4 yaş çocuklarınızı anasınıfına yazdırdınız mı

0

4 yaş çocuklarınızı anasınıfına yazdırdınız mı 2017 Temmuz doğumlu oğlumu yazdırıp yazdırmamak konusunda kararsızım hem küçük ezilir mi zorlanır mı diye endişem hemde hastalık her geçen gün artıyor nasıl olcak bilemiyorum çok kararsızım

0 0
10 yanıt - paylaş
0

Oğlum haziran 2017li kreşe verdim.biz gurbetciyiz cok sıkılıyordu evde simdi cok mutlu 😍

0

Benim oğlum Ağustos 2017 doğumlu ama bu yıl vermeyi düşünmüyorum acele etmeye gerek yok eğitim hayatları başladığında zaten sürekli okula gidecekler bir yılda 1 yıldır evde onunla vakit geçirmek daha mantıklı geliyor bana. Her şey yaşında güzel ☺️

0 0
paylaş
0

Ben 2016 ve 2017 doğumlu kızlarımın ikisinide anaokuluna yazdırdım. Anaokulunda kendi yaşıtlarına göre sınıflara ayırdıkları için zorlanmaz...

0 0
paylaş
0

2017 Kasım doğumlu kızım yarım gün yazdırdık..tek çocuk evde çok sıkılıyo arkadaş ortamı olsun diye yazdirdik

0

2017 nısan dogumlu ıkızlerım seneye nasılda anaokulu olcak bu senede evde geçirsinler seneye nasıp olursa giderler anaokuluna

0 0
paylaş
0

2018 subat dogumlu oglumu yazdirdim ama cok istekli diger sebebi abisi 1.sinifa basliycak hic gitmek istemiyor gecensene anasinifina yazdirmisdim kucuk oglum sayesinde sinifa cikti elinden tuttu birlikte gittiler yani birbirlerine ornek olsunlar destek olsunlar diye dusundum kucukte cok sevindi hemen sinifa cikmak istiyorym dedi bende baslamadi okul dedim bence yaxdirin hastalik zaten bitmiycek karar sizin tabiki

0 0
paylaş
0

Benm kizim 2017 nisan dogumlu.seneye yazdiracam insallah.bu sene 2016 lar gidiyor genelde

0

Yazdırmak için nereye başvuruluo arkadaşlar herkes farklı yerleri soyluo. 1 haziran 2017 li benim kızımda versem diye düşünüyorum yarım gün.

0 0
paylaş
0

Niye acele edersiniz ki. Bu sene 2016 lılar anasınıfına uygun. Zaten pandemi durumu var. Zorunlu olmadıkça gerek yok ki..

0

Ben kreş çalışanıyim 4 yaş çocuğunuz çok birşey kaybetmez anne çocuğu az sabırlı olun aile bireyleri oynayın etkinlik yaptırın ayrıca pandemi var en erken 5 yaş gerekirse 6 bile olabilir

Anne ya da anne adayıysan