6 yaşındaki çocuğum uyumuyor

0

İyi akşamlar ! 6 yaşında oğlum var 2aydır ne öğlen ne de gece uyumuyor. Papatya,melisa,anason çaylarını denedim olmadı kızdım cezalandırdım olmadı alıp karşıma konuştum olmadı benim psikolojim bozuldu uyumamasından bıraksak sabah kadar uyumadan duracak doktora götürdüm doktor ilaç verdi ama korkuyorum ağır ilaçlar çocuk psikiyatri verdi zekası çok üstün etkiler diye ne yapicam

  Aybükem   -   Uyku
0 0
9 yanıt - paylaş
0

Gereksiz ve boş endişeler. Zaten o yaştaki çocuğun öğlen uykusuna yatması gerekmez.Bence siz endişe ettikçe cocugunuzu olumsuz etkiliyorsunuz. Rahat bırakın.Herşey yoluna girer.

0 0
paylaş
0

Birlikte kitap okuyarak sakin müzikler dinleyerek sarılarak uyumayı denediniz mi hiç? Gün içinde bol bol enerji atsın, top oynasın bisiklete binsin ve akşam birlikte uyuyun..ilaç vermeyin.

0

Bu şekilde idare ediceksiniz benim oğlum 3 yaşına kadar uymadı kendinizi alıştırın ilaçta vermeyin

0

Oğlum 2 yaşında bıraktı öğle uykusunu. Zorlayınca mutsuz oluyordu. Zorlamadım asla. 6 yaş öğle uykusu uyumazkı

0

Uyumadan 2 saat önce tv telefon vermeyin,sakin bir ortam olsun,kitap okuyun yada masal söyliyin konuşun sohbet edin,bide gündüz enerjisini atması için dışarıya götürebilirsiniz, ve yemeklerinde dikkat etmeniz gerekiyo yağda kızarmış şeyleri bir süre vermeyin,şekerli yiyecekleri azaltın özellikle akşam saatlerinde şekerli hiç bi şey yemesin.

0

Evdeki eglence materyallerini sinirlayin aksam 21 gibi tv interneti sonlandirin cep telefonlarini internete kapatin sonuc alirsiniz

0

Benim yiğenim var onunda küçükken uyku problemi vardı psikolojik falan dediler sonra yiğenim 15 yaşına falan geldiğinde kaşının üstünde kemik büyüdü o kemikte beyne çok yakınmış uyku sistemini sinir sistemini bozan meğerse o kemiğin büyüdükçe beyne yakın olmasıymış detaylı bir şekilde tahliller yaptırın derim ne olduğunu anlamak için hemen birşeye bağlamayın

0

Benim oğlum 8 yaşında sürekli evde olduğumuza bağlıyorum yorulmuyor enerji atamıyor bıraksam sabaha kadar oturur 2 saat yatakda dönüp duruyor zor uykuya dalıyor. Bazen kapıya çıkmasına izin veriyorum ozaman daha rahat uyuyabiliyor. 2 aydır dediğiniz için aklıma yorulmaması geliyor.

0

Korktuğu bişeyler vardır benimde 3 yaşında oğlum var sürekli uyanıyor geceleri yanına beni cağırıyor Pedagog tavsiyesiyle uyku rutini yapmaya başladık odasını çok karanlık yapmıyorum loş ışık var ve uyuyana kadar yanında oluyorum inşallah atlatıcaz ve youtube video felan tamamen kestik vermiyoruz artık eline ve baybay night damla kullanıyorum eczacım tavsiye etmişti doğal bir dmla gece on defa dan fazla uyanan bi çocuk

Anne ya da anne adayıysan