4 yaşındaki kızım büyük tuvaletini tutuyor

0

4 yas kizim var surekli denemelerime ragmen bi turlu bezini bırakmadı bezimi tak diye bağırdı durdu simdi ise 2 hafta oldu ben bez takmiyacam diyor cok guzel çiş gelince tuvalete gidiyoruz ama bi türlü buyuk tuvaletini yapmiyor bezde taktirmiyor tutuyor altinada yapmiyor kizim hadi bekle yap diyorum sudan oynuyor adapte olupta bi turlu yapmiyor bu nedir arkadaslar ya neden tutuyor korkumu acaba ne yapacagimi sasirdim bu arada bezliyken hic kabizlik sorunumuz yoktu günlük yapardi bana bi yol gosterin nasil yaklasmam lazim ne yapmam lazim

  sahbanu   -   Tuvalet Eğitimi
0 0
10 yanıt - paylaş
0

Kardeşi varsa kardeşi yapsın görsün onda .kardeşi yoksa bi bebeğini oturdun altunada kahverengi hamur koyun yaptı zannetsin onu alkışlayın klozete dökün bay bay yapın

0 0
paylaş
0

Bizde de aynı sorun vardı. Hatta büyüğünü altına yaprdı. Uyardık babasıyla. Okula giden ablalar çişlerini hiç altlarına yapmıyorlar hep tuvalete yapıyorlar diye. Sen tuvalete yap sana da abla desinler dedik. Altına yapmadı ama tuvalete de yapmadı. Hergün yapardı normalde. Hatta saati bile belliydi. Sabah kahvaltılarına meyve suyu diye erikli kayısılı başka kuru meyvelerden de vardı hoşaf suyu içirdim. 4. günün sonunda yapabildi. Daha tuvalet başındayken hemen babayı aradık, haber verdik. Ve akşama gelirken şeker çikolata pasta alsın dedik. Beraber söylrdik. Akşamda kutladık. Sonra yine 3. gün ancak yapabildi. Yine aynısı. Sonra geldikçe yapmaya başlayınca şekerle çikolatayla kutladık. Çok yemesin diye hep en küçüklerinden aldık. Sonra ise aralıklı kutlama yaptık. Yani her yapınca değil de arada bir. Şimdi gelince yapıyor. Hatta altına da yapmıyor. Kızım o zaman 3.5 yaşımdaydı. Yani 2-3 ay öncesinde. Bizim de her denememiz başarısız olmuştu.

0 0
paylaş
0

Ka kanı evine gönder onun evi burası de bay by yapın her kaka yapısında yada siz kakasını yapıyormuş gibi banyoda durun birkaç seferligine dönüp güle güle kaka diyip el sallayıp oyun haline gelecektir

0 0
paylaş
0

Ben poşet giydirdim oğluma başka çare bulamadım poşete yaptı klozete oturup en son da poşeti az az yırttık düştükçe alıştı

0 0
paylaş
0

Bu yaştaki çocuklar kendinin bir parçasını kaybettiğini sanır ve o bölgede acı hissi varsa o yüzden yapmaz kabız olmuştur içinde tuttuğu için karnın ağrıyo çünkü büyük tuvaletini yapmadığın için deyin yemekler büyükt uvalete dönüşür bizde onları tuvalette bırakırıs arkadaşlarının yanına göndermelisin artık onlar üzüldükleri için böyle karnın ağrıyo deyin ve normal birşey olduğunu anlamasını sağlayın Teo nun kitabı faydalı olacaktır

0 0
paylaş
0

Biz, lazımlığa çömemelerek yapmayı alıştırdık. Direk tuvalete götürsem çok su oynar. Lazımlık deneyin su filan oynayamayınca mecbur yapıyo. Bide isim taktık. Bu baba anne kendisi kardeşi vs. Çok korkmuştu başta. İsim takınca hoşuna gitti baya.

0

Ona ait bi şeyden ayrilmak istemiyor kakaya bay bay yapalim hadi deyinhadi alkis yapalim kakaya bi suru yontemler deneyin insallah ise yarar

0

Doktora götürün çocuğunuzu... Ve lütfen çocuğunuz yemesine içmesine dikkat edin.. Sürekli katı gıda vermeyin..

0 0
paylaş
0

Doktorunuza danışarak sokol şurup verin.çok güzel. Kaka yumuşatıcı özelliği var. Nasıl tutuyor yani nasıl anlıyorsunuz. Mesela ayakta bacaklarını kapatıp kendini sıkmaya çalışıyor mu

0 0
paylaş
0

Çocuklar saçlarını ve büyük tuvaletlerini kendinden bir parça olarak görürlermiş tabi çatlak falan olabilir o bölgede zorlamadan kaynaklı normal bir durum olduğunu algılamaları biraz sürebiliyo üç yaşında oğlum hala söylemicem inatlarındayız ben de oyüzden çok düşmüyorum üstüne lazımlık mı deneseniz tuvalete mi yapmak istemiyor acaba🤔🤔🤔🤔

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan