9 aylık bebeğim telefon olmadan yemek yemiyor

0

9 aylık oğlum yemek yemek istemiyor telefonla zar zor yiyor biliyorum doğru degil ama öbür türlüde ağzını açmıyor siz nasıl yaapıyorsunuz bana bir yol gösterin

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Lütfen aç bırakın şimdi yemek yemeyen annesi arkasından koşan ileride odasını yoplamıyor ödev sorumluluğu olmuyor annenin psikolojisi bozuluyor 16 ve 14 yaşında iki çocuk annesi olarak yazıyorum ilk çocuğumda çok zorlandım resmen reklamlarla televizyonla yemek yiyordu kızımda aç bıraktım acıkınca nasılsa yiyor sakın bişey olacak diye düşünmeyin enfazla huysuzlanır saatli açbırakarak yemek yeme alışkanlığını oluştura bilirsiniz teçrubeyle sabit

0

Yemek istemiyorsa yemesin sonuçta o da bir birey.. 2 kızım var hiçbir zaman peşlerinden koşmadım yemeleri için kendiniz bilirsiniz ama sofra kalkınca da yemek isterseniz veremem dedim.. Zamanla alıştılar. Gereken birkaç sağlıklı besini düzenli tüketmesi yeter bence: ev yoğurdu, pekmez, balık yağı, ceviz vs gibi. Tabiki tercih sizin

0

Once bı doktora goturun bazı degerlete bakılsın onlar normalda sorun etmeyın zamanla yıyecektır telefonla yedırmenıze gerek hıc yok kızım dokuz ayına kadar nerdeyse tadım yaptı dıyebılırım ben blw baslamıstı onune koyuyordun kendısı yıyordu bırde onun ıcın ayrı sofra falan acmadım hep ben ne zaman sofraya oturduysam ya da aılecek o zaman onh da mama sandalyesınde oturtdum bızı gorerek yedı.22 ayına kadar nerdeyse ana ogunu anne sutu oldu bazen gunlerce tek lokma yemedı anca anne sutu bazende yedı hıc zorlamadım tv acmadım yemıyor musun tamam acıkırsan yersın bak yemek orda dedım bebekkende sımdıde oyle ama dedıgım gıbı bazı vıtamın eksıklıgı neden olur alerjık bebekse o da neden olur

0

Bu aylarda havucu hafif kaynatarak yumuşatır eline verirdim. Sonra muz gibi kendi kendine yiyip boğazında kalmicak şeyleri verdim. Kendi kendine yiyebildigini görünce daha çok sevdi yemeyi. Böyle bi yöntemi deneyebilirsiniz

0

Bir doktora götürün belki altında yatan başka neden vardır
arkadaşımda kızını aç bırakarak acıkınca yer yaptı on aylık kızının kan değerleri düştü ve hastanelik oldu bir doktora götürün vitamin verir bir çare bulur bazı aylar bebekler red yaşayabiliyor bununda çözümü doktor bnm oğlumda alerjik bebekti alerji maması kullanıyorduk iştahsızlık olduğu zamanlarda doktor mamaya takviye yazıyordu mamanın içine katılan toz vitaminden üzülmenize gerek yok bir çoğumuzun bebeği zaman zaman bu ataklara giriyor

0 0
paylaş
0

Bende küçükken öyle yapıyodum maalesef şimdi 6 yaşında 3t yi çok seviyo tabi kısıtlı bakıyo ama süreli vermesem elinden alamam akşama kadar bakar yemek şeçer bazılarını ben yediriyorum bazılarını kendi yiyo şimdi bence alıştırmayın ben pişmanım

0

bırakın aç kalsin biraz aç kalmayi bilsin açık havaya çıkartin gezdirin zaten acicinca illa yiyecek çocuk 3t bırakın daha 9 aylık bebek sıfır ekran olması lazım üstelik konuşmayı da geciktirir biraz ağlayacak sizlayacak ama başka şeylerle oyalayabilirsiniz biraz sizin de sabırlı olmanız gerekir tabi

0

Ben ac bıraktım hiç bir şey yemiyor diye yemek seçiyor diye tavsiye etmem ac bırakmayi oğlum 10 yaşında simdi gün de 1 öğün yemek yetiyor muş acıkmıyormuş midesi iyice küçüldü

0

Ya oyalayarak yedirmek çok sakıncalı hadi kendiniz oyun yapın şarkı falan söyleyin neysee telefonu bırakın benimkide 8aylik hiçte iştahlı değil asla eline telefon vermem baktırmam da.. yemediği zmaan üstüne gitmiyorum seveceği besinleri bulmaya çalış acıkınca mutlaka yer

0

Telefonla beslenme alışkanlık olacak ve sonra büyüdukce sarta bağlayacak her şeyi. 13 aylk oğlum oda zaman zaman aynısını yapiyor. En sevdiği şeyleri yapiyorum ama diliyle itiyor tükürüyor. Aklmdan bile geçirmedim şartlı yemesini. Telefon bir şartdır krsinlikle yapmayn. Açlktan ölecek değil. Acıkınca yer. Ayrıca diş çkarma dönemi şu an israr etmeyin derim. Makarna yapn yoğurtlayn hafif verin yer Allahn izniyle. Kendi önüne koyun. Şimdiden telefon vermeyin. Biliyorum yemiyor diye üzülüyorsunuz ama sonra diyceksiniz ki keşke yemeseydi de ama bu duruma gelmeseydim. 😔

0

Yemediği birseyde zorlamayin oyunla vermeyi deneyin şarkılarla vermeyi deneyin yemiyorsa biraz bekleyin on dakika on beş dakika yine teklif edin aynı şekilde oyunlarla falan sizde yiyin sizden özenebilir yine yemiyorsa 1 hfta sonra falan yine teklif edin o zaman yiyorlar unutuyor çünkü onun ne olduğunu çok üstüne gidip ısrar edersek ilerde çok yemek seçiyorlarmış mesela bi ara benim kızım yumurta yemiyordu ilk önce bebeğine yediriyorum nam nam nam diyorum bebek yedi şimdi kızımda diyorum yiyor yada babasına yedirin babası yemeği yakalamaya çalışsın gaza gelir yer belki alternatif çok ama gözünüzü seveyim telefondan uzak tutun çok zararlı. Allah kolaylık versin 😊

Anne ya da anne adayıysan