9 aylık bebek sünnet ettirilir mi

0

9 aylık oğlum u sünnet ettirmeyi düşünüyoruz diş döneminde ne gbi zorlukları var acaba yaptrmasak mı 🙇‍♀️

0 0
10 yanıt - paylaş
0

Dis zaten hasta oluyorlar bide sunnet ikisi bor arada zor olur bence

0

Bence acele etmeyin benim ogullarim sünnet olduğunda biri 8 biri 5 yasindaydi 6 günde iyilestiler bebeklerde aynı sürede iyilesiyor üstelik bezli oldukları için çiş yaptıkça yakıyor agliyolar

0

Hemen yaptr nekdr küçük okdr iyi hc bişey olmz 3 günde bseyi klmyr

0 0
paylaş
0

8aylık oglum.. 3hafta once yaptırdım.. Cok guzel gectı..buyuk oglum uda 8aylıkken yaptırdım oda guzel gectı.. Bence küçükken daha ıyı daha cabuk iyileşiyor.. Vallahi ben cok memnunum küçükken oldugu için...hiç bir zorlugu yok inanın, sadece uyuşma gecınce aglıyorlar fitil verdım 4saat sonra kalpol verdım. Uyudu kaldı..zaten tek sorun buyuk de olsa küçükde olsa uyuşma gectıkten sonraki bir kac saat ve ilk çişini yapıncaya kadar.. Sonrası tamam sorun yok..

0 0
paylaş
0

Küçükken bezli iken çok kolay iyileşiyor 2 günde hiç bir şey kalmıyor ben 9 aylıkken yaptırdım şimdi oğlum 11 aylık oldu iyiki yaptirmisim

0

Biz 29 günlükken sünnet olduk hiç anlamadı bile hiç sünnet kaynaklı huzursuzluğumuz olmadı çabucak iyileşti

0

Hiç zorluğu yok aşı sonrası huysuzluk nasul oluyorsa bundada öyle bizde 9.ayda yaptırdık

0

Bezin içinde iyi oluyor hemen dediler 1 yaşında yaptırdık , oğlum bez sürtmesi nedeniyle yeniden tıkanıklık oldu 2 . Bir operasyon geçirdi çok zordu . Şimdi olsa asla yaptırmam . Araştırın bi isterseniz . Sünnet sonrası bez sürtmesi

0

6 aylık len yaptirdim sünnet 15 gün sonra intihap kaptı 1 ay da zor iyi oldu bilseydim küçükken hiç yaptirmazdim şimdi de 8 aya yaklastik ateş 3 gün dür dış çıkacak galiba yani düşünün sene 2 so anti anda denk gelirse çok zor yaptırma

0 0
paylaş
0

Hiç zorluk falan yok eve gelince 8 saatte bi pranox fitil attım ne ağrı ne sızı 5 aylıktı yaptırdığımdaa hemem iyileşti çok şükür

Anne ya da anne adayıysan