5 yaşındaki kızım jimnastik hocasını dinlemiyor

0

Benim kızım 5 yaşında jimnastik kursuna verdim hocanın demesine gore dinlemiyomus aklı başka yerde gibi davranıyormuş yalnız daha 5gun oldu daha önce bi krese bile gitmedi hoca bna bugün ailesel sıkntinizmi var dedi çok moralim bozuldu normal mi daha yeni sonuçta hanı evede geliyo kizim yaptıkları bütün hareketleri gösteriyo canım çok skldı hoca niye öyle birşey dedi ki anlam veremiyorum

0 0
14 yanıt - paylaş
0

Vay be 5 günde çözmüş. Benim kızım 3 yaşındayken kreşe verdim. Konuşamıyor du. Ilk gün bana cocukta anormallik var ozel egitime gitmesi gerek dediler. Ben de çocuğu iyi tanıdığım için benim görüşüm sadece konusamamasiydi. Sonra bir hafta sonra konustugumuzda kadın bana demezmi cok yol katettik düzelme var. Icimden küfür ettim yani bir hafta da nasıl cok yol katediyor anlamadım. Şu an kızım 8 yaşında ve maşaallah var. O yüzden bir çocuğu annesinden iyi kimse tanıyamaz hiç morelinizi bozmaya bile gerek yok. He evde çok fazla problem varsa zaten bunu siz biliyorsunuz ona göre yardım alırsınız. Ama çocuğu daha tanıyamamış bir egitimci bile olsa takılmayın bence. Çunki maalesef ki her egitimci egitimci olamıyor. Iciniz huzursuz sa alın baska yere verin yada hocayi değiştirin. Benim nacizhane fikrim tabiki

0

Belki kızınız bu spor dalını sevmedi? Ben de kızımı dort yasındayken baleye vermiştim tüm gün dersi kaynatıyordy ve bir gün balr çıkışı anne ne anlamsız birşey bu dediği günün ertesi bir daha baleye gçtürmedim onu

0

Asıl olan sizin düşünceniz nedir bunu değerlendirin ben oğlumu mahallede çocuk yok diye topluma girsin diye 4 yaşında devlet okulunun kreşe verdim 5 yaşında dada bana neymiş efendim benim çocuğumda gelişim bozykluğu varmış vb okuldan aldım 1 sınıfa başladı öyle bişey olsa bu çocuk kalem tutamaz 1 sınıf öğretmeni öğrenme geriliği olduğunu iddia ediyor çocuğum 2, 3,4,5,10 ritmik sayıyor sınıf tekrarı yaptırtıcam seneye okumayıda istediğimiz seviyeye gelirse bu olanları cimere kadar yazıcam bu gevşeklik bu iddialar ortaya nasıl çıkıyor kesinlikle araştırılmalı böyle disiplinsizlik, uyguladıkları metot, vb, böyle moderötör eğitimciyle neden çocuklar çalışmak zorundalar, aklıma başka şeylerde geliyor ama bunları burda paylaşmam doğru olmayabilir

0

Jimnastik hocaları pedagojik formasyon almış bir öğretmen olmuyorlar ve çocuk psikolojisi gelsimi hakkında detaylı bir bilgisi yoktur. Sadece gözlemleyip tahmin yürütmüştür. Çok dikkate almayın bende kızımı kreşe fln gitmeden 3yasta spora vermiştim hocayı sevmedi diye hiç dediklerini yapmıyordu katilmiyordu derse o yüzden kaydını almıştım çocuğunuzla sebebini konuşun bence. 5 yaşında hissettiklerini düşüncelerini ifade edebilecek yaşta

0 0
paylaş
0

Her çocuk aynı olcak diye bişey mi var yaa çocuklar uzun zamandır dışarı çıkmadı ortam değişik gelmiştir bence hoca açıklamasını erken yapmış

0

Kursu sevmediginden bu sekilde yaptigini düşünüyorum...ailelerin zoru ile yapilan kurs-spor-sanat.vs gibi etkinliklerde genellikle cocuklar bu sekilde davranabiliyor....veyaa kendi istegi ile gidilen kurslarda ogretmeni ve ya ortami sevmemis de olabilir... cocugunuz ile iletisim kurmaya calisip onun neden bu davranışlarını anlamaya calismalisiniz ve ne istedigini ogrenmelisiniz...

0

Bir dakika bile tutmam çocuğumu orda Kendini psikologmu zannediyor Sıkıntılarıniz mı var ne demek ya daha 5 günlük öğrencisine üstelik daha 5 yaşında çok ok onyargili

0

Böyle hocalara hastayım yıllardır ders veririm o kadar sorunlu çoçukla karsılaştım hiç birini bırakmadım en sorunlu öğrenciler yıl sonunda çok uyumlu ve başarılı oldu

0

Hemen evde sorunlarınızı var herşeyde buna bağlıyorlar belki onun sorunları vardır nasıl öğretici bunlar anlamıyorum istiyorlar herşey kolay. Olsun çocuklar put gibi dursun hemen algilasinlar öğrensinler kolay deyilki bir insana yada çocuğa birşey öğretmek biraz sabredin sizde katılın uzaktan gözlemleyin bklm nasıl çocuğunuz dediği gibi olsada bazı çocuklar hiperaktiftir tutmak zordur odal egitimciyse. Biraz ilgilensin önce öğretmeniyle güzel konuşun alttan alın ısrarla devam ederse farklı davranın he gerçektende çocukta sıkıntı varsa başka çözüm yolunda fayda var

0 0
paylaş
0

Siz hocaya bakmayın kimse sizin çocuğunuzu 5 günde tanıyamaz.benim oğlum şuan 30 yaşında ilkokulda okurken mahalle değişiminden dolayı okulunu değiştirmiştik bir hafta anca olmuştu.sınıf öğretmeni beni çağırdı "bu çocuğu bir rehabilitasyon merkezine götürün" dedi.merkeze götürdüm oradakilerde bu çocukda bişey yokki gayet normal niye buraya göndermişler dediler.tabii yaşım genç moralim bozuldu bir daha okulada gitmedim,görüşmeyede.üniversite de okudu çok şükür.demem oki her öğretmen her zaman doğru gözlem yapamıyor canınızı sıkmayın

0

Hocaların pedagojik yeterlilikleri yok merak etmeyin. 5 yaşında elbette ilk ortamda çocuk alışması için fırsat verilmeli ona göre yaklaşılmalı. Siz dert etmeyin. Elbette alışır.

0

Yukarıdaki bazı arkadaşların dediği gibi hocanin pedagojik formasyonu olmayabilir.Çocuklar 6 yaşına kadar kuralları,sınırları,hayalle-gerçeğe,doğruyla-yanlisi tam ayırt edemezler,söylenenleri akılda tutamazlar unuturlar.Hocaniz bunların farkında olmayabilir.Siz kizinizla konuşun sık sık yine de ama endişelenmeyin,rahat olun.

0

Basit bir ornek vereyim oğlum henüz küçük bir ay önce dışarı çıkarmaya başladım sitenin bahçesine pacama yapışıp dalıp gidiyordu evde yerinde duramayan çocuk dışarı çıkınca tutulup kalıyordu bu çocukta birşeymi var neden boyle yaşıtları kosuyo kaçıyor tırmanıyor benimki öyle bakiyodu izliyormuş megerse iki hafta sonra bi açıldı ve simdiki fark öyle büyük ki alışıp odaklanma sureci var onun kendine ait bi dünyası var zamanla olucak herşey öğretmenlerde bunu anlayacak kadar çocuk ruhundan anlamiyorsa diyecek birşey yok her çocuk bir değil içiniz rahat olsun

0

Bence hocanın bir sıkıntısı var sen bı sorsaydin biz iyiyiz de sıkıntı sizde galiba hocam diye. Hiç bir kursa okula gitmemiş çocuk nasıl 5 günde alisacakmisxayrica çocuk hareketleri de yapıyorsa sıkıntı yoktur severek mi gidiyor siz zorla mı götürüyorsunuz. Bende 7 yaşında oğlumu robotik kodlama kursuna yazdırdım 3 hafta gitti baktım heves yok istemiyor musun dedim ben piyano istiyordum sen diyince kiramadim dedi aldım gitmiyor artıkm havalar ısındı dışarıda oynamak bahçemizde arkadaslariyla oynamak daha cazip geldi kışın tekrar piyanoya yazdiracagim

Anne ya da anne adayıysan