4 yaş aşısını yaptırmayan var mı?

0

Iyi akşamlar arkadaşlar 4 yas asisini yaptirmayanlar varmi?ben eskisi gibi 2 sene snra olsun diyorum ama tutanak tutup imza attırıyorlarmış,simdi imza atarsaniz o zaman yapilmayabilir dedi hemsire bize.senelerdir 1.sinif aşısı olan bi aşı ndn erken yapılır anlamadim

0 0
12 yanıt - paylaş
0

Ben yaptırmadım dilekçemi verdim imzamı attım kimsede vurmazlar falan demedi çünkü sormadım 7. Yaş için düzenlenen aşının 4 yaşında ağır gelmeyeceğinin yan etki yapmayacağının açıklamasını kimse yapmıyor zaten yan etki yapıncada sorumluluk almıyor her ilacın yanetkisi var deyip geçiştiriyorlar alerjik bünyeli bi kızım var ve yaptırmadım 😒

0

kimse bizi aramadı aşı için aile hekimliğine işim düşmüştü ben de hiç sormadım ben de yaptırmak istemiyorum benim oğlum da çok zayıf beslenme sorunu olan mamayla beslenen bir çocuk bu aşıları vücudu nasıl kaldırır 😔

0

Aşı karşıtı değilim yaptırdım ama pişman oldum ağır geldi hastanelik olduk alerji yaptı kolu şişti size yaptırmayın demem her çocuk farklıdır bizde zor oldu 🙁

0

Benim oğlum da aşı oldu kolu şişti 2 gün geçti ve iştahsiz olduğunu fark ettim başka bir sorun yaşamadım çok şükür. Hemşire de bilgilendirdi bizi yumurta büyüklüğünde şişliğin normal olabileceğini söyledi

0 0
paylaş
0

Bızde olduk 2 hafta once bı sıkıntı yasamadık gayet normal hayatına devwm ettı içinizi ferah tutun kızlar bızıde ebemız aramadı ama bız kendımız gıdıp soyledık ve zaten bilgisayar da cıkıyo hepsı 1.sınıfta olunmıcak dıyorlae ama pek emınde degılım o zaman a da baska bısey bulurlar yapmak ıcın 🙄

0

Ben de oğluma yaptırdım, aile hekimimiz aramıştı,bir sorun olmadı. Zaten bu yapılan yeni ilk defa yaptırdığımız aşılar değil ki. Çok daha küçüklerken ilk doz aşılarını oldular. Bu yapılan aşılar KKK (Kızamık, Kızamıkçık, Kabakulak) aşısının 2. dozu ve DaBT-İPA (Difteri, Boğmaca, Tetanoz, Çocuk Felci) aşısının pekiştirme dozu.

0

Bizde yaptırdık hiç bir sıkıntı olmadı bilgilendirmede hastalık çoğaldı çocuklar daha çabuk hastalanmasin direnci yüksek olsun diye öne almış sağlık bakanı dediler

0

Bende yaptırmıycam !sebebi sadece size şunu söyleyim internetten aşının prospektüsünü açıp bi okuyun yada hemşirenizden isteyin mantıklı okuduğunuz da kararınızı ona göre verin.

0

Beni henüz çağırmadı sağlık Ocağı bende kenarda sessizce çağıracağı günü bekliyorum çağırdığında da yaptırmamak için imza veririm çocuklarımıza bu kadar küçük yaşta bu kadar büyük kimyasal içerikli bir aşı yapma taraftarı değilim

0 0
paylaş
0

Gecen gun bende aradim. 30 aralik doğumlu kizim. Hani 4 ocaga kadar yasak var diye belki gelin der diye düşündüm aradim. Ben aricam daha zamani var dedi. Ebemiz sagolsun hep butjn asilarinda aradi hatırlatma yaptı sağolsun

0 0
paylaş
0

Bizde bugün olduk çok şükür iyiyiz aşi yeri bile belli değil sadece hafif ağrisi var ona rağmen keyfi yetnde resm çizip oyun oynuyor..

0

Biz 16 araligiz aramadilar ama isimiz dustunde sorduk yapilcak dendi kawasaki gecirdimiz icin tam tesekkullu cocuk hastanesinde yapilmasi gerekiyormus hastaneye asi gelmesini bekliyoruz suam

Anne ya da anne adayıysan