4. Sınıfa giden çocuğum matematikten anlamıyor

0

iyi aksamlar herkese 4.sinif a giden kizim var matematiği hiç anlamıyor netten konu anlatımı dinletiyorum test kitabı aldim ogretmenimizde yardım ediyor ama yok kafası almıyor büyüyünce bu meslek sahibi olmak istiyor ama matematik olmadan nasil olacak bilmiyorum diğer dersleri iyi matematik olmadan secebilecegi bu meslek varmi akıl verin ne olur yada böyle olan bi tanıdığınız varmi çok kafayı takiyorum.

  Sardunya   -   Davranış-Eğitim
0 0
8 yanıt - paylaş
0

Aynı benim kızım. Şu an üçüncü sınıfa gidiyor. Problemleri anlamıyor. Öğretmeni bol bol kitap okumalı dedi. On tane hikaye kitabı aldım. Bakalım faydası olacak mı. Anlayarak okuması lazım dedi öğretmenimiz.

0

Anlamıyor olabilir yada siz acele esiyor ve beklentinizi yüksek tutuyorsanız yapacağı varsada yapamaz. Üzerine gitme.

0 0
paylaş
0

Matematik okunup anlaşılçak ya da dinlenip yapılçak bişi değil hemen işlemleri kendi yapmaso lazım basitten zora doğru bunu önce Kendi kafasında bitirmesi lazım basit işlemleri yani temeli yapabiliyo mu önce ona bakmak lazm çarpım tablosunu biliyo mu gibi 4. Dört işlemi yapabiliyomu temeli biliyosa üstüne inşa edersiniz inşâallah ama çokda zorlamayn bu sefer nefretlik gelr

0

Merhaba matematik için benim arkadaşım online dersler aldiriyor ve çok etkili olduğunu söylüyor ısterseniz irtibata geçirebilirim sizi

0 0
paylaş
0

Oyunlar şeklinde yaptırın matemaatik oyunları aliyo onlardan yapın bizde ikiye gidiyor gerçekten matematik çok zor

0

Ben de anlamazdım. Kafama hiçbirsey girmezdi matematikte. Bi öğretmenle karsilastim (dershaneye gidip) matemetik bumuymuş demistim. Her cocuk her anlatimda anlamaz. Baski yapmadan iyi bir hoca bulmaniz lazim. guzel anlatimli korkutmadan destek olarak egitim veren bir ogretmen.

0

Matematiği oyun haline getirin, oyun ile
öğretin yani ders vermek yerine çocuğunuzla oynayın

0

Matematigin formüllerini öğretin formülleri ezberlerse gerisi çorap söküğü gibi gelir

Anne ya da anne adayıysan