6 yaşındaki oğlumun boyu kısa

0

Lütfen bana da bi yardımcı olun 😔😔6 yas 4 aylık oğlum var 6 buçuk neredeyse boyu 110 doktora götürdüm tahliller temiz Allaha şükür çinko ve vitamin verdi 6 ay kullan gel olmazsa farklı bölüme yönlendirecem dedi 3 ay oldu ama hiç ilerleme yok 1.sinifa gidiyor çok üzülüyorum kendi de üzülüyor söylüyor sürekli arkadaşlarım benden uzun diyor..ne yaptıysam olmadi balik yediriyorm hersey yapıyorum asılıyor ama olmuyor eşim 1.75 ben 1.61 yani sağlık ocağındaki ebe siz kısa değilsiniz ama sonradan belki atar diyor..yok mu boy uzatacak farklı bi yöntem

0 0
9 yanıt - paylaş
0

Balık yağı sonra düzenli süt içsin her gün kalsiyum ağırlıklı uzar inşallah üzülmeyin sağlıklı olsun da belki sonradan birden uzar

0

Hic uzulmeyin boy yuzde 80 genetiktir mutlaka uzaayacakktir. Tabi tahlillerde sıkıntı yoksa. Benin kizim 9 yas 122 cm bizde endokrin takipliyiz baba anne kisa oldugu icin buyume hormonu tedavisi vermiyor doktor 1 yilda minimum 5 cm uzarsa bisey yapilmiyor bize 5 yasinda 104 cm ile baslamistik doktora. 2 3 doktor degistirdim final 1.47 gibi gözüküyor. Beslenme spor ile desteklemeye calissak da cok degisen bisey olmadi bizim.

0

Benim kardeşim de kısa boyluydu, okul içinde herkesten ksa olduğu için hemen göze çarpardı, ortalamadan kısa olunca akran zorbalığına da maruz kalırdı maalesef. Ergenlikten sonra uzamıştı ama. Büyüme hormonu gece salgılanır, 8le 10 arası karanlık ışıksız ortamda uyutun, o saatlerde uyuması daha iyi olur belki. Gün içinde de bol hareket, basketbol da en az 1 2 santim uzatır.

0

D vit ampul 6 ayda bir Antalya da fln değilseniz tabi.sut ürünleri kaşar peynir vs . yüzme olabilir. Çocuğun önünde böyle telaşa li konuşmayın Dr sorun yok demiş zamana bırakın. Mümkünse konuyu unutun kapatın çocuğunuz etkilenmesin. Bazen her c bişey ise yaramıyor zamanını bekliyor yolunuz uzun en az 8-9 sene ve ar daha ergenliğe.ha bide çevreyi de uyarın çoğun yüzüne yemiyonmu içmiyonmu diye boş boş konuşması nlar

0

Hic üzülmeyin ben cok gördüm o yaslarda kisa boylu olupta bi kac sene sonra boy atanları ustelik oğlunuzun boyu iyi bence

0

Bende ilk okulda ufak tefektim boyum gelişim olarak gerideydim boyum lisede uzadı biranda 170 boyum var sonradan atılır boyu uzar sizinde mollers balık yağı kullanın basketbol oynatın

0

Benim kuzenim benden kisaydi kucukken simdi 1.85 😂😂😂 dert etmeyin erkekler gec boy atiyo

0

Benim kuzenim liseye gidene kadar ufacık biseydi gitmediği doktor almadığı ilaç kalmadı hep ufak biseydi liseye gidiyor ilk okul çocuğu gibi 1 yılda ne olduysa boy atı maşallah i var şimdi boyu beni geçiyor

0

Ergenlikte uzuyor çocukların boyları genellikle bir anda uzar siz bile şaşırırsınız takılmayın sağlıklı olsun yeter ki erkekler bir anda uzuyor

Anne ya da anne adayıysan