4 yaşındaki oğlum herşeye ağlıyor

0

4 yaşındaki oğlum herşeye ağlıyor her şeye bagiriyo çığlık atıyor çok inatçı ne söylesem tam tersini yapıyor napmam lazim 1 yaşında da bebeğim vaar onu kıskanıyor desem son 3 aydır öyle kiskansaydi ilk doğduğunda bu şekilde davranirdj

0 0
12 yanıt - paylaş
0

İlk doğduğunda bizimde kıskanmıyordu ama sonra sonra kıskançlık oluyo özellikle ilgi bebeğe kaydı mı yani bizimde kıskançlık var mesela doğduğunda o kadar yoktu okula gidiyo şimdi bi nebze rahatladım ama benimki 5 yaşında

0 0
paylaş
0

Çocuk bağırıp hircinlasiyprsa bir sebebi vardır ayna teorisi çocuklar istemediğimiz özelliklerinin hemen alırlar arkadaştan anneden babadan etrafınızda bu tarz insanlar varsa knu eleyin

0

Siz yazınca bende anlıyorum ki bu 4 yaş sendromu benim oğlum da tek kardeşi yok ama yinede herşeye ağlıyo ne yapsam yarnamıyorum böyle geçicek 1 sene galiba

0 0
paylaş
0

Kulağına güzel sözler fısıldayın. O küçük oldugu için ona daha Cok yardımcı olmak zorundayım hatta bunun için senınde yardımına ihtiyacım var ama senı çok seviyorum çünkü sen benim ilk göz ağrımsın vs

0

Çocugunuza daha fazla zaman ayırın ilgilenin kendini boslukta hissediyordur sizin onu eskisi gibi sevmediğinizi düsünuyordur

0 0
paylaş
0

Bebeğiniz de qrtik etraf ile ilgileniyor kendisi de bir birey oluyor ve abisi bunu görüyor. O büyüdükçe ilgi cekiyor ve abisi de kıskanıyor olabilir. Dümdüz sadece yatan bebeği ciddiye almiyorlar ama diğer türlü kiskanabiliyorlar.

0

Geçen Bulgaristan'da tatildeydik. Bir şey dikkatimi çekti. Plajda, otelde, sokakta çocuklar ağlamıyor, bağırmıyor. Türkiyede ozellikle son yıllarda çocuklar hep kriz halinde. Hep ağlama, çığlık halinde. Sistemsel sıkıntı var. İnsan ilişkileri, eğitim sistemi her şeyin kötüye gittiği yerde çocuklar nasıl iyi olsun.

0

Heralde simdide dort yas sendromu cikmis yaa benim kizimda bir bucuk ay sonra dort yasina girecek onceden o kadar sessiz o kadar akilli sakin bir kizdi ki nazarmi degdi ne oldu 360 derece degisti hersey agliyo soz dinlemiyo inadi inat cok degisik bir cocuk olldu ne yapacagimi sasirdim

0 0
paylaş
0

siz kucukle ilgilenirken o içten içe kıskanır hırçınlaşiyor bu yüzden dikkat çekmeye çalışıyor

0 0
paylaş
0

Belkide yeni yeni anlgılıyor. İlk zamanlarda küçük çocuklar geri geldiği yere gidecek diye bekletler, kalıcığını görunce de sahip oldukları bir çok şeylerin bölüşüldüğünü ve ellerinden alındığını düşünür hırçınlaşırlar, muhrum olmayı kabullenemezler. Çocuktan önce kendi durumunuzda, davranışlarınızı gözden geçirin durumunuzda değişiklik yapın.

0 0
paylaş
0

Cocuklar robot gibi dogdugu andan ölene kadar ayni kalmazlar. Huy degistirirler ogrenirler uzulurler sevinirler bi sene cok icine kapanik sessiz uysal gibi olurken diger sene bi bakarsin inat aglayan ofke patlamasi yasayan bir birey oluverir. Tabi evdeki davranislar ic dunyasini da degistirebilir. Belki huy degistirme donemi diyebilir belki siz farketmiyirsunuz ama ilginizi kiskanmis olsbilir sebebi her ne olursa olsun suan sizin sabriniza ve sevginize eskisinden daha cok ihtiyaci var. Onunla surekli sarilin birlikte zaman gecirin ve zaman gecirirkende konusun. Kardesi hakkinda vs. Ama cumle aralarindada yine onu cok sevdiginizi soyleyin. İcselleestirsin. Kardesin bak ne kadar tatli onu seviyorum sende seviyormusun? Ne kadar şansliki senin gibi ablasi abisi var. Keske benimde senin gibi bi ablam abim olsaydi. Baksana minicik seni cok seviyo vs gibi

0 0
paylaş
0

4 yaş zor bir dönem. Böyle davranışlar kardeşi olmasa da olacakti. Siz bu tutumları karşında pes etmeyin. Bir kaç ay sonra geçecek. Kızımın 4 yasi da çok zordu

Anne ya da anne adayıysan