3,5 yaşındaki çocuğum hep aynı şeyleri yemek istiyor

0

Oğlum 3.5 yaşında hep aynı şeyleri yemek istiyor yeni tadlar tadmiyor zamanında böyle bir durum yaşayıp atlatan anneler var mi

0 0
14 yanıt - paylaş
0

Benim oğlum 5 yaşında bizde aynıyız malesef pilav,makarna,şehriye çorbası çorbada hiç birşey olmayacak tavuk suyu şehriye içine ufak ufak tavuk koysam yemez. Sebze,et,balık,yoğurt yemez kahvaltıda sadece yumurta ve salatalık birde hamur kızartmasını krep yer ve bunlar sade olacak içinde birşey olmayacak çocukların çoğu patates kızartmasını sever benim oğlum onu bile yemez hamburger pizza hiç birsey yemez yani ve bunlarıda hala ben yediririm böyle uzun yazdım yalnız değilsiniz bilin diye ne yapalım sağlıkları yerinde olsunda eninde sonunda yiyecekler o günleri ben sabırsızlıkla bekliyorum😊

0 0
paylaş
0

Aynıyız bacı yemesi güzel ama hep aynı seyler o kadar küçükken sebze yemekleri çorba çeşitleri vs et yemekleri yaptım büyüdü azaltmaya başladı malesef 😞 canı saolsun diyorum ama pes etmiyorum yine veriyorum bir kaşık alsada kâr diyorum

0 0
paylaş
0

Benim oglum 2 den sonra herseyi birakti takki 3 yas 10aylik olana kadar simdi herseyin tadina bakio asla zrlama Ben o hatayi ck yaptim simdi 12.9 kgduk 15 olduk. Gitmedimiz dr kalmamisti ve uZum pekmezi verdim bolbol onunda etkisi vardir 10ml

0

Benim kızım 4 yasinda herseyi yer masallah hatta sabahları paça çorbası icer bol sarımsaklı ve az sirkeli olacak ve kendi istediği zaman yiyecek napalim yesinlerde

0

benim kızımda aynı malesef 6-t tane yediği şey var o kadar güzel yemekler varken doğdu doğlı bukadar arttı yanibaşka bişey yok

0

Kahvaltı da hep patates kızartması mesala.neye alisirsa bir müddet öyle devam hatta yeni kıyafetleri bile tercih etmiyor
Alışkanlık ..

0

Ya yemin ederim bıktım bu durumdan belirledi bir kaç şey başka birşey sokamiyoruz ağzına anında kusuyor aç biraksakta aynısı vermeyince insanın gonlude olmuyor canım aciyo agliyo acıktım die

0 0
paylaş
0

Bizim de aynı şekilde üç buçuk yaşında hatta ekmek çok seviyor bazen yemek varken yemez yoğurt ve ekmek yer zorlamıyorum artık salın zorlamayla hem kendi hem biz yıpranıyoruz aç kalmıyor onlar

0 0
paylaş
0

9 yasındayız hala aynı benim oğlum. düşünün döner zorla yarım yedırebıldım bu yasına. Karpuzu yememiş çocuk olur mu oluyo. Kızım 5 yasında karpuz delisidir. Ogluma bi çatal ucunda verıyorum zorla bi görseniz sanki zehir koyuyorum ağzına. Bebekde de öleydı halen öyle. Yenı bişiy geldiğinde önüne tadına bile bakmaz. Ama kızım tadını mekar eder yer begenırse yer begenmezse bırakır. Ama en azından ön yargısız. Oglumsa bambaşka. Yemeyen çocuklar çok zor. Allah hepimize sabır versin ne diyelim 🙂 canları sağ olsun. Bende küçükken yemedıklerkmı şimdi bayıla bayıla yiyorum. Çocuklarımızda şimdi farklılar ama buyuduklerınde emınım onlarda yerler🙂

0

3.5 yaşında oğlum hep ayni seyleri yiyor hatta bazen kuru ekmek yiyor sadece abisi de bu yaslarda öyleydi simdi corba sulu sebze ne varsa yer.Doktora da götürdüm cok sukur herseyi guzel çıktı artik napayim gecici bir dönem diye bakıyorum gecicek yani

0 0
paylaş
0

3,5 yaş bizde aynıyız belirli yemekler harici yemez şimdi krese başladı alışırda orda diğer çocukları görerek alışır sabırla bekliyorum bakalım 🤔

0

Oglumda ayniydi ekmek banarak veriyorum ilk tadini alinca yemeye devam eder icine ekmek atarim yer nohut yemegini bile yer o zaman

0

Yaaa banada yardım edin Allah için 15 aylık sadece meme emiyor hicbirsey yediremiyorum yemekten vazgeçtim cicibebe yok süt icmez meyve.suyu içmez meyve yemz ne yapmam gerek onlara kadar düştüm ama yok

0 0
paylaş
0

sevdiği şeylerin yanında sevmediklerinide verin anca öyle alışıyorlar

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan