4 çocuğa bakmak zor mu

0

merhaba kızlar bugün gebelik testi yaptım pozitif çıktı 4.cocugum olacak kızımı emziyorum şuanda bı sıkıntı olurmu hastaneye gitmedim kimse bilmiyor daha çok zorlanacam biliyorum bana biraz moral olun lütfen ben istemiyordum kızım daha 1 buçuk yaşında 27 yaşındayım bu arada

  BetülLeyla   -   Hamileyim
0 0
12 yanıt - paylaş
0

ben sana moral olayim dur🤭30 yasinda 3.cuyu dogurdum sonra rahat ersim dedim kucuk 4yasina girdi seneye bu.ana sinifina gider bende bi ise girer eve katgida bulunurum dedim sonra senin gibi bibtest pozitif uzuldum agladim hamileligim cok zor gectigi icin agladim obur cocuklarima bakamiycam diye neyse oyle boyle 9ay kusarak gecti sezeryan oldum simdi 9aylik oldu bebegim iyiki dogurmusum diyorum evin nesesi oldu cokta seviliyo Allah nasip ettiyse oluyo yapacak bisey yok cocuk kadar guzem bi nimet varmi su dunya da evliligin amaci neki zaten coluk cocuga karismak icin evlenmiyomuyuzz hic korkma tasalanma Allah kolaylik veriyo ben bakamam doguramam diyodum saglik sorunlarimda vardi dogimla beraber o saglik sorunlarimda kayboldu herseyde bi hayir vardir allah sagsalim kucagina almayi nasip etsin insallah uzun omurler versin size

0

Oğlum 6 aylikken hamile kaldım hamileliğim boyunca emzrdim. Doğumdan sonrada ikisini beraber emzrdim.. Riskli gebelik yoksa sağlık sorunu yoksa emzirilebilir. Kimi bebek reddeder yada iyi gelmez o ayri..tandem emzirme yapan anne çok fazla.

0

Benimde 3. Bebeğim bir yaşındayken 4. Bebeğime hamile kaldım. Şu anda 8-4-3ve 1.5 yaşında 2 kızım ve 2 oğlum var iyi kide varlar tabi ki zor ama imkansız değil bakmann

0

Emzirebilirsin hatta doğurana kadar doğurduktan sonrada sana kalmış hamileleiğ ilerledikçe sütün tadı değişecektir istemeyip kendisi bırakabilirse inş öyle olur

0

Sağlık olsun yaşınızda çok genç inşallah sağlıklıca kucağınıza alırsınız Allahın verdiğine boynumuz kıldan ince 🙂🙂🙂

0

Bir tanıdığım var 30 haftalık hamile 2 yaşında kızı var halâ emiyo doktor sıkıntı olmaz demiş.

0

Zehirleme diye birsey söz konusu degil ben 2gebelik gecirdik ve 2. Dogumuma giderken sabah kızımı emzirip gittim sadece beslenmene biraz daha dikkat et özen göster ve dogduktan sonra da ikisini ikiz bebek gibi emzirdim biri bi tarafta digeri bi tarafta RABBIM ÖMÜR VERSIN YEYERKI

0

Benim oğlum 1 buçuk yaşında iken diğer oğluma hamileymişim ve emzirdim bilmeden ama zehirleme olmadi şükür sadece zayıf doğdu..

0 0
paylaş
0

Bende 28 yasindayim ve 5 cocugun var 4 kiz 1 oglan benim kücük kizim ve oglumun arasinda 13 ay var pes pese oldu bende istemiordum ama herkes kendi riskiylan gelio bundada var bi hayir saten zaman cabuk gecior ve cocuglar cabucak büyor

0

Cnm emzirmede bir sorun olmaz ama kesmekte fayda var zamnlada olsa hamilesin çok direnç kaybettirir ayrıca bebeğinin anne karnında gelişimi yavaş olur zor kilo alır ama kadın doğuma gittiğinde kesinlikle danış Dr na kulaktan dolma bilgilerle iş yapma derim rabbim anneli babalı büyütsün inşallah🤗

1 yorum
0

Emzir birsey olmaz su an ama kadin doguna git dr dedigine gore hareket et iki cocugu birlikte emzireni bile duydum ben ama beslenmeye dikkat etmek gerekiyormus

0 0
paylaş
0

Sütun tadı değişir çocuk emmek istemez zaten hayırlı olsun hamileliginde ama eğer istemiyorsan korunacaktin😒ne diyebilirizki bizler🤭

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan