4 yaşındaki kızım öğle uykusuna yatmak istemiyor

0

Arkadaşlar merhaba.Kızım tam 4 yaşında.Bir kaç gündür aslında uyku geliyor ama uyumak istemiyor.Yatıyoruz.en az 45 dakika uyumuyor.Buda yoruyor.Acaba öğlen uykusunu kaldırsam mi.uyursa aksam uyumazsi 10.30 oluyor.gunduz uyumazsa 8 de uyuyor.Uyumazsa gündüz biraz sersem gibide oluyor.Kararsız kaldim.öğlen uykusu 4 yaşa bir şey katar mı.aksam 8 de uyuyup sabah 9 da kalmasını gelişimi için daha mi iyidir bilemedim. teşekkürler .

  Siyah.inci   -   Uyku
0 0
13 yanıt - paylaş
0

4 yaş gündüz uyuyorsa ne mutlu. Kızım da 4 yaşında bir yıldır gündüz uykusu yok. Gündüz uykusunu birabilirsiniz artik. Gunduz uyku saatinde biraz dışarı çıkarmak etkinlik sulu oyun vs. Oynamak etkili olabilir

0 0
paylaş
0

Benim kızım da 4 yaşında öğlen uyumuyor am aksamd 12 den önce uyumuyor ne atağa yatıyoruz 1 saate zor uyutuyorum sabah sda 10 da kalkiyo

0

Bizde suan 4 bucuk yasindayiz yaklasik 10 aydir oglen uykumuz yok disari cikip enerji atamadigi icin gunduz uyumuyorlar cok nadir kendi isterse yatagina gecip uyuyor 1 saat falan ... aksamlari 9 9 bucuk gibi yatiyor sabah 9 gibi kalkiyor ... aslinda ilkokula gidene kadar oglen uykusu sart ama dedigim gibi bizimkide uyumuyor zorlamiyorum

0

Benmde kızım 4 yaşında olcak 1 ay sonra 2/3 aydır gündz uykuları 1 saate düştü akşamda 8de uyuyup sabah 8e doğru uyanıyor kaldırma bnce daha erken 4 yaştan sonra pek önemli değil aslında öğle uykuları ama çocuklar bu sefer saat 3/4ten sonra sersem gibi oluyorlar 45 dkka da yeter zaten ona

0

5,5 yaşında bir oğlum var 8 9 arası uyuyor sabah da 7 de uyanıyor ben çocukların erken uyuması taraftarıyım sizede tavsiye kendimede vakit kalıyor anlayacağınız bu durumdan herkes mutlu 🥰

0 0
paylaş
0

gündüz az uyutun çok uyumasına izin vermeyin.10.30 iyi.gece 10 ve 02 arası uyku büyüklerde de çocuklarda da önemliymiş.

0

Benim de oğlum 4 yaşında kestim öğlen uykusunu evdeyiz virüsten dolayı yorulmadiklarindan uyumak istemiyorlar.aksam da 10 gibi uyur.sabah 9 a kadar.

0

Biri 5.5 biri 2.5 yaşında nerdeyse iki yaslarinda öğlen uykusu bitti dogduklarindan beri doğru dürüst uyumazlar istediğin kadar yorulsunlar sabahtan parka götür akşam getir yat de hemen ağlamaya başlar büyük küçükte ona benzedi uykudan nefret ediyorlar 😭😭

0

Benim kızım 3bucuk yaşında biz keseli neredeyse 6 ay oldu. Hep uykusuz bir bebekti. Öğlen uyursa gece 1 den önce yatmıyor. Uyumazsa 11 gibi yatıyor. Ki hala geceleri 4 5 kez uyanıp kendini sallatıyor. Hala ayağımda sallıyorum.

0

Benim 3 yaşındaki oğlumda öyle uykusu uyursa gece cok gec yatıyor ben yatırmıyorum artık akşam 8 de uyutuyorum, cocuklar bu pandemi yüzünden sürekli evde enerji atamıyorlar bence öğle uykusuna gerek yok artık akşam gece uykusu daha iyi hemde düzene girmiş oluyorlar, sersem gibi oluyor demişssiniz bi kac gün öyle olur sonra alışıyor bünyeleri gündüz uyku aramıyor cok yorulmadıkları sürece

0

Dr.4 yasa kadar önemli gündüz uykusu dedi. 1 ay sonra 4.5 yaşında olucak oğlum.7 gündür bıraktı gündüzü.sabah 8.30 akşam 21.00 uyuyor.ilk 2. 3. Gun sersem gibi oldu.simdi ıyi.bende çok ikilemde kalmıştım sizin gibi.

0

Gündüz uykusunun bi faydası yok artık o yaştaki bi çocuğa.gelisimi icin önemli olan gece uykusu.benim kızımda 4 yas olcak uzun zamandır öğle uykusuna yatmıyor.

0

Iki oglum var 5bucuk yasinda.mart ta 4 yaşında.sabah 7de ayaktalar 9 10 gibi uyuyorlar aksam.ama yani huzursuz oluyorlar anne tukenme noktasina geliyor. Cok zor bir meslek annelik vesselam.rabbim lolaylik versin herkese

Anne ya da anne adayıysan