8 yaşındaki oğlum birkaç çeşit dışında başka bir şey yemiyor

0

Oglum 8 yaşında yedigi sadece makarna pilav bir kaç çorba çeşitli kahvaltısı yok yumurta peynir vs. agzına sürmez en basiti tost bile yemez et baklagil sebze zaten yok büyüme çağında bi çok vitamini alamıyor besinlerden ben zorla tadına bakmasını istersem ögürüp çıkarırıyo farklı tatları kabul etmiyor nasıl aşarız bunu deneyimlerinize ihtiyacım var 😔

0 0
12 yanıt - paylaş
0

Aynı problemler vardı beslenme uzmanı 1hafta da çözdü 4 ay oldu gideli cok şükür yemek yetiştiremiyorum pırasa hariç yemediği yemek yok . Beslenme uzmanıyla görüşmenin tavsiye ederim psikolog psikiyatri hiç biri çözemedi .

0

Biz yanlız değilmişiz aynı sorun bizde de var herşeyden midesi bulanıyor anaokulu na gidiyor öğretmeni konuştu anlattı pedegog psikiyatri yok dilini sürüyor sevmedim deyip bırakıyor ağzında bekletme 😔

0 0
paylaş
0

Bence bı kan tahlili yaptırın bazı vitamin yada mineraller düşük olursa iştah kaybı oluyor çocuklarda

0

Aynı sıkıntın bizdede var çorba bile içmez sulu yemek yok sebze meyve hiç bişy azını sürmz bizimki daha beter

0

Ayni sorun bizdede vr 5 yasinda oğlum belli şeyler yiyor onun dışında hicbisey yemiyor ben vermiyorum aç kal o zaman diyorum bu sefer babaannesi veriyor istediği yemegi sikinti buyuk

0

Krep yap sabahları meyve tabakları hazırla valla ben telefonla çoğu şeyi yediriyorum yemiyor yoksa birde evde yemediği şeyleri evde yapıyorum gittiğim yerlerde çocuklarla veriyorum birbirlerine bakıp yiyorlar zor bir donem ben çok çabaladım ama şükür birazda olsa yiyor sizde kuzen arkadaş varsa onlarla yedirin

0

Allah yardimciniz olsun. Cozumum yok malesef. Benimde kizim 4 yasinda ve ayni sizin oglunuz gibi
Makarna ve pilav disinda pek yemez
Kendi haline biraktim ve biraktikca daha beter oldu
Son zamanlarda biraz ambargo koydum yemesende tadacaksin diye. Ise yariyo gibi ama erken sevinmek istemiyorum

0

İlk önce etrafında yemek seçen kişileri uyarın onun yanında yemek seçtiklerini belli etmesinler ve hep iştahlı kişilerle sofraya oturtun. Sizlerde iştahlı bir şekilde yeyin

0

Okula gidiyorsa oğretmeninden yardim isde bazi cocuklar inatcidirlar ama okul ve arkadaslarini taklit ederler ve dediklerini uygularlar anne babayi kulanirlar cok kurnazlar haylazlar 🙂

0 0
paylaş
0

Kzıımda böyle 8 yaşında neler yapmadık neler götürmediğim Dr kalmadı en son götürdüğümğzde alerji testi çok yüksek çıktı meğerse çocuğun iştahı oyüzden kapalıymış şimdi neye karşı olduğunu öğrenmek için test yapıcaklar

0

Benimde büyük oğlum çok seçer. Normal peynir yerine çeçil alıyorum. Normal yumurta yerine bıldırcın yumurtası alıp aaa bak kuşlar sana minicik yumurta yapmış hadi bir kerede yeki gene getirsinler vs deyip yediriyorum. Zeytin yemezdi, bunu yersen saçların harika olur dedim gaza getirdim şimdi yer. Pekmez ve balı öksürük şurubu diye verip iciririm. Zaten ceviz badem fındık bunları yer hatta bademleri suya koyup kabuğunu soyup yediriyorum vitamin değeri yüksek oluyor. Corbalarını kemik suyundan yaparım içine kuru baklagil atıp veririm, çünkü yemeğini yemez yada sebzelerin çorbasını yapar bu şekilde yemesini sağlarım. Et. Köfte makarna pilav bunları zaten sever.

0

Size beslenme adına içeriği zengin doğal soğuksıkım meyvesuyu öneririm. Çocuk hem beslenirken hem de iştahı açılacaktır.

Anne ya da anne adayıysan