5 yaş çocuklar okul dönemi ve covid-19

0

Merhabalar.
Bilgisi olan cvp verirse sevinirim
Agustos 2015 li oğlum.
Bu yıl anaokuluna gitmesi gerekiyor fakat salgin dolayısı ile göndermiyorum.
Dünki açıklamada anaokul ve 1. Sınıfların isteğe bağlı gönderileceği söylendi biliyorsunuz. Peki bu durumda seneye oglumu anaokula gönderme hakkım olacakmı yoksa 1. Sınıfmı???

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Bizim de 2015 haziran doğumlu oğlum ana sınıfına otomatik kaydedilmiş. Seneye birinci sınıf zorunlu mu olacak yani. Ben de gonderemem bu sene

0

Kayıt yaptırdım anaokuluna ama geri aldım şimdi seneye 1. Sınıf olması gerekiyor anlamadığım bu sene 1. Sınıfa gidecek olanlar gitmez ise seneye bizim çocuklar onlarla bir arada okuyacak ki bu haksızlık acaba biz seneye erteleme yapabilirmiyiz onun düşüncesindeyim bende

0

Seneye 72 aylıktan ay olarak küçük oluyorsa anasınıfına gönderebilirsiniz 72 aydan büyük ise 1 sınıf oluyor

0

Seneye birinci sınıf olur büyük ihtimalle. Ekim kasim Aralık ayı doğumlu olsa birinci sınıfi dilekçeyle ertelerdiniz.

0

Valla iki arada bi derede kaldi insanlar benimde nisan 2015 li kayit ettirdim.anaokuluna ama tereddutteyim anliycaniz bi yandan evde iyice telefon tablet tv ye bakar oldu saatli veriyoruz ama kendimizde evde aktivite yapiyoruz ama ben gitmek istiyorum diyo ben duruma gore bakicaz diyorum valla bilmiyorum kafamiz karisik 1.sinifa gelincede yasitlariyla beraber zaman gecirsin istiyorum gomdermesem geride kalir diye dusunuyorum insallah seneye duzelir bizde omrumuz varsa goruruzz

0

Bizimde Kasım 2015 doğumlu bu yıl göndermek istemiyorum gidip sormadım da sonradan ceza falan gelirmi acaba diye düşünmüyor değilim bilgisi olan var mı

0 0
paylaş
0

Aslında sacmalık sürekli milli egitinme msj atıp erteetsek seneye yıgılma olur bide ben göndermek istemiyorum 1.ci sınıfa seneye kızımda Eylül 2015 li

0 0
paylaş
0

72 ay olayi varya ağustos 2015 liler seneye 72 yi doldurmuş oluyor 1.sinifa mecburi kayıt yapiliyor..eylül ekimli olanlar sonraki senelere erteleyebiliyor.bizde ayniyiz cnki

0

Seneye otomatik olarak sistem 1.sınıfa yerleştirir.sistem üzerinden Yerlestirme olduğu için tekrardan anasınıfına gönderilmiyor benim oğlumda 24 .09.2014 doğumlu bende bu snee anasınıfına devam ettirmek istiyordum ama olmadı

0

Benim de kızım 71 aylık doktora gittik rapor aldım bu sene de anasınıfına göndereceğim. Çünkü bu sene eğitim hayatındaki problemlerden dolayı ana sınıfına gidecek yoksa aslında benim kızım 1.ci sınıfa gitmesi gerekiyordu.

0

Benim kızımda 2015 li seneye 1.sınıf olacak lakin kendinden 1 yaş büyüklerle aynı sınıfta mı olacak çok merak ediyorum.

Anne ya da anne adayıysan