4 yaşındaki çocuğum çok iştahsız

0

Arkadaşlar mrb.4 yaşında kızım var.4 gündür ağzına daha lokma koymadı.sadece akşam yatarken sut iciyor.ne yaptıysam ne dediysem biturlu olmadı.birlikte 8 yaşında oynadığı bi arkadaşı var.kizimin dediğine göre hızlı yemek yersen boğazına takılır gibi bişey demiş.o gündür bugündür yemiyor.yemegi ağzına alıyor.tek bir lokmasını bile 5 dk çiğniyor ve ogurerek geri çıkartıyor.hic başına gelen oldumu.aile hekimine götürdüm bu yaş cocuklarda iştahsızlık normal dedi.sasirdim kaldım.moralim çok bozuk.iyi aksamlar.

  Bediaa   -   Ek Gıda-Beslenme
0 0
13 yanıt - paylaş
0

Benimki de kocaman lokma atar hemen hızlı yer hep diyorum miden hazmedemez yok boğulursun ama nafile 😊 o biraz farklı algılayıp korkmuş sanırım siz ona arkadasının söylediği başka bişey kocaman ekmek yersen takılır demiş o bilmiyo falan diye ikna etmeye çalışın herkesin söylediği doğru deil bana sor dryn

0 0
paylaş
0

Bence 8 yasindaki arkadasi ile telefonda konusturun saka yaptigini. Yemek yemezse buyuyemiyecegini soylesin . Tam tersi etki yapabilir

0 0
paylaş
0

Bakin cocuk 4yaşinda cokta kucuk degil oturup guzel guzel konuşun masal anlatark prenses bigun yemegini yemrmis hastalanms atesi cikms bebegi elinze alin bide o kim demisse onla konusun saka yaptm desin yemegin ye desin belki ise yarar

0

O arkadaşıyla siz bir konuşun o yemek yemenin önemini kızınıza oyun oynarken kendi söylüyor gibi söylesin.. Anlaşılan ondan epey etkilenmiş yine o düzeltebilir bence

0 0
paylaş
0

Benim kızımda 3 yaşında zor yiyor çok uzun ağzında tutuyor benim de bi arkadaşım geldi gitti komşumun çocuğu ağzında saatlerce tutuyor dedi benim kızda ordan duydu ve uygulamaya başladı emin ol kafayı yiyorum ağzındakini yuttura bilmek için o yüzden çocuklar kaset gibi herşeyi kapıyorlar maalesef bende nasıl aşacağımı bilmiyorum allah yardımcımız olsun

0

Doktordan sizede psikolog veya çocuk gelişim uzmanlarından destek alın. Psikolojik bir durum lütfen çok fazla zorlamayın. Destek almanızda fayda var

0

Bence üstüne gitmeyin gittikçe ters teper sütte vermeyin bir gün aç bırakın mecbur kalıp yiyecek bu çocukları nazlandırdıkça tepemize çıkıyorlar.

0

Korku korkuyla geçirilmez yemesin daha iyi. Şimdi prof olan bir tanıdık doktor iştah şuruplarının diğer uyarıcılar gibi olduğunu ve bir nevi bağımlılık yaptığını söylemişti. Çok sevdiği şeyleri verin. Üstüne giderseniz unutmaz.

0

Aynı yaşta kızım a kuzeni toprağa basma yilanlar seni yer demişti kızım toprağa basmadi snrdan başka bi çocuk toprak la oyun oynattı korkusu gecti

0

Kızınız daha once yiyyormuydu iştahı iyimiydi... o dediginiz 8 yasindaki arkadasinin soylediginden etkilenmis olabilir psikolojikmen bu dumla hic karsilasmadim ama eger etkilendiyse gecicide olabilir isterseniz bi dr götürün tabi en iyisini siz bilirsiniz anne olarak

0

Yemek yaparken yardım isteyin veya sen tatına bakarmısın beraber yiyelim oyun tarzında yedirmeye çalışın bu yaşlarda bazı çoçuklar tükenmişlik senrumu yaşar anlayamasın ben bu durumu yaşadım ben bir oda köşesine çadır yapdım gel burda yiyelim oyun tarzında yapdım ve çok hoşuna gitti ve 4ay devam ettim normele döndü tek başına bırakma iletişim halinde ol

0

Canım çocuğunuz psikolojik olarak etkilenmiş yarın arkadaşı ile deneyeceğiz uygulamadan sonra hala yemezse çocuk psikoloğundan ve çocuk doktorundan yardım alın lütfen.. besin yetersizliği de hemen çözülmezse onu etkileyecektir

0

Benimde 4 yaşında bir oğlum var sürekli herşeye ağlıyor su bile istese ağlayarak istiyor hep mizirdiyor zorla yemek yiyor sadece salam dometes salatalık ve köfte yiyor

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan