34 haftalık hamilelikte bebek gelişimi

0

34 haftalık hamileyim bebeğin kilosu 1600 gr çok düşük dedi doktor benle aynı durumda olzn varmı. İyi geceler..

  keremayca   -   Hamileyim
0 0
14 yanıt - paylaş
0

Muz sut kuruyemis kavrulmamis bide kefir tüket kilo aldırıyor bebege

0 0
paylaş
0

son haftalarda daha fazla alirlar hic merak etmeyin en 2500 olmali zaten .

0 0
paylaş
0

Kaşar peyniri ve muz yemenizi tavsiye ederim benjm de öyleydi doktorum soylemisti çok faydasını gördüm Rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin

0 0
paylaş
0

Bebeğe kilo aldıran besinler et süt yumurta yeşillik sebze kuruyemiş tahinli pekmez bal peynir balık kuru fasulye barbumya yeşil mercimek nohut pilav makarna yoğurt tahinli pekmez daha iyi kilo aldırır bebeğe herşeyden yeyin bebek kilo alır allah'ın izniyle ben bu şekilde yedim bebeğim 2 hafta önde gidiyor gelişim olarak.ençok 'ta kelle paça çorbası kuruyemiş süt yumurta protein ağırlıklı beslenin

0 0
paylaş
0

Meyve ve çerez tuketin. Yoksa yemekle alakası yok ben 9 ay açlık sefalet çekiyorum resmen iştah hiç olmuyor bebek diyodur nereye düştüm. meyve ve çerez var iyiki

0

Kaşar peyniri muz hergün bir yumurta çiğ badem ceviz bunları bol yiyin 37 haftalık 3500 doğdu oğlum

0 0
paylaş
0

Bebek zaten 34-35 haftadan sonra çok kilo almaya baslar. Bizde 33de 1800 gramdık. Ayrıca ultrasondaki kilo ölçümü tahmini ölçüm yapar. Endişe etmeyin. Meyve kuruyemiş et falan tüketin 😊

0 0
paylaş
0

Ultrasonda yanılma oluyor doğum yapmadan 2gun önce 3.500 Gr olan ve bebeğim doğduğunda 4.100 gr olarak doğdu normal doğum oldu hatta Dr bu kadar olduğunu bilseydim sezeryan alırdım dedi 😬🤷Sunuda belirteyim hamileliğim boyunca diyet yaptım nerdeyse tansiyon sorunum vardı ama diyet listem et ve peynir agirlikliydi sizde o şekilde beslenin belki faydası olur.

0 0
paylaş
0

29 haftalık iken 1460 salı günü kontrol var şuan bilmiyorum doğuma kadar alır kiloyeterki sağlıklı olsun kaşar peyniri ve muz kilo aldırıyor

0 0
paylaş
0

Kilo aldiracak besinler ye öğün atlama 🙂eğer yinede kilo almıyorsa sağlıklı olması için dua et🙂ben 38 haftalık doğum yaptım 2 kilo doğdu bebeğimin sıvısı az olduğu için kilo almamış ama sağlıklı bir bebekti maşallah 1 hafta içinde de 2 buçuk kiloyu geçmiştik endişe etme zayıf olsun varsın bişey olmaz Allah can sağlığı versin 🙂 Hayırlısıyla alırsın inşallah bebeğini kucağına 🙂

0 0
paylaş
0

Ben hamileliğimde her gün bı tane muz yedim ve 1 yada 2 şişe maden suyu tükettim onun dışında herhangi bişey yapmadım ve maşallah 39 haftalık 3580 doğdu paşam.

0 0
paylaş
0

Doğuma kadar günlük Yemen'e dikkat et günlük iki yumurta yoğurt ceviz badem süt tüket ve et balık tavuk bakliyat muz kaşar peyniri bol meyve ye

0 0
paylaş
0

Ultrasonda yanilmada olabiliyor son haftalarda daha cok kilo aliyo Zaten siz muz kasar ceviz badem falan Yiyin kilo yapar birde icebilirsiniz Sade maden suyu hayrlisi Ile saglikla alin kucaginiza. Insallah

0 0
paylaş
0

Aynı dr aynı makine ile mi kontrole gidiyorsunuz , makineden makineye bile farkeder , bir de bu Aydan sonra çok daha hızlı kilo alımı olacak , siz iyi beslenmeye dikkat edin .

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan