31 aylık çocuğum tuvalet eğitimine hazır değil mi

0

Anneler 31 aylık oğluma çişi öğretemiyorum inatlaşıyo, geçmi kaldım aynı yaşıt çocuklsr ne yapıyor?? Alırlarsa seneye kreşe vericem

0 0
12 yanıt - paylaş
0

Benim büyük oğlum bakın Her Çocuk bir değildir Benim büyük oğlum 1 yaşına girmeden beze bıraktık ve tamamen bıraktık Küçük oğlum da 4 yaşına kadar kullandıı kızım 1,5 yaşına kadar kullandığı bezi ve Küçük oğlum hala 6 yaşında olmasına rağmen geceleri bezliyorum çocuklar birbirine benzemiyor daha da zorlamanın alemi yok sağa sola Bakıpta aynı kılıfa koymayın Çocuğunuzu Hadi değil demek ki ve küçük oğlumu ne yaptıysam bıraktramıyorum Çünkü 6 bitmek üzere sizinki çok küçük erkek çocuğu daha geç kız çocuğu hemen kavrıyor ama erkek çocuğu öyle değil geç kavrıyor olayları

0 0
paylaş
0

2 yaşında denedim baktım istemiyor zorlamadim 3 ay sonra bı daha denedim.yine istemedi lazimligi salona koydum oyun yaptım oturduk kalktık vs derken tekrar denedim sonunda oldu eğer istemiyorsa oyun yaparak deneyin birde gözünün önünde dursun 1 haftada öğreniyor sonrasında gecede kaldırın ama birde çok sakin olmalisiniz çişini birlikte dökün tuvalete arkasından el sallayın filan böyle oyunlar yaparak öğrenir inşallah

0 0
paylaş
0

Sevgili Anne, Öncelikle çocugun hazır oluşundan çok sizin hazır olmanız, yani sabrınıza, tahamülünüzle, tualet eğitimininde geçici bir süreç olduğunu düşünerek, çocugua bu özel ve önemli dönüm noktasında yardımcı olmak için hazır bulunarak, baskı yapmadan, tualet eğitiminin her çocuguga göre değişken ve farklılık gösterebileceğinin farkında olarak başlamanız en önemlisidir. Kendinize bu alıştırma sürecinin zorlayıcı, çaresiz, çok fazla stres yaşattığını düşünüyorsanız yada farkederseniz lütfen bir uzmandan yardım alınız, daha kolay atlatmanızı ve en önemlisi çocuğun bu süreci en sağlıklı şekilde atlatmasjnı sağlayacaktır. Siz bir Annesiniz hislerinize güvenin, başaracaksınız🌻Sevgiler

0 0
paylaş
0

Bu durumda zorlamamak çok önemli. Her çocuğun kendi ritmi var dedi bizim doktorumuz. Zorla tuvalet eğitimi verilen çocuklarda ileride cinsel sorunlar ve gece islatmalari gibi sorunlar olduğunu söyledi. Biz de bahara bıraktık. Tekrar deneyeceğiz ☺

0 0
paylaş
0

Oğlumda 32 aylık kış dolayisiyla bahara bıraktım ben daha önce 3 kere denedim olmadı zorlamadan tabi. Başka çocuklara bakmayın bence.

0 0
paylaş
0

Hiç kafanıza takmayın nasıl olsa öğrenecek ben oğlumu zorladım kendim strese girdim 34 aylık olunca kendi yaptı

0 0
paylaş
0

Yaşıtlarından sanane o senin çocuğun ve henüz zamanı gelmemiş. İnatlasarak bu işi cozemezsin daha kötü olur sonucu. Geç kalmışsın diyenlere bakma uzmanlar önce kendini ifade açısından konusmalari lazım diyor 3 yaşını doldurmadan geç diyemeyiz

0 0
paylaş
0

3 yasina kadar normel neden bu kadar sorun ediyosunuzki el alemin cocugunu oornek almayin daha yolun başindasiniz

0 0
paylaş
0

Geç kaldım diye bir şey yok çocuğun hazır olması ve istemesi lazım. Oda bir birey unutmayın ben çevreye kulak astım oğlumun üstüne 2 yaşında gitti baktım olmuyor bıraktım 37 aylıktı başladı söylemeye ne gece sorunum oldu nede gündüz hiç kaldırmadım tertemiz uyandı. Kızım da 39 aylıkken söyledi.

0 0
paylaş
0

Bence tam zamanı erkek cocukları kasları bıraz gec gelısır, ben de ogluma ne yaptıysam ogrenmemıstı sonra kadının bırı parkda pet sıseye çis yaptırdı, onu gordu eve geldık anne şişeye çiş yapcam dedı sok oldum hemen getırdım vallahı yaptı ben sok 🤣 o gun bugum masallh, ama kaka da baya zorlandık korktu hep tum perde arkasına saklandı onu da teo nun kaka kıtabı var onunla ve e bebekde merdivenli oturak var onunla astık sukur

0 0
paylaş
0

Bu konuda lütfen çocukları zorlamayın kendi istekleri ile rahat giderler zorlarsanız bilinçaltında travma bırakırsınız

0 0
paylaş
0

Hazır değildir çocukla alakalı bi durum buyuk kızm 1.5 yasında söluyordu kucuk kızım 3.5 yasında söyledi o kadar uğrasmama ragmen bezi cıkarıp atmama ragmen söylemedi bi gün hadı tuvalete gidelim çişim geldi galiba dedi ve bidaha hep tuvalete gittik kendi hazır oldugunda söyler cocugu zorlamanın bı anlamı yok

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan