3,5 yaşındaki oğlum cümle kurmuyor

0

Merhabalar 3.5 yaşında oğlum var anne baba dede gibi tek kelimeler söylüyor ama cümle kurmuyor çok sosyal bir cocuk asla yabancı kavramı yok herkese vücut diliyle herşeyi anlatıyor telefon ve tablet vermiyorum hiç vermedim çizgi filmde 1 saati gecmiyor izlemesine izin vermiyorum lojmandayim hergün parka da çıkarıyorum yaşıtlarıyla zaman geçiriyor yani ama ne yapabilirim başka bu durumda olan var mı tecrübelerinizi paylasirsaniz çok sevinirim.Iyi aksamalr

0 0
12 yanıt - paylaş
0

Benim kızımda aynıydı bir kaç kelimeden fazla konuşamıyordu 3 buçuk yastan sonra açıldı şimdi azda olsa kelime kuruyor

0

Bir uzmana danışın tabiki erkek çocukları biraz geç konuşabiliyor bir sorunu yoksa siz normal konuşun o beynine kayıt yapıyordur

0

Aynı durumda 3yaş 11 aylık oğlum var 10 kelime kadar konuşutor başka yok 2 ayrı çocuk psikoloğuna birde çocuk gelişimine götürdüm fiziksel ve bedensel hiçbir sorunun olmadığını sadece geç konuşan çocuklardan olacağını söylediler hepside şimdi okula gönderiyorum ayrıca haftanın 3 günü özel eğitime gidiyor faydası olmaya başladı sanada tavsiyem özel eğitime götür...

0

Benim oğlum 5 yaşında konuşmaya başladı. Sonra dili bi acildi cokta güzel 4 dil konusuyor suan 11 yaşında. Her çocuk farklı diye düsünüyorum

0 0
paylaş
0

Hanımefendi her cocuk farklıdır bunu hepimiz biliyoruz benim kizimda cok erken konustu fakat diğer konularda pek te iyi degil ama zamana biraktim. Isterseniz bi uzmana görünün😙

0 0
paylaş
0

İlk çocuklar biraz gec konusuyo benm oglumda 3 yasina kadar cümle kuramamisti anne bile diyemezdi ama şimdi susmak bilmiyo sabredin konuşmaya başlayinca zaten susmucaklar😊😊

0

Ya neden bu kadar kasiyorsunuz konuşsun diye vakti gelince kendi konuşur benim oğlumda konuşmadı 3.5 yaşına kadar ama sonra kendiliğinden hemde tane tane konuşmaya başladı düşmeyin bu kadar üstüne erkekler zor konuşuyor zaten

0

Benim oğlum da öyleydi suan üç buçuk yaşında oda öyle di kres verdik kelime harcı gelişti hayvan kartları alın çok faydası olur oğlum hepsini söylüyor şimdi kreşin de çok faydası var

0 0
paylaş
0

Benim oglumdada gec konusma oldu sebebi ise kulaginda sivi birikimi varmis ve konustuklarimizi tam anlamdigi icin konusmakta gec kaldi .. doktor bi ilac verdi ve düzeldi .. önce cocuklarinizin kulaklarina baktirin iyi duyup duymadigini ögrenin..

0 0
paylaş
0

Benim arkadaşımda aynısını yaşadı evine haftada 2 kere uzman geliyordu şimdi çok iyi konuşuyor hem anne babayı egitti hemde çocuğu direk kreşe verirsiniz uyum saglamayabilir her çocuk bir olmuyor bu sefer başka sorunlar Olabilir eğer imkanınız varsa uzmanin çocuğunuzu kendi ortamında gozlemlemesi

0 0
paylaş
0

3,5 yaşından sonra konuştu ,bezi bıraktı ve emziği bıraktı çok şükür şuan sular seller gibi ummadık cümleler kuruyor soru yağmuruna tutuyor abisini babasını ve beni 🙏🙏🙏💙üzülmeyin rahatsızlığı yok ise bazen zamana akışına bırakmak gerek ,ilgi sevgi şefkat varsa herşeyin ilacı ✌️🙏🙏🤟💫💙tüm anne kuzulsrini rabbim.korusun 🙏🙏🙏🙏

0 0
paylaş
0

Bir terapiste getirin isterseniz. 3,5 yaş için bu kelimeler normal şartlarda yeterli degil. Millet yok benim ki 5 te konustu 6 da konustu diyebilir ama her cocuk aynı degildir! Farklı bir sorun olabilir. Dil ile ilgili, kulak ile ilgili ya da agız ile ilgili problemleri olabilir. Gec kalmadan bir uzmana görünmeniz faydalı olacaktır. Önce bir kulak burun boğaza durumu anlatın o sizi gerekirse terapiste yonlendirecektir

Anne ya da anne adayıysan