4 yaş çocuğum kreşe giderken kavga çıkarıyor

0

Merhaba, 4 yaşında kızım var. kreşe hazırlanırken her sabah bir savaş evde😖 çok erken kalkıyor ama bir türlü hazırlayamıyorum hep geç kalıyoruz; gel gelmiyor, giy giymiyor, çiş yapalım yapmıyor, zaten çorap beğenmiyor her çorabı ben giydiriyorum o çıkarıyor , saçını bağıra çağıra taratıyor...sürekli bağırıyor evin içinde. Ben bezdim😞
Sizler nasıl hazırlanıyorsunuz, ben ne yapabilirim

0 0
13 yanıt - paylaş
0

5,5 yaşında oğlum anaokuluna gidiyor. 2 yaşından beri ne giyeceğine kendi karar veriyor. Evet bazen uyumsuz giyiniyor. Deneye deneye öğreniyor.

0

Benim kız da gitmek istiyor ama kendi istediği şeyi giymek istiyor hep aynı etek hep aynı elbise değişikliğe gelemiyor soket çorap giymiyor illa katlanmamız gerekiyor

0

Benimde 3.5 yaşında oglum var başlarda gitmek istemedi. Kararlı olun eğer göndermek zorundaysaniz. Ben sen okula ben ise gitmek zorundayım diye diye alıştırdım bızde erken kalkıyoruz çok şükür şimdi alıstı 2 aydır gidiyir

0 0
paylaş
0

Kıyafetlerini hazırlayıp oyun oynayarak hadi yarış yapalım kim önce giyinecek kim önce yüzünü yıkayacak filan dıyerek yapabilirsiniz ben çözümü öyle buldum

0 0
paylaş
0

Benim oğlum da hep geç gidiyor oyalanıyor, kahvaltısını evde yaptırıyorum oyalandığı için okuldakini kaçırıyor.. Şu an kardeşiyle oynuyor hadi oğlum diye diye peşindeyim saat 10:30 oldu daha evden çıkamadı 🤦🏻‍♀️ kreş olduğu için biraz anlayış gösteriyorum saat şartı olmadığı için belki ama daha sonrası için korkmuyor değilim 🙁

0 0
paylaş
0

Öğretmeni değiştir çocuk bulunduğu ortamı sevmezse gitmez ben de aynı sorunu yaşadım ve öğretmenin kızımı dısladıgını öğrendim sınıfını ve öğretmenini değiştirdim bir hafta sonra kendi hazırlanıp okula gitmeye başladı bende özel okula gönderdim orda çocukların ne yaşadığını bilmiyoruz iyi takip edin ve yatak içinde sohbet edin ne olduğunu anlayacaktır

0 0
paylaş
0

bnm ki de tam tersi anasınıfına gitmek için ağlıyor çok seviyor maaşallah. 4 buçuk yasinda ve bu dönem göndermezsem seneye yollicam

0 0
paylaş
0

Herkes öğretmenle alakalı kesin demiş o ortamdaymış gibi bunu bilmeyiz ben de bir Öğretmenim direk suçlamak çok yanlış siz ilk önce bu durumu kızınız duymadan özel olarak direk öğretmeni ile paylaşın ev de de oyun kurun en sevdiği en hoşlandığı oyunu o oyunun içinde ona dolaylı yoldan sorular yöneltin mesela balık tutun bir balık Oltya gelmek istemsin neden gelmek istemiyor ki bu balık oltaya acaba oltayı mı beğenmedi yoksa denizde kendi istediğini yapmak özgür mü kalmak istiyor ne dersin annecim yoksa biziimi sevemedi gibi sorular yöneltin hikaye okuyun anlamaya çalışın problemini öğretmeninin geri dönüşü ile de bir fikri bir çözüm mutlaka olur sonrasını da soruna göre ister öğretmenii ile ister kendiniz zaten kararını verirsiniz

0 0
paylaş
0

Çocuk gitmemek için direniyor siz görmemezlikten geliyorsunuz bırakın çocukluğunu yaşasın ana sınıfı zaten kreş gibi geri gelmez zamanları iyi değerlendirin derim naçizane fikrim

0 0
paylaş
0

Gel demiyorum gidiyorum ayağına kolundan tutup banyoya sokuyorum bide sürekli çok geç kaldık kos kos kos diyorum

0 0
paylaş
0

Benim kızım ana sınıfına giderken külotlu çorabını bile kendi giyiyordu, dört yaşında düşünün, geç kalmak oyunları kaçırmak istemiyordu, ama bazen çocuklar yavaş olmayı seviyor

0

Kızım gitmek istemese göndermem . Eğer çalışma durumu varsa neden istemediğini öğrenmeye çalışırım. Vardır bı sebebi . Gerkirse okulu degistirin

0 0
paylaş
0

Haftanin ilk gunleri ses etmiyor ama sonraki gunler sıkılıyor. Uykuda giydiriyorum. Ikna edici konuşuyorum. Olmadi sen evde kal bize yemek falan yap dedim bi gün O da elim yanar dedi. Dışarıdan pizza soyle o zaman dedim telefonumun şarjı yok ama dedi neyse geleyim bari dedi düstu arkamiza. Oyle boyle gidiyoruz kreşe

Anne ya da anne adayıysan