33 aylık oğlum tam konuşamıyor

0

Arkadaşlar oğlum 33 aylık ama çok konuşamıyor anne baba mama ade meme felan diyor ne yapmam lazım doktorami goturmelimiyim cokda konuşuyorum ama işine gelmiyo konusmuyo cevremdekilerde niye konusmuyo diye soruyo uzuluyorum artık açıklama yapmaktan mesela bigun babannesi oğlum nereye gidiyorsun dedi net bir şekilde ArmoniPark dedi ama diyorum oğlum nereye gidiyoruz şimdi demiyor çok zeki bir çocuk herşeyi algılıyor napıyor tehlike herşeyi biliyor dinliyor resmen büyük insanmış gibi anlatıyorum herşeyi ama dil konusunda konuşmak istemiyo ben bir problem olduğunu düşünmüyorum ama yinede hangi doktora goturmeliyim götüren var mi

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Boşuna panik yapmayın
Çocuğun algılar açık kelime azda olsa var
Bende kızımda aman konuşmuyor diye uzman doktor eğitimci hepsine gittim herşey uyguladım evham yapıyorsun dediler çocuk bile sıkılır dediler ki öyle de oldu. Ne Zaman kendi hâline bıraktım 1 ay geçmeden bir baktık cümleler halinde birden konuşmaya başladı 3 yaşından sonra başladı. Şuan 4 yaşında susturamıyorum anaokuluna da başladı.
Kreşe verin onun çok faydasını gören var

0 0
paylaş
0

Üzülmeyin benim oğlum 4 yaşına giricek oda anne baba dede mama diyor başka birşey demiyor nörolojiye götürdüm bş problemi yok dedi beyin dalgaların baktılar.
Kardeşi ve ablası var kıskandığı için konuşmuyor televizyon telefon tablet kesinlikle yasak ki zaten öyle birşeye ilgisine yok bahçede toz toprakla daha mutlu
Tıp fakültesinde çocuk ruh sağlığı bölümüne götürdüm ikinci randevumuzda haftaya
Muhtemelen sizi konuşma terapisti e göndericem dediler

0 0
paylaş
0

Tekerlemeler söylet sürekli çocuk şarkıları dinlet fazla baktırmadan sende söyle masal kitaplarını çevir okuma basit cümlelerle resimdekileri sor sorular sor sürekli sar sar makara komşu komşu oğlun geldimi bilirsiniz basit tekerlemeler çocuk gelişimci olarak önereceğim bunlar çocuk bakıyorum 2ay içinde 19 aylık çocuğu konuşturdum şimdi herşeyi konuşuyor o beni düzeltiyor

0

Ya takma benim büyük oğlum çok erken konuştu ortanca ana sınıfına başladığında ancak konuştu kendi yaşıtlarıyla bir araya gelsin bülbül olur susturamazsin

0 0
paylaş
0

Benim çocuğum 3 yaşında yaşında konuşamıyor.Dil terapistine başladık.Kreşe verdik.Tv vb.izletmemeye çalışıyoruz.

0 0
paylaş
0

30 aylık oğlum aynı anlattığınız gibi. Ben ısrar ediyorum bazen şunu de bunu de diye. Israr edince söylüyor ama gün içinde kullanmıyor. Herşeyi anlıyor biliyor ama belli başlı birkaç kelimesi var onlar dışında birşey söylemiyor.

0

Kendisini ifade etmesine olanak sağlayın siz onun me istediğini direk anladığınız için konuşmak istemiyordur tablet tv elbette etkiler ama bu araçların da eğitim amaçlı ile kullanıldığı zaman olumlu etkisi elbette vardır kelimeleri hafızasında tutuyordur sadece kendıne uygun zaman bulmaya çalışıyor ve sizin o uygun zamanı yaratımanızı bekliyor bir kere okuduğum kitabi kuzum ıkıncıyı kendi anlatmaya başlıyor çocuklar sünger gibidir emer ve Bırakır sıkmayın canınızı

0 0
paylaş
0

Konuşarak. Oyun. Oynayın. Ben. Ve. Dede. Oyun oynayarak. Konuşarak ..yani kousmasini. Sagliyarak. Biz. Devamlı. Konuşuyoruz. Dört. Yaşında. Yeni. Kendini. İfade betmeye. Başladı. Anane. Diyemiyordu. Anne. Diyodu. Bana. Dede. Anane. Anne. Abi. Filan

0

Bir çok hastanede çocuk gelişimi bölümü var oraya götürün orası ilgileniyor bizde ilk oğlumu oraya götürmüştük orası bizi çocuk psikiyatriye gönderdi, çocuk psikiyatride yine aynı hastanede olan konuşma dil terapisine göndermişti

0 0
paylaş
0

Benim oğlum 4,5 yaşında konuşmaya başladı şu anda 11 yaşında ......şimdide sussun diye ilaç arıyorum.........

0 0
paylaş
0

Herşeye normal tepki veriyorsa bakışıyla dediğinizi anlıyorsa komutlara yanıt veriyorsa korkmayın .bazı çocuklar geç konusur .benimkide 3 yaşından sonra konuştu

Anne ya da anne adayıysan