni yeni herşeyi yemeye başladı kilosunu bilmiyorum

0

9 kilo 73 cm desteksiz sallanıyor kısa süre durabiliyor emekleme değilde sürünüyor Aptamil devam sutu ve takviye meyve corba veriyorum

0

9 buçuk aylık 8.300 kilomuz 6 aydan beri emekliyor 8. Aydan beri desteksiz oturuyor. 10 gündür koltuğa tutunup kalkıyor tutunup yürüyor.
Anne sütü+ ek gida alıyoruz. 3 dişimiz var

Anne ya da anne adayıysan