4 buçuk yaşındaki çocuğum sayıları öğrenmiyor

0

4 buçuk yaşında oğlum var sayıları ögrenmiyor saymak istemiyor hep yanlış sayıyor atlıyor genelde 2 den sonra 4 mesela normalmi?

  Hazal1265   -   Davranış-Eğitim
0 0
10 yanıt - paylaş
0

Zamanla ogrenecek daha kucuk 5 yasindan sonra herseyi daha duzgun yapiyorlar 5bucuk yasinda 1000 kadar sayabiliyor her soyledigin sayiyi yazabiliyor toplama yapabiliyor ama 4 yasindayken ozellikle sinirlenince 3 7 12 soylemiycem hep yanlis bilicem derdi 10 20bas sayilari hic bilmiyordu 5 yasindan sonra bi anda dogru saymaya basladi

0

Gün içinde yarım saat yarım saat zamanlarla öğrenir, biz 3 yastan başladık evde,
Küt Makas kullanma, kesim çallışma vb.
Düz Bi çizgiyi önce yarım saatte zor kesiyodu.
Sonra, kare, üçgen, yuvarlak çalışarak bugün artıl her ayrıntıyı kesiyor. Parmak kasları güçleniyor.
Her türlü boyama yaptırabılırsın artık. Valla bildiğin kreş malzemesi kısmen mevcut evde.
O dergiler bi çok kavram öğretti çocuga.
Öneririm. Yasa uygun kreş tarzı eğitim, etkinlik dergileri alabılırsınıx.

0

Yav 4 yaşında diyonuz bu çocuk mat dehası mi olcak yapmayin kendinize de çocuğunuza da bu kadar yüklenmeyin.

0

Oglum konusmaya basladiktan sonra bi iki üç sayardi oyun aralarinda. Sonra bole bole ogrendi sayiyor 15 e kadar hic ugrasmadim hususi ogretmek icin. Simdi anaokuluna gidiyor. Kalemi yeni tutmayi ogrendi boyama hic iyi yapmiyor. Ben uzerine dusmuyorum. Seneye yine anasinifina gidecek. Illaki ogrenir herseyin zamani var bence

0

Birden yüklenme,
Bunun için etkinlik dergileri var, ben 3 yastan beri alıyorum.
Cizmesini, saymasını, yada bi şeylerin kaç tane olduguna kadar zamanla, etkinlik yaptıkca öğrendik.
Sayılı yap bozlar, saarler, sayı tahtalar, etiketler, olmadı çizgisiz kagıda yazmslar boyamalar ni çok şey çalıştık.
Sayı şarkısı var onu dinleyin gün içinde. Bi bakmışsınız öğrenmiş.
Bunun yanısıra görüncede tanıması gerek, onun içinde etkinlikler gerek.

0

Gayet normal. Bende kizima cok ugrastim ogreteyim diye ogretemedim. Zamani degilmis 5 yasindan sonra anca yeni ogrendi. Her cocugun ogrenme zamani farkli. Anaokulunun etkisi cok tabi bunda. Ogretmeniz sayilar uzerinde baya duruyor

0

Ben oğluma özellikle oturup da sayıları öğretmedim.ama 3 4 aylıktan beri oyun oynarken her seferinde sayıları dahil ettim.mesela topu yere atarken 5e kadar saydım ilk aylarında.1 2 3 4 5 booom derdim kahkahalar atardı.amacim sayıları öğretmek değildi o zamanlar ama işe yaramış 2 yaşındayken 3 e kâdar sayabildi.2.5 yaşında şuan 1 den 10a kadar sayabiliyor.ama her seferinde farklı oyunlar içerisinde verdim sayılari.hep tekrar ettim ama ona demedim hadi söyle diye.sonra bigun bı baktım odasında akraniyla oyun oynarken içerden sesini duydum 10 a kadar takılmadan saydı.agzim açık kaldı.suan bazen 5ten başlıyor saymaya oğlum 1 den basla diyorum düzeltiyor

0

Çok normal benim oğlumda 4 yaşını geçti öğretmek için çok uğraştım başarılı olamadım sizin oğlunuz gibi atlaya atlaya gidiyordu sokakta arkadaşları ile bir iki kere saklambaç oynadı eve oldu saydı falan bir baktım öğrenmiş bana numara yapıyormuş

0 0
paylaş
0

Takipde kalın stres yapmayın. Zamanla öğrenir. Her çocuk kendi tarzında kendi sürecinde öğrenir.

0

Ben zorlayarak değilde mesela merdiven inip çıkarken sayarak indim sayarak çıktım. Bu sayede eğlenerek öğrendik. Sonra babası geleceği zaman kapıda 10 a kadar saydım. Sonra asansör açılırken açıl susam açıl dedik. Bu şekilde eğlenerek öğrettim.

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan