40'ı çıkmadan evde yanlız kalan var mı

0

1 ay önce doğum yaptım ancak çevremde 40 ım çıkana kadar yanlız kalmamam gerektiği söyleniyor 40 ı çıkmadan evde yanlız kalan var mı

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Lohusanın 40 gün mezarı açık olur derler. Bunun sebebi de şuymuş. Doğumdan sonra embol atma olasılığı yüksek oluyormuş. Allah korusun bu yüzden yalnız bırakmayın derler. Bir de doğum kolay bir psikoloji değil. Eğer psikolojik ve fiziksel olarak iyiseniz,tek başınıza götürebilirsiniz. Bebek dünyaya yeni geldi. bazen sorunlar olabiliyor,riskli bir dönem. dua etmek iyi geliyor insana.hepimiz Allah a emanet yaşıyoruz zaten. Benim yanımda sağolsun hep annem kaldı. Herşeyden önce manevi desteği bile yetiyordu. Ama buna imkan yoksa,siz ve bebek iyiseniz. Kafanıza takmayın bunları. Sağlıkla büyütün bebeğinizi🙏🏻🙏🏻🙏🏻

0 0
paylaş
0

En başından yanlızdım hiçte sorun olmadı kafanıza böyle saçmalıkları sokmayın bebeğinizle geçirdiğiniz zamanın tadını çıkarın 🥰🥰

0

Bende 3 günlük krn bile tek kaldim rabbim e sıgın aklına hiçbirşey getirme zaman cabuk geciyo zaten 2 dogum da da hep yalnızdım hala yalnız bakıyorum rabbim e şükür Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin gecmiş olsun

0

Tamamen batıl inanç ama tabi eskileri dinlemektede fayda var kendi yararının diye düşünün küçük bebek e yeni doğum yarası derken birinin yardımcı olması işleri kolaylastirir

0 0
paylaş
0

Valla ben batıl seylere hıc ınanman normalde ama ben bıseler yasadım 7 gun yanımda annem vardı sonra yolladım evıne annemı cocuk uyurken bende az uyumaya calısıyodum sezaryanlıydım bıde agrım falan coktu ne zaman anıden uyanıodum bjr bakıodum cocugun yuzu sapsarı bogulmus gıbj alıodum cocugu elıme normaldı sonra bunu coj yasadım 40 ım cıktıktan sonrada yasadım sonra kendımı koekutmayım dıye uykusuzluktan oluyorum galıba dedım sureklı bogulmus goruyodum cocugu ..ama allaha sukur zor surec atlattım oglum 19 aylık sımdı

0

Çocuğunun baş ucuna kuranı kerim koy kaldıgın odanın kapısının arkasınada süpürgeyi ters cevir koy ben de yalnızdım bana öyle yap bir şey olmaz demişlerdi

0

Evet ben kaldım ve iyiki de kaldım kafa rahat oluyor karışan yok bebek ve sen berabersin 40 gün hurafe inanç bence birisi olursa iyice kafan karışır rahat ol tadını cikar

0 0
paylaş
0

Kırklı sıcak su dökme bebeğin kiyafetleri gece dışarı serme yıldız gormeyecek derler akşam olmadan topla banyo tuvalet gibi yerlerde çok vakit geçirme Allah'ın izniyle bişey olmaz bol bol oku gece eşinle yat gene yalnız kalma

0 0
paylaş
0

Bol bol dua edin 3 cocukla tek kaldı. Akşamdan aksama esim geldi 40ım cıkan kadar senelik ve babalık izni vardı kuran acın dinleyin

0

O lohusaliktan diyolar. Sendromu varmis ya ben yasamadim. Bebek sana sen bebege alismaya calisiyosun. Sinirlerine hakim olamamaktan falan heralde. Ben degilde kocam o sendromdaydi. Ikizdiler. Biri onda biri bende gece 2. Uyumuyolar. Carpacam yere diye kaldirdi en son. 😀 zor tuttum.ne gunlerdi. 3 yas olduk neyseki

0

Ben kaldım uyumuşum bi gün sonra teyzem geldi uykudan uyandım açtım kapıyı uyudum diye nasıl söylendi 🥰 madem yalnız kalıyorsun bi de neden uyuyorsun falan diye sebebini biliyorum ama tabi napim korkunun faydası yoktu geceden kalmaydım 🤣 eskilerin söylediği herdryin bir anlamı var fakat önemli olan kuruntu haline getirmeden akla mantığa uygun olanını uugulayabilmektir..

Anne ya da anne adayıysan