5 yaşındaki çocuğum kakasını altına yapıyor

0

İyi akşamlar size bir sorum olacak oğlum 5 yaşında geçen yaramaz çocuklar ambulans götürüyo dedik o günden beri ya kakasını altına yapıyor yada kendini sıkıp yapmıyor ne yapmam gerekiyor

0 0
13 yanıt - paylaş
0

Çocuk yaramaz değildir. Algılarını açıyordur. Çevresini tanıyor ve kaslarını guclendiriyordur.
Korkuyla çocuk yetiştirmek ebeveynlik değildir. Çocuk doğduğunda bir tek yüksek
sesten korkar. Diğer tüm korkuları ebeveyn yükler, malesef... Düşünmesini, anlamasını ogretin
Ambulansı tanımasını saglayin.

0

Sizi eleştirmeyeceğim. Bu tür konuşmaların ne denli yanlış olduğunu biliyoruz ama bende de bir tane var. Ne yapacağımı şaşırıyorum bazen.. benim oğlum 5.5 yaşında. Aşırıya gitmeden bazen korkutmak istesem de, beni hiç sallamıyor. Sizinki de herşeyi anlayabilir. Oturup konuşun. Yanlış anladığını anlatın. İlgili videolar izletin. Yani çocukları değil,hastaları taşıdığıyla ilg. Sakin şekilde anlatın. Anlayacaktır.

0

Hata ettiğinizi çocuğa anlatıp özür dileyin ve ambulansın insanların hayatını kurtaran bir araç olduğunu hastaneye yetiştirdiğini söyleyin hatta o kadar önemli bir araç ki hasta kurtarmak için herkesin ona yol verdiğini söyleyin

0 0
paylaş
0

Önce piskoloji boz sonra çare ara iyimiş. Çocuktan özür dileyin ve şaka olduğunu böyle birşeyin olmadığını anlatın. Düzelmezse doktora gidin.

0

Cocugu korkmamasi gereken seylerle korkutmak ileride sorunlara sebep olabilir. Bazen bizim cok yaramaz dedigimiz cocuklara uzmanlar(cocuk psiky.)bu yasta bunlar cok normal diyebiliyor. Bir de bu yaslarda cocuklar hoplar ziplar ki kaslari guclensin, sagli bir sekilde gelisebilsin. Cocukla sanki yeriskinmis gibi saygi gosterip konusmak daha dogru sanki...

0

pes eyer bundan da etkilenecekse gelsin basimiza etsin cocuklar.. nevar bunda korkutmus annelerimiz bizi hicmi korkutmadi biz cocuklarimiz hicmi korkutmuyoruz bisey olmaz bacim sen ambulans gordunmu bize faydasi oldugunu anlatin unutur gider kafana takma daha hayatta bunun gibi bircok seyle karsilasacaksin

0

Demekki çocuğunuz çok hassas ve kolay inanıyor, benimde 5 yaşında oğlum var ben ona öyle bişe desem anne sende hiç şaka yapamıyon ha, ambulans sadece hasta taşır der.

0 0
paylaş
0

Yani çocuklara ne diye hala polis, iyne yaparlar, yok sizin bu listeye AMBULANSI eklemeniz çok anlamsız. Çocuğun yanlışı ailenin yanlışıyla çözüme ulaşmaz. O tür korkutmalar çok kısa vadeli yersiz çözümlerdir. 21 yy da çocukları hala böyle ilkel çözümlerle eğittimizi düşünmeyelim.

0

Bazen büyükler, küçüklerde nasıl bir korku bıraktıklarını bilselerdi keşke...benim annemde seni köprü altında buldum derdi ve yengemlerle gülerdi benim ağladığıma...çok uzun süre evlatlık olduğumu düşündüm sonra da onlara hak verdim, hep başka aile istedim, neyseeee; ya çocuk yapmayın ya da adam gibi bakın, genel konuşuyorum üstünüze alınmayın, ki kaldı ki bağırsak sorunu ortaya çıkar ve çok ciddi bir sorundur.Adem Güneş in kitaplarını ve videolarını tavsiye ederim, bir daha da küçücük çocuklara bir şey söylerken bir önce düşünün lütfen.

0

Ciddi travma...ki bu daha başlangıç. Ileride.cok baska türlü yada benzer korkularida beraberinde getiri.ancak bunu hemen hemen bepimiz birkez dahi olsa yapıyoruz. Endiselenmeyin ama.hwmen tedbirini alin. Sakin ve yalniz bir ortam seçin .kendisiyle cok üzüldüğünüz ve aslinda boyle olmasini istemediğiniz bir durumu kinismak istediginiz soyleyerek söze başlayabilirsiniz. Özür dileyin.amacinizin knu endisendirmek degilde.biraz daha sakinlesmesini saglamak oldigunu dile getirin.korku ,korkmak gibi kelimeleri az kullanin.bukadar korktuysa bu cocuk demekki sizin zannettiginizden daha cok dinliyor sizi.yine dinleyecektir.onu sevdiğinizi,yaninda oldugunuzu bununla beraber uyulmasi gereken kurallar oldugunu da hatirlatin.sakun ses tonu,ona kendini guvende hissettirecektir

0

Hata yapmissiniz durumu aciklamaniz lazim. 5yasindaki cocuk hersryin farkindadir. polis bir arkadaşımızın yanında bak polis gelir ceza yazar muhabbeti oldu. o da polisle korkutmayın başına birşey gelse polisten yardim istemez dedi. cocuklar herseyin bilincinde yanlış yönlendiren biziz😕 bizde de bi yaramaz var. yaşı kadar dk bi kösede(ceza) aliyor. oturup suresini bekliyor. suresi bitince neden orda oturdugunu anlatiyoruz. tabi oncesinde 2 defa uyari aliyor. 3.de ceza alanina..

0

Bi att den rica edin 5 dk konuşsunlar, ne iş yaptığını anlatsın. Onu çok sevdiğini, çok akıllı bir çocuk olduğunu söylesin. Çocuğunuza söylediğiniz bir kelime bile onun bilinçaltında büyük yankılar uyandırıyor emin olabilirsiniz. Bu yaptıklarınız çocuğun kişiliğini oluşturuyor. Bi uzman desteği de alabilirsiniz bu konuda.

0

Bi ambulansın yanına götürüp o sorunu öyle aşın en doğru yöntem böyle şeylerle de korkutmayın
Sağlıkçılarımız çok anlayışlı insanlar oğlunuzla da sohbet ederler çocuk tatmin olur

Anne ya da anne adayıysan